![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
Citaat:
Indien iedereen uw schitterend voorbeeld zou volgen, zou deze verplichting voorgoed naar de prullenmand verwezen worden. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij die middeleeuwse klanten-telmethode zijn ze op een bepaald moment, ergens midden april, bij koppels de toegang beginnen weigeren van één van het koppel en de andere moest alleen met de dwangkar binnen - de ander moest buiten blijven wachten. De week ervoor verplichtten ze koppels elk één winkelkar te nemen.
Spijts de klooierij die alles nogal wat verziekte, heb ik me in 2020 veel meer rotgelachen dan in 2019 en we zijn nog maar dik halfweg. Bvb gisteren, passeerde een specifiek Aldi filiaal en ging eens piepen om te zien of ze klanten nog altijd zelf deden ontsmetten (nee dus, die grap heeft dus maar 2 weken geduurd). Indertijd begon het winkelkarrengedoe met een bassende bewakingsfirma agent. In die mate dat ik eens dacht om een Opgelet Hier Waak Ik <beeld gevaarlijke hond> plakkaat ergens op te scharrelen en daar stillekes te zetten. Nadien, vakantiejobbers, leeftijden varierende van 15-18. Gisteren, een gepensioneerde van geschat 70, de karren ontsmettende. Op een zaterdagnamiddag en de lippen van de wachtenden hingen tegen de grond. De kerel echter, leek gestresst noch gestoord. Hij ging gewoon gezapig en vriendelijk verder, alsof hij niet verder zag dan 2 meter.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik moet zeggen dat die surrealistische Kafka toestanden hier voorlopig in Frankrijk niet te zien zijn. Hier moet je in winkels een masker op zetten, maar dat doen we al vrijwillig sinds de lockdown. Dat is het ongeveer.
In kleine boetieken staat er een plakkaat dat zegt hoeveel mensen tegelijk binnen mogen. Maar in grote winkels niet hoor. Het is wel zo dat er een aantal burgemeesters soms doordraaien. Meestal krijgen die dan bijna direct de Raad van State op hun kop, en moeten die hun ding terugdraaien. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De gedwongen karren, manden en mondvodden verklooien mijn activiteiten en mijn tijd, en maken dat ik dingen moet aanraken die ik anders niet aanraakte, en dat is het zowat. Bvb, mijn eten is erg beperkt, altijd hetzelfde, ik koop maar 3 producten, goedkoopste versies. Brood - dat ik meestal dinsdag en vrijdag koop, in genoeg aantal om de tussenliggende dagen + een reserve te overbruggen - de helft van de tijd is de bewaardatum onvoldoende om er al bij te kopen. Dat is dan Aldi binnen, kijken, en indien zo, terug buiten, om volgende Aldi te pogen. Het gebeurt dat ik er 3 zelfs 4 moet aflopen om er genoeg met ver genoeg vooruit zijnde datum te vinden. Nu moet ik elke keer vod aan, aanschuiven buiten, handen ontsmetten, kar pakken en aanschuiven aan kassa. Files zijn langer geworden door het gedoe. Als ik in een Aldi bot vang, laat ik de winkelkar achter in de winkel, en trekt de NAZI aan de ingang een lelijk(er) gezicht. Lol, alsof ik met lege winkelkar ga staan aanschuiven aan de kassa om er voorbij te raken. Als ik dus zo op een vrijdag brood voor 't weekend + maandag wil kopen, en ik heb de pech om in 3 Aldi's bot te vangen, heb ik drie kwartier verprutst door deze nieuwe dwingelandij. En voor wat? Natuurlijke doden per dag is gemiddeld 300 in BE. Het lijkt me tot dusver niet zo dat 2020 dat gaat verdubbelen/verdrievoudigen. Een verdubbeling zou zijn 230000 doden in BE in 2020. Als de Commies dat nog willen gaan halen tegen december, gaan ze de hele bevolking in quarantaine moeten opsluiten met een emmer virussen met een ventilator erop aan de foute kant van de omheining. Niettemin, ze hebben al wat ervaring daarmee, misschien halen ze hun oude handleidingen nog eens boven.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 2 augustus 2020 om 13:07. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zonder mensen die mondmaskers dragen, zonder dwang tot afstand en karren/manden en zonder media zou dat anders wat lastiger zijn om te overtuigen. Een beetje hetzelfde doel dat de Duitse regering had indertijd, met de Jodenster, om het gevaar uitgaande van het Joodse bevolkingsdeel te doen geloven.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 2 augustus 2020 om 13:14. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In beide gevallen rolde ik van verschot van de prijzen achterover terug naar buiten. De 2de keer was een 2dehands winkel. Ik had gedacht... Ik denk dus niet dat Boetieks veel helpen aan verspreiding virus, welintegendeel. Daarom ook dat ik het zo nep vind dat de Commies indertijd alle kleine sloten en enkele grote openlieten. Je zou eerder het omgekeerde verwachten. Allez, verwachten... als je ervan uit gaat dat de Commies het virus wilde helpen zich te verspreiden, dan waren ze natuurlijk GOE BEZIG ZUNNE. En daarmee heb je ook direct de verklaring waarom kleine winkels wel en grote niet. NOBELPRIJS VOOR DE VIRUSVERSPREIDING 2020... GAAT NAAR ... *** TROMGEROFFEL *** DE BELGISCHE OVERHEID !!! *** APPLAUS *** *** IEDEREEN RECHT *** *** STAANDE OVATIE *** Geef het volk brood en spelen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 2 augustus 2020 om 13:22. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begrijp dat maar bedenk dat ge misschien de rest van uw leven dan niet meer naar de winkel zal mogen want de eerste 10 jaar zie ik niet veel meer verbeteren alleen nog verslechteren.....er zullen steeds meer mensen ziek worden.....kijk maar naar de cijfers .....en het is nog maar begonnen en dit terwijl we bijna allemaal ''abnormaal'' leven.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het ganse punt is dat dat "abnormaal leven" die epidemie natuurlijk niet tegenhoudt. Dat was bijzonder dom van zoiets te denken. Dat is nog nooit gelukt en dat gaat deze keer ook niet lukken. Zelfs niet met een vaccin, he. Nadien gaat het waarschijnlijk seizoensgebonden terugkomen maar veel minder. Telkens gaat een ander stuk van de bevolking ziek worden. Zoals met griep he. Maar het gaat veel minder hevig zijn dan dit jaar. Er zullen ten hoogste telkens een paar honderd doden vallen of zo. Zoals met griep. Exact zoals met griep. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 augustus 2020 om 16:38. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ach men wilde toch minder auto's in de stad.
Nu niet komen klagen dat alles dicht gaat.
|
|
|
#33 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 2 augustus 2020 om 17:24. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banneling
|
Funshoppen mag niet.
Resultaat: de spaarrekeningen van de Belgen worden dikker en de stapel falingen bij de rechtbank van koophandel groter. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Europees Commissaris
|
En als die stapel falingen te groot wordt, zijn de banken de volgende in de rij - en zijn de spaarrekeningen weer leeg...
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vrouwen kopen graag nieuwe spulletjes uit seksuele frustratie. Kopen is instant voldoening. De pret is snel weer weg en men moet opnieuw kopen.
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Afin ik lieg ben wel een paar keer blijven staan aan een raam |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daarom zijn shoppingcentra zowat geheel ingericht voor vrouwen.....In de meeste shoppingcentra zal je zelden een beitel of betonboor kunnen kopen.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus ook electronica, gadgets, games, TV's, muziek en iphones. |