Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 10 december 2004, 15:58   #21
Hrafnar
Banneling

Hrafnar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hamer en Snikkel
[size=1]WALGELIJK HIER WORD WEER EENS OPGEROEPEN TOT HAAT MET EEN SOORT PROToCOLLEN VAN ZION COMPLOT MAAR DAN OVER DE MOSLIMS.[/size]
[size=1][/size]
[size=1][/size]
[size=1]EN HRAFNAR DE NAZI STAAT WEER EENS DE MENSEN OP TE HITSEN!!!![/size]
Over ophitsen gesproken; JIJ bent hier degene die mensen aan het ophitsen is, niet ik, net zoals JIJ hier op alle mogelijke manieren de moslimfascisten aan het verdedigen bent met dezelfde nazi-praktijken waar je mij telkenmale onterecht van meent te moeten betichten.

Maar goed, daar hebben we mijn "vrindje" Hamer en Snikkel dus weer, die een persoonlijke kruistocht tegen me aan het voeren schijnt te zijn. Je zou je beter eerst eens in de materie verdiepen vooraleer je met je schreeuwerige en nietszeggende uitspraken komt. Of kan jouw door jarenlang alcohol- en narcoticamisbruik aangetaste en verweekte brein dat soms niet aan? Om het over de indoctrinatie door de AFA en andere exponenten van de linkse kerk niet eens meer te hebben...
Hrafnar is offline  
Oud 10 december 2004, 16:24   #22
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Wreker
Wat me opvalt is het ontbreken van elke serieuze reactie vanwege de moslims op dit topic.

8)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Je kan evengoed de Protocollen van de Wijzen van Zion op het forum gooien en dan wachten op een Joodse reactie.
Nog geen een heeft die thesis tegen gesproken.

Geef jij maar eens een zinnige verklaring voor het feit dat in 1974 nadat de Arabische landen de oliekraan hadden dichtgedraaid, en daardoor Europa in een geweldige economische crisis met ongekende werkloosheid terechtkwam, dat net op dat moment de gezinshereniging ingevoerd werd in plaats van de overbodig geworden gastarbeiders naar hun thuislanden terug te sturen.

Ik zeg: de enige zinnige verklaring voor het laten immigreren van massa's laaggeschoolde vreemdelingen in volle crisisperiode kon alleen maar omdat de Arabische landen Europa voor de keuze hadden gesteld : ofwel meer moslim-immigratie in Europa of anders geen olie.
Wreker is offline  
Oud 10 december 2004, 16:28   #23
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koriander
Je bent maar een landverrader,
door de amerikaanse paranoia beinvloedt,
je bent nefast voor onze economie en samenleving.
Ik heb dat niet goed begrepen.

Licht de in het vet aangegeven beschuldigingen eens toe.
Wreker is offline  
Oud 10 december 2004, 16:30   #24
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Ik heb ook zo'n theoriën:
Al eens op gelet hoeveel pitazaken er over gans ons land zijn? In m'n landelijke gemeente zijn er nu zelfs 3 in het centrum. De moslimbeweging verleidt de Vlamingen met hun lekker eten, maar voor we het weten stoppen ze er allemaal vergif in! Dus pas op voor de pitazaken, het zijn biologische wapens!!

Ik kan er nog wel zo'n paar uit m'n mouw schudden hoor. Wreker, dringend naar de VS verhuizen, daar hebben er ook veel last van paranoia.
instromaniac is offline  
Oud 10 december 2004, 16:33   #25
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Ik heb ook zo'n theoriën:
Al eens op gelet hoeveel pitazaken er over gans ons land zijn? In m'n landelijke gemeente zijn er nu zelfs 3 in het centrum. De moslimbeweging verleidt de Vlamingen met hun lekker eten, maar voor we het weten stoppen ze er allemaal vergif in! Dus pas op voor de pitazaken, het zijn biologische wapens!!

Ik kan er nog wel zo'n paar uit m'n mouw schudden hoor. Wreker, dringend naar de VS verhuizen, daar hebben er ook veel last van paranoia.
Geef jij maar eens een verklaring voor het feit dat de moslims vandaag onze keel op straat oversnijden. En dat de helft van de moslims in Europa begrip heeft voor zulke daden en dat moslims die hier bij ons doctoreren vinden dat we begrip moeten opbrengen voor beulen als Mohammed B.

