Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Wetenschap & Technologie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Wetenschap & Technologie Van grondstoffen tot afgewerkt product, oude en nieuwe ontdekkingen, ... + de relatie tot de mens, macht, ...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2024, 12:48   #21
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Meer dan 70% van de aarde is water en bijna niets daarvan is spuitwater dus de aarde is plat.

In de meltingpot gaat alles kapot.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2024, 15:28   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Wat zou er gebeuren mocht de Aarde plat zijn?

Zwaartekracht???

https://www.quest.nl/natuur/geografi...aarde-plat-is/

Logica?
Oud 2 november 2024, 10:47   #23
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Toon mij de livefeed van 1 raket zonder fisheye dat niet verspringt op het meest cruciale moment.

Dus geen lange tekst woorden, maar beelden.

Edit: dus een raket die onze atmosfeer verlaat en de aarde filmt. Dat onafgebroken zonder fish eye. Er zijn veel films van: maar ze cutten de feed off waar het er om spant. Waarom?
Misschien niet omdat de aarde plat is, maar ze verbergen wel degelijk iets en benadrukken telkens de curvature met fisheye, zelfs waar de horizon plat moet zijn. Want je ziet pas de curve na x km hoogte.

Laatst gewijzigd door CUFI : 2 november 2024 om 11:11.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2024, 11:23   #24
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
De fabel dat de aarde een bol is begint met de zwaartekracht verzonnen door Newton.

Volgens Newton viel er een appel van de appelboom. En toen kreeg hij een magistraal idee. De magische zwaartekracht.
Een verwijzing naar de Boom van de Kennis van Goed en Kwaad uit de bijbel.

Maar Eva plukte de appel niet volgens Newton. Hij viel door de "zwaartekracht".

Het is dus een ontkenning van de erfzonde. De Kruisdood van Christus had dus geen zin.

Het wordt dus van me verwacht dat ik dat geloof. Nooit niet.
Waarom doet iedereen alsof Newton de zwaartekracht ontdekte en Darwin de evolutieleer? De geschiedenis is niet wat die fascisten ons wijsmaakten.
Oud 2 november 2024, 14:38   #25
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Ben je de soap rondom the final experiment aan het volgen CUFI?

Supergrappig, moet je vooral doen. Een goedbedoelende pastor uit de VS had goed naar de flat earthers geluisterd en merkte op dat ze allemaal zeiden dat er een manier was om te bewijzen dat de aarde plat is: je moet naar de Zuidpool gaan in wat op het Noordelijk halfrond de winter is. Als de zon niet 24 uur boven de horizon blijft staan, zoals de kwaadaardige wetenschappers beweren dat hij wel zou doen, dan is de aarde niet rond maar plat. "Ik zou dolgraag naar de Zuidpool gaan", zeiden de flat earthers, "maar daar mag niemand komen van de staat."

De goedbedoelende pastor krapte eens even aan zijn hoofd en dacht: "Hé, maar er gaan regelmatig mensen naar de Noordpool. Er is zelfs al iemand solo overgestoken. Dus ik kan ook gewoon naar de Zuidpool gaan, en dan nodig ik een aantal flat Earth influencers en een aantal science youtubers uit, gelijke aantallen, en dan komen we er voor eens en voor altijd achter wie er gelijk heeft."

De reactie van de flat earthers was hilarisch. Het aantal bochten waarin ze zich wrongen om onder hun eigen eerdere uitspraken uit te komen sprak boekdelen. Eentje wilde zekerheid dat zijn onkosten volledig betaald werden, en dat kon zomaar eens oplopen tot 10.000 euro. Geen probleem voor de goedbedoelende pastor, hij stond garant. Dus toen volgden er steeds meer en steeds vreemdere eisen. Uiteindelijk lieten de meesten het op "Je gaat toch niet op reis waar ook globe earthers bij zijn? Dat is ongezellig!" Ja, nee, ik zou ook de kans van mijn leven om mijn gelijk voor altijd te bewijzen laten glippen omdat het wel gezellig moet blijven.

