![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad handig meegenomen. Alle middelen om een clubje van schuimekkende, racistische fanatiekelingen te bestrijden zijn wat mij betreft OK. VB wil toch dat de migranten in België zich aanpassen aan onze gewoonten, maar niet dat die vreemdelingen het paradijs zoals zij dat wensen, hier installeren. En waarom niet? Van mij mogen die mensen hier doen wat ze niet laten kunnen. Parlementaire commisies oprichten; een exclusiviteit van het Blok? Lees mijn commentaar nog eens opnieuw en kom dan tot de kern van de zaak! Wildgroei is beter ...? Zie hierboven. Als ge't eens zijt, waarom vermeld ge het dan? Nogmaals: lees wat er staat, ook het tweede deel van mijn opmerking Hete hangijzers hé joenge? ??? De mening van de (slecht geïnformeerde) bevolking doet niet terzake. Is de mening van Raf, de democraat! Inderdaad, als we ervan konden uitgaan dat de bevolking over volledige, objectieve informatie beschikte en niet onder de invloed stond van de gratuite slogans die het VB bij iedere gelegenheid spuit, dan zou ik geen probleem hebben met een referendum. Aangezien dat echter niet het geval is, kan je dergelijke beslissingen beter overlaten aan mensen die er verstand van hebben. Ik vind het veel interessanter om de gebruiken, de geuren en kleuren van een ander volk te leren kennen Gaat dan op verlof ... Dat is een idiote opmerking, waarop ik zelfs geen commentaar wens te geven, behalve dit: als jij op verlof gaat naar één of ander exotisch strand en vanop je luxueus ingerichte hotelkamer ligt te gluren naar de tieten van andere (ongetwijfeld blonde) toeristen, zal je inderdaad niet kunnen proeven van de rijke cultuur die dat land te bieden heeft. Ik ga er nu voor de gemakkelijkheid even van uit dat je al verder dan Benidorm bent geweest… België geraakt ook vol. Nee, België sterft uit. De demografische gegevens spreken voor zich De regeringspartijen zijn racisten want zij hebben dat weggestemt!! Ten onrechte, maar van uitstel komt geen afstel. Marokkanen in Marokko laten de Belgische politiek bepalen, meent gij dat nu echt? Nogmaals: lees wat er staat! Ik heb het over de migranten die hier wonen, werken en belastingen betalen. Het Vlaams Blok is dus geen racistische, ondemocratische partij, hoezeer gij ook het tegendeel tracht te beweren. We zullen op den 18de zien wiens mening het meest de voorkeur geniet he Raf. Je spartelt als een duivel in een wijwatervat, maar je hebt geen enkele keer aangetoond dat het VB GEEN racistische en ondemocratische partij is, maar soit. Zelfs al stemt 90% van de Belgische bevolking op het VB, dan nog zal ik overtuigd blijven dat het VB een racistische, ondemocratische partij is. Meer nog: ik zou sterk overwegen om zelf te emigreren, nog vóór jullie de kans hebben gekregen om jullie eerste concentratiekamp op te richten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Raf:
- (in verband met stemgedrag) ... Aangezien dat echter niet het geval is, kan je dergelijke beslissingen beter overlaten aan mensen die er verstand van hebben... - Je spartelt als een duivel in een wijwatervat, maar je hebt geen enkele keer aangetoond dat het VB GEEN racistische en ondemocratische partij is, maar soit. - Zelfs al stemt 90% van de Belgische bevolking op het VB, dan nog zal ik overtuigd blijven dat het VB een racistische, ondemocratische partij is. ydde: Allemaal Uw goed recht, maar Uw stellingen spreken voor zich nietwaar ... Nu wil ik hier wel aan toevoegen, dat ik géén lid van het Blok ben (ik zal er wel voor stemmen, en welbepaald voor 5 specifieke redenen) en dat ik ook niet akkoord ga met een aantal punten uit hun plan! Tegenargumenteren? Ik voel mij hier niet geroepen om dat te doen, ik heb alléén willen bewijzen aan echte Blokkers op deze fora, dat het mogelijk is om met de meeste forum-schimmen, wel zinnige discussies te voeren die niet tot scheldpartijen moeten leiden. Mag ik er U op wijzen, dat gij wel piano achtige trekjes begingt te vertonen en dat dit voor iedereen één duidelijk teken is van onmacht. Ik heb trouwens van Uw argumentatie, buiten Uw grenzeloze haat tegen alles wat Blok is, niet véél opgestoken hoor!
![]() |
#23 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Raf:
Die 5 specifieke redenen interesseren me wel... Kan je ze me eens toelichten? ydde: 1) Hun standpunten in casu de criminaliteit 2) Het vreemdelingenstemrecht 3) Het grenzeloze geknoei van de regenboog coalitie 4) Het "de-strot-uitkomende" politiek correct zijn. 5) Het voor het westen dreigende Islam gevaar (als tegengewicht voor AEL, deze laatste reden is recent natuurlijk!) Raf: Piano trekjes ken ik niet! ydde: Uw grenzeloze onbeschaamdheid om hier openbaar te maken dat ik in Benidorm naar blote tietjes ga loeren, hoe weet gij dat eigenlijk?
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, fijn dat dat even opgehelderd is. Je bent geen VB'er maar je stemt er op bij wijze van protest. Ik vermoed dat je geen "schuimbekkende racist" bent maar eerder een cultureel/economisch-etnocentrist. In die zin kan ik je degoût voor de traditionele partijen begrijpen. Ik vind het jammer dat je dat voldoende reden vindt om op een racistische partij te stemmen en daarmee alle dialoog uit te sluiten.