Doen mensen die naar hier komen om "een beter bestaan op te bouwen" dat?

Laatst gewijzigd door Wreker : 10 december 2004 om 16:34.
Wreker is offline  
Oud 10 december 2004, 17:07   #26
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

De verklaring is deels hun kultuur, deels dat ze behoren tot de laagste klasse en deels dat ze zich als afzonderlijke groep voelen binnen deze maatschappij. In mijn buurt is er een sociale wijk en met die gasten hebben we net dezelfde problemen, maar dat zijn wel blanken. De meeste leven van een uitkering, ze rijden levensgevaarlijk met hun opgezette wagentjes, ze gooien ruiten in, ze overvallen mensen, ze doen aan sluikstorting, verkrachtingen, enz.
instromaniac is offline  
Oud 10 december 2004, 17:19   #27
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Aj die blanken weer.Maar die bruine varkens doen niks.Het zijn maar arme achter gestelde vreemdelinggen die hen met moeite een BMW kunnen kopen
EXTREEM is offline  
Oud 10 december 2004, 17:37   #28
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Na 9/11 en 3/11 is het voor iedereen toch duidelijk dat we ons hier serieus mispakt hebben aan die "arme migrantjes".

Die aanslagen van 11 september waren niet het werk van een bende domme achterlijken, maar waren een geniaal meesterwerk. De mensen hier hebben zich veel te lang gewenteld in zelfgenoegzaamheid en hebben de moslims lang als hulpbehoevende sukkelaartjes bekeken, die je op alle mogelijke manieren moet behulpzaam zijn. Ze hadden niet door dat ze in werkelijkheid een heel leger van giftige adders in huis haalden.
Wreker is offline  
Oud 10 december 2004, 17:40   #29
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EXTREEM
Aj die blanken weer.Maar die bruine varkens doen niks.Het zijn maar arme achter gestelde vreemdelinggen die hen met moeite een BMW kunnen kopen
Eindelijk een post waar de intelligentie ervan afdruipt .
Oud 10 december 2004, 17:46   #30
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Eindelijk een post waar de intelligentie ervan afdruipt .
Aan u om het dan beter te doen. Ga je gang.
Wreker is offline  
Oud 10 december 2004, 17:57   #31
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Sethmon men moet toch niet slim zijn om intezien wat die bruin apen hier doen.Of moet men een diploma hebben om intezien Dat die moslims niet deugen.En islam oorlog betekend.Kijk rond om u lees er is geen dag voorbij of de islam brengt zich in opspraak
EXTREEM is offline  
Oud 10 december 2004, 18:12   #32
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EXTREEM
Sethmon men moet toch niet slim zijn om intezien wat die bruin apen hier doen.Of moet men een diploma hebben om intezien Dat die moslims niet deugen.En islam oorlog betekend.Kijk rond om u lees er is geen dag voorbij of de islam brengt zich in opspraak
Het kan zijn dat in uw streek er meer problemen zijn met migranten. Waar ik werk, in Kortrijk, verloopt de relatie tussen de autochtone en allochtone gemeenschap heel positief. Toch moeten we opletten en niet alle migranten over dezelfde kam scheren. Inderdaad, de grootste criminaliteit zal wel gepleegd worden door vooral Noord-Afrikanen en zeker ook niet te onderschatten: Oostblokkers. Ik hoop dat we er het over eens zijn dat het niet de hele groep is die crimineel gedrag vertoont.
Kijk, ik ben 10 jaar geleden naar Brussel geweest om te studeren in een Franstalige school (l'Erg - grafische vormgeving). Daar zat ik op kot. Zoals sommigen al weten, ben ik een fervente basketbalspeler. Wel, iedere avond speelde ik met Noord-Afrikanen, Zaïrezen, Turken,... tot tegen de nacht. Nooit heb ik maar iets van problemen gehad! Angst brengt angst voort zoals agressie, agressie teweegbrengt.
Oud 11 december 2004, 00:26   #33
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Dat de migranten uit de moslimlanden naar Europa kwamen om daar te werken is een misvatting. Zij kwamen naar Europa niet om te werken, maar om te veroveren.
...
Bedankt dat je bovenaan een samenvatting getyped hebt, dan hoef ik de rest van jouw slechte stuk niet te lezen.
Oud 11 december 2004, 12:51   #34
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Bedankt dat je bovenaan een samenvatting getyped hebt, dan hoef ik de rest van jouw slechte stuk niet te lezen.
Weer eens iemand vanuit de bewuste groep die mij niet tegenspreekt. Op den duur ga ik die theorie nog zelf geloven ook.

Laatst gewijzigd door Wreker : 11 december 2004 om 12:52.
Wreker is offline  
Oud 11 december 2004, 14:27   #35
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat voorafging

Door de kolonisatie kwamen er vooral de vorige eeuw langs verschillende wegen moslims vanuit de kolonies naar Europa. Dit was nog nooit gebeurd. Want men had zowat continu oorlog gevoerd met de Europeanen sinds de dagen van Mohammed. En nu konden moslims zomaar in Europa binnenwandelen met duizenden tegelijk, zonder dat de Europeanen iets in de mot hadden.

In de eerste helft van de 20ste eeuw begon zo het idee te groeien in de islamwereld dat een sluipende immigratie van moslims naar Europa op termijn weleens veel effectiever zou kunnen zijn dan het voeren van een open oorlog met Europa. Technologisch was daar trouwens geen beginnen aan. En dan kwam daar de olie en de oliedollars. En men zag hoe in Noord Europa migranten uit Zuid Europa werden geimporteerd.

De Zakaat doet wonderen

Het vervolg was simpel. De Zakaat, de derde pijler van de islam, mag immers aangewend worden om "mensen voor de liefde tot de islam te winnen". De oliedollars werden aangewend als Zakaat waarmee de machtigen in Europa werden omgekocht om naast Italianen, Spanjaarden, Portugezen en Grieken, ook moslims naar Noord Europa te halen.

Decennium 1 : "werken"

In het begin kregen deze migranten als boodschap mee: je koest houden en niet teveel opvallen. Wat ze in Europa verdienden kon weer als Zakaat aangewend worden om de "weg naar Allah" te plaveien. Vanuit Noord Afrika en Turkije stroomden tegelijk de Heroine en Cannabis overvloedig Europa binnen om de geesten van de Europeanen nog wat extra verdoving toe te dienen. Degenen die in Europa verslaafd zouden worden aan cannabis en heroine zouden later immers de beste verdedigers van de immigratielanden worden want vandaaruit verkregen ze hun stuff. Marokko is vandaag de grootste wereldproducent van cannabis. Dank u Koning Hassan.

Eind jaren zestig, begin jaren zeventig was het tijd voor het serieuzere werk. In Palestina werd gezorgd voor een onoplosbaar conflict dat de arabische geesten zou verenigen en naar Europa toe werd de oliekraan dichtgedraaid. Europa kon opnieuw olie krijgen op voorwaarde dat de migranten hun vrouwen en kinderen mochten laten overkomen (hoewel het volle crisis was en Europa een nooit geziene werkloosheid kende en men geen behoefte meer had aan extra werkkrachten).

Decennium 2 : vermenigvuldigen

De eerste 10 jaar kwamen er werkkrachten, in het tweede decennium kwamen de familieleden van de werkers over. De groei in Europa kon beginnen, voortplanten en importeren van echtgenoten via gezinshereniging was de boodschap.

Decennium 3 : criminaliteit

In het derde decennium was dan de tijd gekomen voor het zich afscheiden van de Europeanen. De verovering van Europa zou immers stilvallen als de moslims zich zouden assimileren. De straatcriminaliteit was daartoe een zeer geschikt middel. Door de straatcriminaliteit van de moslims zouden de Europeanen een hekel aan hen krijgen en zouden Europese werkgevers minder geneigd zijn om moslims aan het werk te stellen. Dit zou dan weer leiden tot frustratie van de slecht opgeleide moslimjeugd, die daardoor weer meer op zichzelf zou terugplooien. Huwen met Europeanen tenzij deze zich zouden bekeren tot de islam diende ten allen prijze vermeden.

