![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziekenhuis , 3 coronapatiënten:
- Patiënt 1 rookt - Patiënt 2 rookt niet meer - Patiënt 3 heeft nooit gerookt Wie zouden ze eerst helpen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 augustus 2020 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.tabakstop.be/nieuws/kan-...we-coronavirus De nicotineverslaafden hebben waarschijnlijk meer weerstand tegen Covid19. De niet rokers gaan dus rapper in het ziekenhuis belanden voor behandeling. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 augustus 2020 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook wie niet rookt maar de rook inademt , bv wie er naast zit , kan prijs hebben !! Maar besef 1 ding , dit virus maalt er niet om wie slachtoffer is of wordt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 augustus 2020 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, er is een verband tussen roker zijn, en minder covid-19 opdoen. Rokers zijn wat beschermd tegen covid-19. Er zijn inderdaad een paar onafhankelijke studies die tot hetzelfde resultaat kwamen. Het kan ook gewoon zijn omdat rokers stinken, en mensen dus verder weg blijven van rokers he.
Laatst gewijzigd door patrickve : 18 augustus 2020 om 06:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is aanzetten tot zelfmoord. Ik hoop dat je dat zelf beseft. Net alsof er geen andere mogelijkheden zijn om aan de mondmaskerplicht te ontsnappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degene die voor het eerst rookt en daardoor in z'n broek doet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn elleboog bruint om de een of ander onverklaarbare reden niet mee met de rest van mijn lichaam
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, het is onaangenaam als je het lang moet opzetten, vooral als het warm is of je inspanningen moet doen. Maar aangezien ik het de voordeel van de twijfel geef dat het BINNENSKAMERS eventueel kan helpen, heb ik er niks op tegen om het voor korte tijden binnen waar veel volk is, op te zetten. Op de tram of bus vind ik het het meest pertinente bijvoorbeeld. Je staat soms op elkaar gepakt, met "vreemd volk", je beslist niet over enige afstand of lucht of gelijk wat, dus ja, als het ERGENS zinvol is, dan is het daar.
Echter, aangezien ik er van overtuigd ben dat het buiten totaal niks uithaalt tenzij je in elkaars smoel staat te schreeuwen op 20 cm van elkaar, vind ik het gewoon totaal belachelijk om iets onaangenaams en totaal NUTTELOOS moeten te doen. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 augustus 2020 om 07:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rokers hoesten sneller dan niet-rokers en bij hoesten verspreid je een mogelijk virus over een grotere afstand. Onder hoestende rokers hou je dus best meer afstand dan de verplichte anderhalve meter.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen: blijf uit de buurt van rokers, en uw probleem is opgelost he. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 augustus 2020 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neemt u dat zo letterlijk?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermoedelijk zelf een zwaar geval geweest dat succesvol gestopt is maar vreest dat hij weer in de verleiding kan komen met al die rokers om hem heen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nittemin da's niet de eerste maal dat Schoof blindelings daarin meeloopt. Alle redenen zijn goed voor hem als het gaat over het verbieden van roken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |