![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Demir zegt het zoals het IS !!! |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
heel wat Belgen zijn dat laks beleid beu. Zowel in Vlaanderen als in Wallonie. het begint bij de opvoeding: duidelijk laten voelen waar de grenzen zijn !!! Laatst gewijzigd door Boduo : 16 augustus 2020 om 15:16. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 augustus 2020 om 15:30. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wees gerust, je zal het meer en meer zien. Autochtone Belgen die het beu zijn en het recht in eigen handen gaan willen nemen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
Naar't schijnt heeft de burgemeester van Blankenberge (NVA) de politie 3 uur te laat ingezet. De Crem heeft dit volgens mij ook opgemerkt.
"Tis de verantwoordelijkheid van Brussel !!!!" Incompetente NVA burgemeester eerder. |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat burgemeesterke heeft het gedaan,dat is de schuldige voor het geweld veroorzaakt door Brussels krapuul... |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1 Feit , da' krapuul moet knalhard aangepakt worden !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mijn mening is nog steeds dat de politie en dus de burgemeester van blankenberge verantwoordelijk zijn voor wat er daar gebeurde. Net zoals de burgemeester van Brussel verantwoordelijk is voor die messteek in de rug van die flik. Door een blankenberge relschopper. |
|
|
|
|
|
|
#35 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja man,daar staat ge nu,alle excuses opgebruikt behalve één natuurlijk...
Zou het de schuld van De Wever niet wezen.... Citaat:
Citaat:
Good riddance van de Brusselse rechtbanken nietwaar.... Zulke lievertjes horen toch niet achter slot en grendel... |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geen slachtoffers. Geen schade. Vooral wat opgewaaid zand en wat rondvliegende paraplus. Ga je mensen daarvoor langdurig in de cel steken ? Voor wat er nu in Brussel gebeurde (mes in kogelvrij vest) mag die gast voor mijn part een heel tijdje brommen: poging tot doodslag. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit crapuul kwam uit Bruxelles, mensen die in Vlaanderen wonen hebben geen enkele impact op wie er daar aan de touwtjes trekt. En dan zwijgen we nog over hoe een groot deel van de rechtbanken daar (niet) functioneren. Een regelrechte schande is dat. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe jij hier zo los over kan gaan is eigenlijk schokkend en typerend voor hoe de linkerzijde in Vlaanderen denkt en redeneert: vergoelijken, tot in het absurde relativeren en de schuld op anderen steken (liefst inheemsen). Hadden diezelfde amokmakers blank geweest en met Vlaamse leeuwen staan zwaaien dan had u dit wel compleet anders beoordeeld is het niet? |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|