Overigens mijn verontschuldigingen voor het onthullen van je geheimpje ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ik ben een fervent vlaams blokker en ik vind het 70 punten progamma supergoed al mag het nog ietsje strenger !
Dat boekje heb ik hier ook nog liggen en ieder die het wenste en die ik ken mag en mocht het ééns lezen ,niemand vond er zo een grove dingen instaan en nee niet allen waren blokkers er zaten zelfs sossen tussen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Raf:
Je bent geen VB'er maar je stemt er op bij wijze van protest. ydde: Als ik stem op het Blok, eender voor welke reden, is mijn "onthullen" dat ik geen lid ben van het Blok, een vaststelling, géén verontschuldiging hoor! Raf: Je bent etnocentrist ydde: In de vergelijking blijf ik de voorkeur geven aan onze cultuur hoor. Ik schuimbek haast nooit (alleen als ik in Benidorm ben) Raf: Ik vind het jammer dat je dat voldoende reden vindt om op een racistische partij te stemmen en daarmee alle dialoog uit te sluiten. ydde: 't zijn wel de correcten zenne die de dialoog uitsluiten. Raf: Sorry voor het onthullen ydde: Zat gij daar òòk te loeren misschien?
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Ik vind ook dat dat vreemdelingenprogramma op verschillende punten veel te zwak is. Met betrekking tot de nationaliteit bvb. Doordat Turken of Marokkanen plots een Belgisch paspoort hebben, zelfs al hebben ze hun oorspronkelijke nationaliteit niet meer, wil dat nog niet zeggen dat ze plots overtuigde westerlingen zijn geworden. En dan krijg je van die verschrikkelijk belachelijke toestanden als tijdens dat debat van Filip Dewinter met Abou Jahjah bij Jurgen Verstrepen in Zwart-Wit, waarbij de Flup languit op zijn bek ging met te verklaren dat iedereen die de Belgische nationaliteit heeft hier mag blijven!!! Gigantische hilariteit natuurlijk bij ons aller landgenoot den Abou. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Na ettelijke uren lezen van wat hier zoal gepost staat, ben ik gerust dat we niet te doen hebben met intelligente mensen. En hoop ik ergens dat de doorsneevlaming slimmer is dan wat ik hier te zien kreeg.
Een stem op VB is oftewel een stem uit protest (waar ik mee kan inkomen) oftwel een stem uit desinformatie. Wat is het gevolg van dergelijke stemmen : 1) indien er twee ronden zijn => frankrijk 2) indien niet => oostenrijk, waar er nu door het wanbeleid de extreem rechtse partij monsterverliezen maakt. Tot regeren zal het vlaams blok nooit in staat zijn. Ze hebben daar geen mensen voor die voldoende realisme en intelligentie aan de dag kunnen leggen En hun programma is strijdend met een functionerende staat. Nu om op het 70 punten-programma terug te komen: BULL-SHIT Dat ze over dergelijk iets 70-punten hebben kunnen schrijven ( dat moet ik toegeven) is misschien wel moeilijk geweest. Het is straf om van dat 1 standpunt : racisme 70 punten te schrijven. Hoed af ![]()
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder ben ik het volledig met je eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het zal me worst wezen wat de sossen uitfreten zolang ze zichzelf de das maar om doen en hoera wat zijn ze goed bezig! ![]() Het gaat erom dat iedereen zich zo superdemocratisch vind, de zogenaamde gevestigde orde ze hebben er de bek van vol :democratie dat democratie dit en ze zijn zelf de grootste verkrachters ervan! En degenen die zich dan zo vinden zeggen tegen mij: maar moeten ze daar nu zo een stikken van maken dat 70 punten plan is bijlange zo erg nog niet dan wat ze ons willen wijsmaken. Zo dat zijn dat de stemmers van de zogenaamde "democratische "partijen! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
spijtig dat sommige mensen het 70-punten programma heel normaal vinden het wordt eens tijd dat we vanaf middelbaar mensenrechtenverdragen als verplichte literatuur moeten lezen !!!! (en toetsen aan 70-punten prog ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb eerder al tegen iemand hier gezegd dat ik steeds voor dialoog opensta en dat ik bereid ben naar gefundeerde argumenten te luisteren - niet dat ik er hier al veel gezien heb die in die categorie thuishoren - maar de onvolwassen opmerkingen die u hier komt spuien horen eerder onder de categorie "kleutergebrabbel" thuis, en dat zeg ik met alle deemoed tegenover de vrijheid van meningsuiting. Staat u mij dus toe om voortaan mijn grote, harige reet te vegen aan de dingen die u als argumentatie wenst te beschouwen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu zie ik dat voor me gebeuren.... Brrr... Het is wel netjes verpakt hé, hun 70 puntenplan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is netjes verpakt in die zin dat het onze minder opmerkzame medemens (om eens een eufemisme te gebruiken), die niet al te diep over de dingen nadenkt, direct bij de edele delen grijpt. Iemand die er een klein beetje nader op ingaat, prikt zo de zeepbellen, waaruit hun holle slogans uiteindelijk bestaan, uiteen. Merk op dat je eigenlijk nauwelijks of geen reactie krijgt als je vragen stelt of opmerkingen maakt bij het befaamde "plan".
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In principe trekt het op niet veel en heeft aldus weinig waarde. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, point taken!
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |