![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: ga jij je laten vaccineren ? | |||
ja, zowiezo |
![]() ![]() ![]() |
7 | 33,33% |
enkel als het verplicht is |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,52% |
misschien, afhankelijk van welk vaccin het is |
![]() ![]() ![]() |
3 | 14,29% |
zeker niet ! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 38,10% |
enkel als Prins Laurent zich ook laat vaccineren |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan inderdaad een goeie reden zijn. Nu "naar beneden toe" op de leeftijdsschaal heeft bij deze weinig zin. Het is eerder "naar boven toe" dat het zin heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die jaarlijkse herhalingen daar zijn nu ook twijfels over, voor en tegen, dus dat is een keuze. Persoonlijk ben ik voor echte griep besmettingen omdat ik ervan uitga dat de immuunreactie dan blijvender en beter zal zijn. Idem voor Covid-19 en verkoudheden. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 9 september 2020 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lange termijn effecten van zowel virus als vaccin zijn onbekend. Het blijft een risico.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is vele malen langs de kassa passeren. Misschien zou een geneesmiddel effectiever zijn. Duitsland had iets vrij effectief las ik op een bepaald moment maar daar hoor je niets meer van.
Er zit ook een opportuniteitskost aan een vaccin. Dat is geld dat niet op andere wijze besteed kan worden. Belastingsgeld dat verdwijnt naar de farma corporaties. Zo moet dat in 'het westen' op dit monent van de geschiedenis. Zelfs al zouden de Chinezen een goedkoop en werkend vaccin delen met de wereld dan nog zouden we het niet willen. De farma lobby zal daar wel voor zorgen. Goed voor hen. Minder goed voor de algemene ontwikkeling van de bevolking. Laatst gewijzigd door Bach : 9 september 2020 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() Eerst een her-test, om te bepalen of ik nog altijd antistoffen heb of niet tegen dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Medicijn of vaccin. In het beste geval denk ik aan een vaccin, zoals de kindjes krijgen, tegen x y z. Maar dat zal wel iets te optimistisch zijn. Ik vermoed eerder een jaarlijks spuitje voor risicogroepen, of wie het wenst, zoals we dat nu kennen, en waarvan we niet zeker zijn of het bij iedereen functioneert, zoals nu met de jaarlijkse griep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo een coronavaccin? Dat hangt er van af. Ik zal niet tot enige prioritaire groep behoren. Als het zover is tegen dat ik in aanmerking kom zal ik zien. Als er berichten zijn over complicaties of minder optimale bescherming bij zij die zijn voorgegaan ga ik het zo laten. Idem als het virus tegen dan al is verworden tot een doorsnee griep.
Anders wel, en als het verplicht zou zijn ook wel.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had graag als proefkonijn willen dienen voor vaccin. Helaas ik was te laat met inschrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de meeste andere landen beginnen ze waarschijnlijk vanaf december te vaccineren. Ook China begint te vaccineren net als Rusland en heel waarschijnlijk de VS. Zoals gewoonlijk wil Europa weer de beste leerling van de klas zijn maar krijgen we de slechtste punten. Dat zijn we ondertussen al gewoon. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200910_94743475 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Volstrekte waanzin. 17.000 proefkonijnen, 1 persoon heeft een ruggenmergontsteking opgelopen. Waar gaan die krankzinnige veiligheidsmaatregelen over. Voor hetzelfde geldt heeft degene die een ruggenmergontsteking heeft opgelopen in de tussentijd lachgas of andersoortig drugs gebruikt — waardoor ontsteking is ontstaan.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 10 september 2020 om 05:03. |
![]() |
![]() |