![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of je nu voor of tegen die militaire actie in Irak bent, ik vind het schandalig dat men scholieren hersenspoelt en de straat opstuurt.
Het is gemakkelijk om de kinderen ongenuanceerd te zeggen dat de slechte Amerikanen bommen gooien op Iraakse kinderen. Ik stel mij ook de vraag hoe het komt dat al die zelfgenoemde vredesbetogers op geen enkel moment te zien of te horen waren wanneer Saddam Hussein bijvoorbeeld 5000 vrouwen en kinderen vergaste in Halabja. De huidige linkse anti-amerikaanse en anti-kapitalistische betogingen (want daar gaat het echt om) zijn voor het minst bedenkelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() mvg. Rogier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
"Fight, you might die. Run, you'll live. At least a while... And dying in your beds, many years from now. Are you willing to trade all of that, from this day till that for one chance, just one chance to come back here, and tell our enemie that they may take our lives, but they never take.. OUR FREEDOM. CONQUERER!!!!" |
||
![]() |
![]() |