Decennium 4 : fundamentalisme

In het vierde decennium was het dan tijd om nog wat verder te gaan. De islam moest nu zichtbaar worden in Europa. De mannen zouden hun vrouwen en hun dochters moeten overtuigen om hoofddoeken te gaan dragen. Eerst nog modieus en fleurig, maar met de tijd steeds meer verhullend en soberder. In latere stadia werden ook de niqaab en de burka uitgetest. Moskeeen met minaretten moesten het beeld van de islam nog meer versterken en de eigen gelovigen moreel ondersteunen.

Decennium 5 : terreur

En nu zitten we in de fase dat de moslims zich als de nieuwe Europeanen moeten gaan outen. Ze moeten respect gaan eisen voor de islam van de oorspronkelijke Europeanen. Gehoorzamen de Europeanen niet aan de moslims moeten ze gesanctioneerd worden. De vrijheid van meningsuiting is natuurlijk een van de voornaamste zaken die dienen aangepakt te worden. De Koran en Hadith vormen immers geen partij tegenover het vrij onderzoek. De westerlingen moeten leren leven met de terreur en dus worden de symbolen van het westen onder handen genomen: de Twin Towers, het Pentagon, Al Andalus, de vrije meningsuiting van mensen als Hirsi Ali en Theo Van Gogh...

Conclusie

De migranten uit de moslimlanden kwamen niet naar Europa om er te werken, maar om er het pad voor de islam te effenen.

Het begon 40 jaar geleden met gasten die kwamen arbeiden. En wat is het geworden? De gasten van weleer snijden onze kelen over als we onszelf willen zijn en eisen dat we onze wetten aanpassen volgens hun wil.

Doet iemand die ergens naartoe gaat om het materieel beter te hebben zoiets? Natuurlijk niet. De gastarbeid was dus enkel het alibi waarmee de Arabische leiders Europa konden veroveren. En nu bevinden zich meer moslims in Europa dan ooit tevoren. De Europeanen worden stilaan vreemden in eigen land. Doordat ze 40 jaar geleden een paar Turken en Marokkanen vroegen om tegen een goed loon "hier wat te komen helpen".
Ik vroeg het even aan mij Opa, maar hij kwam hier (toch nog) gewoon omdat hij geld problemen had.

Voor alle duidelijkheid de Europeanen hebben de Turken gewoon gelokt door allemaal bureaus optezetten in de kansarme gebieden van Turkije. Ze hadden hen gewoon nodig.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 11 december 2004 om 14:29.
sinan123 is offline  
Oud 11 december 2004, 14:41   #36
Piet Hein
Minister

Standaard

Die mensen hebben wel hard gewerkt in onze steenkoolmijnen er zijn er zelfs spijtig genoeg die nooit levend terug naar boven zijn gekomen.
Piet Hein is offline  
Oud 11 december 2004, 14:51   #37
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

"Dit is Paravion - zie zijn minaretten zijn al zichtbaar! Ze rijzen fier als opgeheven middelvingers zenitwaarts, streven de deemoedige kerktorens voorbij. Nog hogere minaretten stonden in de steigers en de allerhoogste werden ontworpen. Nog even, zo ging het gerucht in het theehuis, en ook alle kerken zouden moskeeën worden. Het is een kwestie van tijd, zei de tapijtverkoper, die meer met het puntje van zijn sikbaard leek te praten dan met zijn mond. De andere bezoekers knikten.

...

'Die taal van deze mensen hier,' zei hij nu, 'dat is toch geen mensentaal! Het klinkt als het getetter en gekwetter van vogels!' Hij was een voortreffelijke imitator en het theehuis lachte luid. Hij verslikte zich in een blad dat was losgeraakt en spuugde grommelend een klein morsig moeras op de vloer. 'Let op mijn woorden: eens zal iedereen hier onze taal spreken.' "

[size=1]
Hafid Bouazza
[/size][size=1]'Paravion'[/size]
Wreker is offline  
Oud 11 december 2004, 15:35   #38
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik vroeg het even aan mij Opa, maar hij kwam hier (toch nog) gewoon omdat hij geld problemen had.

Voor alle duidelijkheid de Europeanen hebben de Turken gewoon gelokt door allemaal bureaus optezetten in de kansarme gebieden van Turkije. Ze hadden hen gewoon nodig.
En wie heeft de Europeanen op het idee gebracht/overhaald om moslims naar Europa te halen? Waarom heeft men geen Brazilianen of Argentijnen naar Europa gehaald? Vanwaar die onwaarschijnlijke voorkeur van de Europese machthebbers voor moslims? Sinds het ontstaan van de islam heeft het niet-geislamiseerde gebied er tegen gevochten om de islam buiten te houden. Europa heeft zijn identiteit grotendeels verkregen uit de strijd tegen de islam. En plots, na meer dan 13 eeuwen van strijd laten de Europeanen massaal moslims op hun gebied toe. Verklaar die onwaarschijnlijke trendbreuk in meer dan 13 eeuwen geschiedenis eens?

De verklaring lijkt mij te zijn dat door een toevallige samenloop van omstandigheden halverwege de 20ste eeuw de Arabieren plots over miljarden en miljarden oliedollars beschikten waar ze geen blijf mee wisten. Tegelijkertijd leefde er in de moslimwereld al een paar eeuwen een gigantische frustratie tegenover het technologisch superieure niet-islamitische Europa. De Mollahs en de imams en de sjeikhs hebben mekaar toen gevonden.

De moslimreligieuzen en leiders zijn grootmeesters in het achterlijk en dom houden van de eigen bevolking. Anders was er nu niet zo'n reusachtig verschil in ontwikkeling geweest tussen het noorden en het zuiden van de Middellandse Zee. Ze weten als geen ander hoe ze mensen van hoog tot laag in de samenleving moeten bespelen om naar hun pijpen te dansen. De leidinggevende Europeanen die door de oliebusiness in de islamitische landen verzeild raakten bleken gemakkelijke prooien voor deze gehaaide manipulatoren.

Met de oliemiljarden kochten de moslims de Europese geldwolven om -de Zakaat laat zoiets toe weet je wel- en zorgden er zo voor dat de Europese machthebbers in plaats van christelijke arbeiders uit Zuid Amerika, moslims vanuit de aangrenzende landen binnenhaalden. Ongezien in de geschiedenis in meer dan 13 eeuwen!!!

Denk aan de glinsterende ogen van alle imams in de ganse moslimwereld bij het zien welke perspectieven zo'n "gastarbeid" op termijn niet zou bieden! In de thuislanden van de olieloze moslimlanden werd de armoede nog wat aangezwengeld door te zorgen voor kinderrijke gezinnen, zodat de idee van emigratie werd aangewakkerd. En het lukte nog ook. Na meer dan 13 eeuwen van strijd en oorlog wandelden de moslims nu Europa zonder slag of stoot binnen, met tienduizenden tegelijk. Geen Karel Martel die hen staande hield.

Nog geen 10 jaar was deze migratiegolf aan de gang of in de Arabische wereld vond men dat het tijd was om een tandje bij te steken: Oliekraan dicht naar Europa! Europa in volle crisis en torenhoge werkloosheid met nu overbodige gastarbeiders kon kiezen: geen olie of olie én nog meer (economisch totaal overbodige) moslims.

De Europese geldwolven kozen voor olie en namen er de vrouwen kinderen van de werkloze moslims bij. Koning Boudewijn zorgde voor de erkenning van de islam en koning Feisal mocht in Brussel de Grote Moskee openen. Gastarbeiders kregen voortaan het label "migranten".

De multikul kon beginnen en de multikulparasieten, door de crisis werkloze pol-en-soccers van '68 konden beginnen aan hun leugen- en lasterpraatjes over racisme etc. Zij werden ook gespekt met zwijggeld uit de Zakaat van de oliemiljarden.
Wreker is offline  
Oud 11 december 2004, 18:55   #39
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Wat ben je een meester in het verdraaien van feiten .
Oud 11 december 2004, 19:09   #40
Koriander
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Ik heb dat niet goed begrepen.

Licht de in het vet aangegeven beschuldigingen eens toe.
in amerika hebben ze het goed begrepen,
racisten zoals jij gaan voor de KuKuxClan,
maar politieke macht krijgen ze ginder niet,
veel republikeinen zijn zwart en democraten zijn sowieso niet racistisch,

Bush is misschien een racist, sommige arabische volkeren beschouwt
hij als verpletbaar.

Maar jij bent een intern gevaarlijke Europese racist,
en je krijgt politieke macht omdat we vergeten zijn om nazi-partijen na WO II te verbieden.
Koriander is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be