![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snel beterschap en herstel, Derk
![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk ken ik iemand uit mijn persoonlijke omgeving die besmet geraakt is.
Buurvrouw van net boven 70. Moest naar het ziekenhuis voor nieuwe heup. Is meer dan waarschijnlijk besmet geraakt in het ziekenhuis, door een andere patiënt. Symptomen kwamen op nadat ze twee dagen thuis was. Dus opschorting van de revalidatie enz. Symptomen waren: gewoon heel erg slap en ziek zijn. Had geen zuurstof nodig ... Wel door inactiviteit een bijkomend probleem: flebitis.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik heb me gisteren laten testen voor corona. Ik moet morgen een kleine chirurgische ingreep ondergaan maar je moet je wel laten testen of het spel gaat niet door.
Op mijn vrouw haar werk nu een tweede geval van besmetting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp je nu van al dei lock-donwns ?
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn vader had in mei verlies van smaak en koorts. Koffie smaakte wekenlang als warm water, volgens hem. Alvast veel sterkte en binnenkort heb je antistoffen.
Laatst gewijzigd door Weyland : 17 december 2020 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Beterschap Derk.
Geen gewoon virusje.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergist je van persoon.
Ik ben altijd nog straffe voorstander geweest van de veiligheidsmaatregelen. Wat mankeerde, en nog altijd mankeert, is veel meer uitleg over de redenen/oorzaak/... van elke maatregel. En liefst niet op de manier van de Geldverbrander-kleuterschoolleider. Mijn mond doet pijn, maar eerlijkheidshalve moet ik erkennen dat den Dweil tenminste dat toch redelijk goed doet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Aangezien mijn ingreep morgen gewoon doorgaat neem ik aan dat ik negatief testte voor corona.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Koenaard Depuydt beantwoordt aan alle opgenoemde kenmerken. Hij ziet geen reden om hiervoor te jammeren. Er zijn veel ergere zaken in het leven! Hij verricht zware lichamelijke arbeid en doet meermaals in een week spierversterkende oefeningen. Hij is dit de dag erna gewaar. Spierkwekers en andere mensen, die van hun lichamelijk spel hun beroep hebben gemaakt, ondervinden dagelijks (veel) last van zware spieren. Hij heeft ook vaak last van zijn hoofd door drukke medemensen of het gezaag van deze medemens. Tenslotte, wordt hij door de vervuilde lucht in zij zuurstofopname belemmerd. Bij dezen wil hij nogmaals zijn "dank" betuigen aan diegenen die hiervoor verantwoordelijk zijn: strontrokertjes en luie wagenbestuurders. Wat het hoofding van uw draad betreft, deze is onduidelijk. Bedoelde u … "Ik heb een kroon" (met lidwoord) of "Ik ben in Kroonstad" (met een ander hulpwerkwoord en voorzetsel) Kroonstad is één van de zeven burchten in Zevenburgen (Transsylvanië). Deze stad werd door Duitse ridders gesticht en verscheen in middeleeuwse oorkonden inderdaad als "Corona". De Zevensburgse Zassen (Siebenburger Sachsen) spreken de naam als "Kruhnen" uit. De Hoogduitse spelling luidt echter "Kronstadt". De Hongaren zeggen "Brassó" en de Roemenen ofte Walakken (Walachen) "Bra?ov". De stad is ook vanwege de grote houtnijverheid gekend. Kroonstad is ook een stad in Rusland, niet zodanig ver van de Heilige Pietersburg (Sankt Petersburg). Met rookvrije groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snelle beterschap gewenst !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() PS Het is niet "het" hoofding maar "de" hoofding (v).
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
De Antwerpse heren hebben het wijvelijk geslacht uit hun taalgebruik geweerd, een vb.: "ploeg van 't stad". In het AN wordt nog steeds "de stad" gebezigd. In navolging hiervan kan bij de volgende spellingsbijeenkomst een voorstel ingediend worden om het uiterst storend wijvelijk geslacht volledig uit de Nederlandse taal te doen verwijderen. Koenaard Depuydt heeft het voorrecht gehad om onderwezen te worden in een knechtenleerhuis (knechten = jongens) waar leerkrachten algemeen "het hoofding" en "medelijden" zeiden. Het woord schijnt in andere talen jammer genoeg ook wijvelijk te zijn: de stêd, die Stadt, d'Staad, la ville, la citta, la ciudad, a ciudade, la ciutat...behalve in het Roemeens ofte Walaks (Walachisch): oras. Woorden die op een medeklinker eindigen zijn mannelijk of onzijdig, in dit geval mannelijk. In het Hongaars wordt echter geen verschil in geslacht gemaakt: a város. In de Noord-Germaanse talen wordt geen verschil tussen mannelijk en wijvelijk gemaakt. Een woord kan onzijdig of gemeenschappelijk (niet-onzijdig) zijn: by-en, borg-in, stad-en. Lidwoorden zijn in de Slaafse (Slavische) talen afwezig: mesto, miasto, misto, grad, gradut, gorod,... Met hoogachtende, rookvrije groet
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 18 december 2020 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen: tracht een voorschrift van ivermectin te bekomen. (lees de draad hierover in het corona forum). Moet je wel nemen binnen de 7 dagen na begin symptomen. Of ubiquinone werkt eens je ziek bent weet ik niet, maar het is wel vrij te verkrijgen. Wel opletten en niet samen met bloedverdunners zoals warfarine nemen, en er met uw arts over spreken uiteraard als die U medicatie voorschrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zoals iemand die tegen een boom is gevlogen die zou zeggen: "begrijp je nu die snelheidsbeperkingen ?". Blijkbaar heeft dat niet belet om tegen een boom te vliegen, dus is het een rare opmerking. In elk geval: als Derk het overleeft is het nadien weer een geimmuniseerde erbij he ! Laatst gewijzigd door patrickve : 18 december 2020 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en voor tijdens de ingreep: neem de chirurg bij zijn klokkenspel en zeg "we gaan elkaar geen pijn doen hé")
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voelde me grieperig.
Getest en negatief bevonden.