Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 december 2004, 16:28   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Waarom nog deporteren na het vergassen? Lijkt me zo'n zonde van de moeite, tijd en brandstof. Gewoon ter plekke verwerken tot iets nuttigs.

Laatst gewijzigd door maddox : 2 december 2004 om 16:29.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2004, 16:30   #22
alexi
Burger

Standaard

ointhoofdong is anders ook niet echt een humane dood he ... das zo populair tegenwoordig ...
alexi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2004, 16:51   #23
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uwagan
Volgens mijn informant (werkt daar bij de Quick) was het slachtoffer ook een allochtoon, weliswaar met een Belgisch paspoort.
Ik zal mijn informant bij Mc Donalds dringend moeten raadplegen
Oud 2 december 2004, 17:39   #24
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Dit is het werk van 6 individuen en die gewonde zal het zeker zelf gezocht hebben.
en omgekeerd was het een racistische aanslag zeker
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2004, 18:03   #25
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EXTREEM
MUSKETO is dat drijgen ,anders een afspraak
'Drijgen' mijn zoon?

Bovendien haat ik mensen met jouw soort attitude, zo van: " Hey, zin in vechten, kom maar als je durft ... " ... jezus...
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 11:35   #26
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muishond
Waar gaan wij naartoe?

Geweld met verboden wapens is nooit goed te keuren! En ook zonder!

Pat is waarschijnlijk reeds zo onder de invloed van de Amerikaanse kultuur
dat hij dit wil goedspreken.
M. Hond! Méén je dit echt of ben je gewoon zo?

Psssst: Pat, ben ik nu écht de enige die je begrijpt? LOL

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 3 december 2004 om 11:38.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 11:40   #27
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Nu blijkt dat het een schermutseling is tussen allochtonen (nog niet goed te praten) is de titel wel grappig. Die jongen is waarschijnlijk nog vlaams ook, maar 't zal zo wel niet bedoeld zijn.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 11:51   #28
PollyCorrect

Standaard

Je zou bijna zeggen 'laat ze maar lekker onder mekaar schermutselen' maar ook dat klopt niet.

Zo heb ik een keer in het centrum van Brussel zeven grote allahtonen van een jaar of 17 zien slaan en schoppen tegen een jongetje van 12 dat een stuk kleiner was. Met z'n allen tegen één jongetje, dat tot bloedens toe werd gemept. Ik ben tussengekomen - het was klaarlichte dag en iedereen bleef er omheen staan maar niemand greep in - en heb die grote gasten in hun bek gebruld "DURF JE WEL, TEGEN EEN KLEINTJE?! GA TERUG NAAR JE MOEDER!" en ze dropen allemaal af.

Het slachtoffer heb ik naar z'n school meegenomen om klacht in te dienen bij het schoolhoofd. Het bleek dat dat kind regelmatig aan de schoolpoort werd opgewacht door Marokkaans krapuul, omdat hij een harde werker was, goeie punten haalde en te keurig (zeg maar: te geïntegreerd) was. Hij was dus op weg een goeie student te worden en moest daarvoor betalen met terreur.

Zelf ben ik ook niet zo groot en stoer, maar ik was zo woedend op die varkens dat niets me kon tegenhouden en ik niet bang was. Dat zagen ze, en ze stoven allemaal uit elkaar. VARKENS. Het is een zooitje laffe terroristen, er zit niks heldhaftigs in die zogenaamde 'afrekeningen' van hun.

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 3 december 2004 om 11:52.
Oud 3 december 2004, 15:23   #29
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

PollyCorrect, er lopen er veel te weinig van jouw kaliber rond.
Oud 3 december 2004, 19:44   #30
PollyCorrect

Standaard

dankjewel, Belg V. Zullen wij eens gezellig een glaasje water gaan drinken in Vilvoorde? 8)
Oud 3 december 2004, 19:53   #31
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeri-dc
hahaha,

opgepast..ik ben geen racist he!
ik heb alleen een eigen mening....
oeps, vergeten...dat is in belgie niet (meer) toegelaten.

ps: ook dutroux en dergelijke mag men vergassen hoor...
dit heeft niets met joden te maken, vergassen is gewoon een pijnlijke dood
vandaar!
Ik had het dan ook niet tegen u, maar tegen dwangmatig en schijnheilig links.
Oud 4 december 2004, 11:05   #32
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
ik doe geen uitspraak over de toedracht van de zaak.
feit is wel dat de messentrekker een allochtoon was.
op zich niets bijzonders, ware het niet dat die nogal een beetje heel vaak betrokken zijn bij geweld.
dat moet je ook maar eens gaan geloven ipv altijd zitten te janken over het VB en het racisme.
jullie zijn toch trots enzo hé?
wel dan.

vind ik dat nu leuk, dat ik reclame kan maken voor het VB ofzo?
neen.
ik vind het VB niet eens leuk.
de opmars van het VB hebben we trouwens aan jullie te danken.

