![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, daar hebben we mijn "vrindje" Hamer en Snikkel dus weer, die een persoonlijke kruistocht tegen me aan het voeren schijnt te zijn. Je zou je beter eerst eens in de materie verdiepen vooraleer je met je schreeuwerige en nietszeggende uitspraken komt. Of kan jouw door jarenlang alcohol- en narcoticamisbruik aangetaste en verweekte brein dat soms niet aan? Om het over de indoctrinatie door de AFA en andere exponenten van de linkse kerk niet eens meer te hebben... |
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geef jij maar eens een zinnige verklaring voor het feit dat in 1974 nadat de Arabische landen de oliekraan hadden dichtgedraaid, en daardoor Europa in een geweldige economische crisis met ongekende werkloosheid terechtkwam, dat net op dat moment de gezinshereniging ingevoerd werd in plaats van de overbodig geworden gastarbeiders naar hun thuislanden terug te sturen. Ik zeg: de enige zinnige verklaring voor het laten immigreren van massa's laaggeschoolde vreemdelingen in volle crisisperiode kon alleen maar omdat de Arabische landen Europa voor de keuze hadden gesteld : ofwel meer moslim-immigratie in Europa of anders geen olie. |
||
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Licht de in het vet aangegeven beschuldigingen eens toe. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb ook zo'n theoriën:
Al eens op gelet hoeveel pitazaken er over gans ons land zijn? In m'n landelijke gemeente zijn er nu zelfs 3 in het centrum. De moslimbeweging verleidt de Vlamingen met hun lekker eten, maar voor we het weten stoppen ze er allemaal vergif in! Dus pas op voor de pitazaken, het zijn biologische wapens!! Ik kan er nog wel zo'n paar uit m'n mouw schudden hoor. Wreker, dringend naar de VS verhuizen, daar hebben er ook veel last van paranoia. |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Doen mensen die naar hier komen om "een beter bestaan op te bouwen" dat?
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 10 december 2004 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() De verklaring is deels hun kultuur, deels dat ze behoren tot de laagste klasse en deels dat ze zich als afzonderlijke groep voelen binnen deze maatschappij. In mijn buurt is er een sociale wijk en met die gasten hebben we net dezelfde problemen, maar dat zijn wel blanken. De meeste leven van een uitkering, ze rijden levensgevaarlijk met hun opgezette wagentjes, ze gooien ruiten in, ze overvallen mensen, ze doen aan sluikstorting, verkrachtingen, enz.
|
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Aj die blanken weer.Maar die bruine varkens doen niks.Het zijn maar arme achter gestelde vreemdelinggen die hen met moeite een BMW kunnen kopen
|
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Na 9/11 en 3/11 is het voor iedereen toch duidelijk dat we ons hier serieus mispakt hebben aan die "arme migrantjes".
Die aanslagen van 11 september waren niet het werk van een bende domme achterlijken, maar waren een geniaal meesterwerk. De mensen hier hebben zich veel te lang gewenteld in zelfgenoegzaamheid en hebben de moslims lang als hulpbehoevende sukkelaartjes bekeken, die je op alle mogelijke manieren moet behulpzaam zijn. Ze hadden niet door dat ze in werkelijkheid een heel leger van giftige adders in huis haalden. |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Sethmon men moet toch niet slim zijn om intezien wat die bruin apen hier doen.Of moet men een diploma hebben om intezien Dat die moslims niet deugen.En islam oorlog betekend.Kijk rond om u lees er is geen dag voorbij of de islam brengt zich in opspraak
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Kijk, ik ben 10 jaar geleden naar Brussel geweest om te studeren in een Franstalige school (l'Erg - grafische vormgeving). Daar zat ik op kot. Zoals sommigen al weten, ben ik een fervente basketbalspeler. Wel, iedere avond speelde ik met Noord-Afrikanen, Zaïrezen, Turken,... tot tegen de nacht. Nooit heb ik maar iets van problemen gehad! Angst brengt angst voort zoals agressie, agressie teweegbrengt.