Enfin, na lang, lang zoeken hebben ze een aantal flat earthers gevonden die wel hoop lijken te hebben dat ze weleens gelijk zouden kunnen hebben. En deze mensen zijn natuurlijk direct door de rest van de flat Earth community uitgespuugd als verraders en nepperds. Want willen bewijzen dat wat je zegt klopt, dat is natuurlijk iets dat alleen verraders en nepperds doen.

Ik leg het niet zo grappig uit als het echt is, maar zoek het eens op. Er lijkt binnen de flat earth community niet echt heel veel geloof te heersen in het idee dat de aarde echt plat is.

P.S. Post gemaakt in schuddende trein, excuses voor de spelfouten.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 2 november 2024 om 14:39.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2024, 15:42   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ben je de soap rondom the final experiment aan het volgen CUFI?

Supergrappig, moet je vooral doen. Een goedbedoelende pastor uit de VS had goed naar de flat earthers geluisterd en merkte op dat ze allemaal zeiden dat er een manier was om te bewijzen dat de aarde plat is: je moet naar de Zuidpool gaan in wat op het Noordelijk halfrond de winter is. Als de zon niet 24 uur boven de horizon blijft staan, zoals de kwaadaardige wetenschappers beweren dat hij wel zou doen, dan is de aarde niet rond maar plat. "Ik zou dolgraag naar de Zuidpool gaan", zeiden de flat earthers, "maar daar mag niemand komen van de staat."

De goedbedoelende pastor krapte eens even aan zijn hoofd en dacht: "Hé, maar er gaan regelmatig mensen naar de Noordpool. Er is zelfs al iemand solo overgestoken. Dus ik kan ook gewoon naar de Zuidpool gaan, en dan nodig ik een aantal flat Earth influencers en een aantal science youtubers uit, gelijke aantallen, en dan komen we er voor eens en voor altijd achter wie er gelijk heeft."

De reactie van de flat earthers was hilarisch. Het aantal bochten waarin ze zich wrongen om onder hun eigen eerdere uitspraken uit te komen sprak boekdelen. Eentje wilde zekerheid dat zijn onkosten volledig betaald werden, en dat kon zomaar eens oplopen tot 10.000 euro. Geen probleem voor de goedbedoelende pastor, hij stond garant. Dus toen volgden er steeds meer en steeds vreemdere eisen. Uiteindelijk lieten de meesten het op "Je gaat toch niet op reis waar ook globe earthers bij zijn? Dat is ongezellig!" Ja, nee, ik zou ook de kans van mijn leven om mijn gelijk voor altijd te bewijzen laten glippen omdat het wel gezellig moet blijven.

Enfin, na lang, lang zoeken hebben ze een aantal flat earthers gevonden die wel hoop lijken te hebben dat ze weleens gelijk zouden kunnen hebben. En deze mensen zijn natuurlijk direct door de rest van de flat Earth community uitgespuugd als verraders en nepperds. Want willen bewijzen dat wat je zegt klopt, dat is natuurlijk iets dat alleen verraders en nepperds doen.

Ik leg het niet zo grappig uit als het echt is, maar zoek het eens op. Er lijkt binnen de flat earth community niet echt heel veel geloof te heersen in het idee dat de aarde echt plat is.

P.S. Post gemaakt in schuddende trein, excuses voor de spelfouten.
Lol neen.
Ik geloof dat de aarde rond is. Maar het is me wel opgevallen dat er geen live feed is. En vaak veel later gepubliceerd wordt. Der is toch iets niet just aan wat ze ons tonen, maar dat maakt de aarde niet plat. Misschien is ze hol en is er een gigantisch gat op de pool. Ge hebt hier weldra met massa exterminatie te maken omdat ons magnetisch veld in sneltempo afneemt.

Ik hou me dus niet bezig met een platte aarde maar gevallen engelen die terug terrein wonnen. Die verstoppen zich achter regeringen. Vroeger waren het een paar dictators die uit de hand liepen, nu zijn het er honderden met 1 agenda. Zoals beschreven in de Bijbel (het agenda).

Het is allemaal 1 pot nat en de profetie is wat ze is. We leven in de eindtijd al is het einde nog even weg als profetie klopt.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be