Ik heb in deze thread het VB of racisme niet vermeld. Racisme als argument gebruiken wil ik tot een absoluut minimum beperken. Ik vind namelijk dat het dikwijls ten onrechte wordt aangehaald. De posts waarin ik het woord racisme in mijn mond neem, zijn op een hand te tellen. Van de ondertussen over de 600 posts zijn er slechts drie waarin ik het woord racisme gebruikt heb. En die drie keren is het zelfs niet ernstig bedoelt. Lees ze maar eens.
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=27
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=33
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=49
Wat het VB betreft, sta ik achter het arrest. Het heeft hoegenaamd niets met het verbieden van vrije meningsuiting te maken. De vzw's zijn terecht veroordeeld. Ik heb mijn visie op het VB in andere posts reeds kenbaar gemaakt en het arrest sluit daarop aan.
Als ik al het VB in het vizier neem, is het altijd de partijtop en het orgaan en niet de VB-kiezer.

Gooi mij niet op dezelfde hoop als de groep waar je op doelt. Behandel en beoordeel mij als een individu. Net zoals dat met iedere inwoner(autochtoon of allochtoon) van dit land moet gebeuren. Ik geef toe dat het veel moeilijker en omslachtiger is maar het is wel het meest rechtvaardige.
Oud 4 december 2004, 13:00   #33
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Je zou bijna zeggen 'laat ze maar lekker onder mekaar schermutselen' maar ook dat klopt niet.

Zo heb ik een keer in het centrum van Brussel zeven grote allahtonen van een jaar of 17 zien slaan en schoppen tegen een jongetje van 12 dat een stuk kleiner was. Met z'n allen tegen één jongetje, dat tot bloedens toe werd gemept. Ik ben tussengekomen - het was klaarlichte dag en iedereen bleef er omheen staan maar niemand greep in - en heb die grote gasten in hun bek gebruld "DURF JE WEL, TEGEN EEN KLEINTJE?! GA TERUG NAAR JE MOEDER!" en ze dropen allemaal af.

Het slachtoffer heb ik naar z'n school meegenomen om klacht in te dienen bij het schoolhoofd. Het bleek dat dat kind regelmatig aan de schoolpoort werd opgewacht door Marokkaans krapuul, omdat hij een harde werker was, goeie punten haalde en te keurig (zeg maar: te geïntegreerd) was. Hij was dus op weg een goeie student te worden en moest daarvoor betalen met terreur.

Zelf ben ik ook niet zo groot en stoer, maar ik was zo woedend op die varkens dat niets me kon tegenhouden en ik niet bang was. Dat zagen ze, en ze stoven allemaal uit elkaar. VARKENS. Het is een zooitje laffe terroristen, er zit niks heldhaftigs in die zogenaamde 'afrekeningen' van hun.
Over het starttopic laat ik me niet uit, daar moet het onderzoek maar klaarheid in brengen, maar wat dit laatste betreft, dit is toch echt wel de beste illustratie dat de meeste moslims hier enkel zitten om de Jihad te voeren. De uitzonderingen die niet het slachtoffer uithangen en proberen mee te draaien in onze cultuur worden door de echte gelovigen deskundig bijgewerkt tot ze weer op het "rechte spoor" zijn gezet...

Terreur is al wat de islam bijeen houdt. Haal de terreur uit de islam en hij valt zo ineen.

Laatst gewijzigd door Wreker : 4 december 2004 om 13:01.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2004, 18:57   #34
PollyCorrect

Standaard

Precies, Wreker. Dat jongetje van 12 dat uitzonderlijk goed studeerde maar wél uit een Marokkaans gezin kwam, werd vanaf het begin van zijn humaniora al zo psychisch en fysisch mishandeld door die straatbendes en 'moslimbroeders' met traininspakken aan, dat het moeilijk voor hem zal worden om stand te houden en bv. een goeie studie af te maken, een interessante job te vinden enz.

En ze blijven maar ouwehoeren dat de SAMENLEVING hun geen kans geeft!
Oud 4 december 2004, 19:36   #35
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Waar waren de ouders van dat jongetje? Als ik hoor dat mijn kind 1 keer heen en weer is geduwd zal ik al stilletjesaan voorzichtig worden, als het een 2e keer gebeurt grijp ik in.

Als het slechte ouders waren die niet met hun kind inzaten, dan was hij waarschijnlijk ook nooit ver geraakt in zijn studie's, dus ofwel is dat incident maar 1 keer gebeurt ofwel verzweeg die jongen dat, maar als je bloedt kan je dat moeilijk verbergen. Raar...
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be