![]() |
#33 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 11 december 2004 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid de Europeanen hebben de Turken gewoon gelokt door allemaal bureaus optezetten in de kansarme gebieden van Turkije. Ze hadden hen gewoon nodig. Laatst gewijzigd door sinan123 : 11 december 2004 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Die mensen hebben wel hard gewerkt in onze steenkoolmijnen er zijn er zelfs spijtig genoeg die nooit levend terug naar boven zijn gekomen.
|
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() "Dit is Paravion - zie zijn minaretten zijn al zichtbaar! Ze rijzen fier als opgeheven middelvingers zenitwaarts, streven de deemoedige kerktorens voorbij. Nog hogere minaretten stonden in de steigers en de allerhoogste werden ontworpen. Nog even, zo ging het gerucht in het theehuis, en ook alle kerken zouden moskeeën worden. Het is een kwestie van tijd, zei de tapijtverkoper, die meer met het puntje van zijn sikbaard leek te praten dan met zijn mond. De andere bezoekers knikten.
... 'Die taal van deze mensen hier,' zei hij nu, 'dat is toch geen mensentaal! Het klinkt als het getetter en gekwetter van vogels!' Hij was een voortreffelijke imitator en het theehuis lachte luid. Hij verslikte zich in een blad dat was losgeraakt en spuugde grommelend een klein morsig moeras op de vloer. 'Let op mijn woorden: eens zal iedereen hier onze taal spreken.' " [size=1] Hafid Bouazza [/size][size=1]'Paravion'[/size] |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De verklaring lijkt mij te zijn dat door een toevallige samenloop van omstandigheden halverwege de 20ste eeuw de Arabieren plots over miljarden en miljarden oliedollars beschikten waar ze geen blijf mee wisten. Tegelijkertijd leefde er in de moslimwereld al een paar eeuwen een gigantische frustratie tegenover het technologisch superieure niet-islamitische Europa. De Mollahs en de imams en de sjeikhs hebben mekaar toen gevonden. De moslimreligieuzen en leiders zijn grootmeesters in het achterlijk en dom houden van de eigen bevolking. Anders was er nu niet zo'n reusachtig verschil in ontwikkeling geweest tussen het noorden en het zuiden van de Middellandse Zee. Ze weten als geen ander hoe ze mensen van hoog tot laag in de samenleving moeten bespelen om naar hun pijpen te dansen. De leidinggevende Europeanen die door de oliebusiness in de islamitische landen verzeild raakten bleken gemakkelijke prooien voor deze gehaaide manipulatoren. Met de oliemiljarden kochten de moslims de Europese geldwolven om -de Zakaat laat zoiets toe weet je wel- en zorgden er zo voor dat de Europese machthebbers in plaats van christelijke arbeiders uit Zuid Amerika, moslims vanuit de aangrenzende landen binnenhaalden. Ongezien in de geschiedenis in meer dan 13 eeuwen!!! Denk aan de glinsterende ogen van alle imams in de ganse moslimwereld bij het zien welke perspectieven zo'n "gastarbeid" op termijn niet zou bieden! In de thuislanden van de olieloze moslimlanden werd de armoede nog wat aangezwengeld door te zorgen voor kinderrijke gezinnen, zodat de idee van emigratie werd aangewakkerd. En het lukte nog ook. Na meer dan 13 eeuwen van strijd en oorlog wandelden de moslims nu Europa zonder slag of stoot binnen, met tienduizenden tegelijk. Geen Karel Martel die hen staande hield. Nog geen 10 jaar was deze migratiegolf aan de gang of in de Arabische wereld vond men dat het tijd was om een tandje bij te steken: Oliekraan dicht naar Europa! Europa in volle crisis en torenhoge werkloosheid met nu overbodige gastarbeiders kon kiezen: geen olie of olie én nog meer (economisch totaal overbodige) moslims. De Europese geldwolven kozen voor olie en namen er de vrouwen kinderen van de werkloze moslims bij. Koning Boudewijn zorgde voor de erkenning van de islam en koning Feisal mocht in Brussel de Grote Moskee openen. Gastarbeiders kregen voortaan het label "migranten". De multikul kon beginnen en de multikulparasieten, door de crisis werkloze pol-en-soccers van '68 konden beginnen aan hun leugen- en lasterpraatjes over racisme etc. Zij werden ook gespekt met zwijggeld uit de Zakaat van de oliemiljarden. |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ben je een meester in het verdraaien van feiten .
#40 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
racisten zoals jij gaan voor de KuKuxClan, maar politieke macht krijgen ze ginder niet, veel republikeinen zijn zwart en democraten zijn sowieso niet racistisch, Bush is misschien een racist, sommige arabische volkeren beschouwt hij als verpletbaar. Maar jij bent een intern gevaarlijke Europese racist, en je krijgt politieke macht omdat we vergeten zijn om nazi-partijen na WO II te verbieden. |
|
![]() |