![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Strontsmoel reageert niet vanuit de realiteit, maar vanuit zijn bescheten leefwereldje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veeg de stront uit je ogen, dan ga je misschien eindelijk klaar zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Is er hier iemand die ook nog een beetje "on topic" kan posten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Beperk u tot topics waar je iets van af weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Djeez, als het jullie niet lukt om een inhoudsvolle discussie te voeren ga dan wat op een ander forum mekkeren op elkaar ...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik vind het hier anders wel plezant, zo nu en dan...
Vooral de Skill kan gevat uit de hoek komen. Beter wat liggen zeveren tegen en over mekaar, dan op straat staan vechten. Daar zijn al genoeg liefhebbers van tegenwoordig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Sommige mensen hier blijken te menen dat zedendelicten enkel gepleegd worden door allochtonen...kan het nog belachelijker???????????????????
Da's gewoon beschamend dom, weet dat de meest voorkomende daders nog steeds blank zijn... Jullie baseren jullie slechts op een aantal voorvallen die zeer verontrustend zijn. Het gaat hier over KLEINE groepjes losgeslagen criminelen die inderdaad een probleem vormen NIET over een hele groep mensen!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Verklaar je nader....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ik ben nie echt een vreemdelingen hater
![]() Zal waarschijnlijk niet geappreciëerd worden hier ![]() Want wil toch eens meer gezien hebben in m'n leven dan de vlaamse polders & Borgerokko ![]() Maar met Moslim's en de Islam heb ik wel problemen, alsook de arrogante rot persoonlijkheden van vele marrokanen. Overal waar ik kom hebben de mensen absoluut geen goed woord over voor de islam, zijn dit nu zwarten, indonesiërs, Ozzy's,Brazilianen, enz.... Dus het gegeven is niet voor vlaanderen & belgie & europa alleen he, t'is toch geen toeval meer dat ze gehaat worden wereldwijd he. Dus zal het wel aan hun eigen gedrag liggen den ik zo, om maar te zwijgen over hun laffe ziekelijke daden. Heb nog altijd liever een waal dan een moslim ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat weet jij trouwens van mijn seksueel gedrag?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 december 2004 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wij weten van jou sexueel gedrag...euhm dat er maar 1 verschil is tussen de zwarte piet van sinterklaas en die van jou. Laatst gewijzigd door illwill : 7 december 2004 om 06:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |