![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet met zen allen beste forumleden en lezers dat mijn hersenspinsels soms zeer rare vormen durven aan te nemen.
Nu de oude Koning toegegeven heeft denk ik dat hij niet lang meer gaat leven of dat men (<-medisch team) hem dat in zijn oor gefluisterd heeft. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vent heeft al genoeg geprofiteerd van onze samenleving...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik keek sowieso nooit naar die koninklijke preken, heb er dus niks aan gemist. Maar ze mag nu wel de titel 'prinses' gaan voeren als ze wil. Nòg 'n dotatievreter meer. Ik pas. Laat de (opletten; trigger voor sommigen-->)walbanen dat koningshuis maar onderhouden. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Papa" Boël heeft haar al lang geleden onterfd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo'n figuren zet men best publiekelijk voor schut en in zijn hemd zoals bij deze is gebeurd.
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() In de nieuwe regeling krijgen enkel de troonopvolger, de afgetreden vorst of de overlevende echtgeno(o)t(e) een dotatie. Lorre en Stridje behouden hun dotatie bij wijze van overgangsmaatregel. Ik betwijfel sterk of ze nu ineens Delphine ook een dotatie gaan geven. Ze zou dit kunnen aanvechten natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was 't niet "knijpen", want aan 'n geknipte kat denk ik niet dat veel te beleven valt?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 27 januari 2020 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet zo op de hoogte van nieuwe regelingen wat Blg'sche aangelegenheden betreft. We gaan dan toch met ìets de goeie richting uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tevens wetens en willens een leven vernietigend en dat voor "een koning" tegenover "zijn" dochter ....? Ze moesten hem zijn dotatie afpakken en aan Delphine geven.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vaart overigens nog altijd op ons kosten rond... Laatst gewijzigd door Svennies : 27 januari 2020 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen excuus maar de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Sta me toe dat sterk te betwijfelen, haar "vorige" vader is immers stinkend rijk.