![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij mogen ze later met een raket de ruimte insturen.
![]() Cremeren maakt immers veel te veel rook. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 7 februari 2021 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volledig terecht dat u het in vraag wil stellen of het éne 'beter' is dan het andere. Citaat:
Een ander aandachtspunt? Groene doodskisten? Laat het allemaal een persoonlijke keuze zijn en blijven, toch denk ik dat creamatie op de lange duur verplicht zal worden. Het zou mocht het verplicht worden een hele verandering zijn, ook voor die mensen die een uitvaartcentrum uitbaten. ![]() Maar daar valt wel wat op te vinden ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2021 om 10:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Al die raketten die ze de ruimte insturen en dan de laatste tijden nog ontploffen (Tesla) niet ver van de Aarde alhier zouden die niet vééééél schadelijker zijn?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2021 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
De sneeuwbalworpafbeelding met de Engelstalige boodschap "Gotcha" deed de doorluchtige heer inderdaad aan dit spel terugdenken. U schijnt kennelijk niet echt op de hoogte te zijn inzake de oorspronkelijke uitgave van het eerste spel in de reeks "Het Einde der Wagens" (1997). Er was hevige tegenstand tegen het spel omdat de speler aangemoedigd werd om mensen en dieren in deze denkbeeldige wereld dood te rijden. Daarom werd het spel met een wachtwoord opgezadeld. Bij het niet of verkeerd invullen van dit wachtwoord werden de mensen en dieren in levende doden met groen bloed veranderd. In Duitsland werd trouwens het spel enkel in deze gekuiste speelwijze van de hand gedaan. Duitsland is op dit vlak streng. Een ander voorbeeld: In het nog ouder spel Wolvensteen (1992) diende de hakenkruisen en de verwijzing naar de heer Huttelaere te verdwijnen. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol... Ik heb mijn best gedaan. Daarvoor zitten we hier ook op K&K hé.
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 7 februari 2021 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Alle rokertjes dienen vanaf nu van een dergelijk toestel op de mond en neus voorzien te zijn die alle rookgassen tegenhoudt bij het bezigen van hun smerige, achterlijke verslaving. Peuken dienen verplicht opgegeten te worden. Deze rokende smeerlapjes zijn verantwoordelijk voor een groot deel van het zwerfvuil. De eigen en andermans gezondheid is voor rokertjes toch van geen enkel belang. Trouwens, bij het verbranden van een overleden lichaam schijnt ongeveer drie vaten ofte driehonderd kan (liter) brandstof gebruikt te worden. Dit is ook niet niks. Met reine groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zalig
![]()
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier,in het Diepe Zuiden van West-Vlaanderen bespeuren wij ook een toefje sneeuw...
Normaal begonnen hier de palmbomen al te knoppen en weerklonk vanuit gracht en beek al de bronstroep van de stekelbaarsjes... Niet dus.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep.
Maar je zal wel nog wat jaartjes geduld moeten hebben. Ik ben (spijtig genoeg) nog niet weg. Eerst nog wat sparen. Weettewelwadakost ? ![]()
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is terug aan het sneeuwen en het blijft liggen op straat. Dat gaat een lastige spits worden morgenvroeg.
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Luchtbegrafenis
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel zijn ze te vroeg ,maar eerder zijn ze te laat.... Dat doet me denken aan mijn laatste werkjaar op die dag in 2017 toen het om 12 uur s'middags begon te sneeuwen.... Ik woon op hooguit 15 km van mijn werk ,en besloot gelijk te vertrekken ,in het besef je kan immers niet weten, en hebben we plenty time om op tijd op het werk te geraken.... Om 13u15 moest ik nog 5 km rijden, en de gedachte kwam in me op ,nog 3 kwartier voor 5 km,dat komt in orde,ja man.... ![]() ![]() ![]() Toen ik eindelijk om 15u25 op mijn werk letterlijk was binnengeschoven bleek het dat ik juist de 5de in ons ploeg was die tot daar geraakt was... Van die 115 anderen géén spoor.... Laatst gewijzigd door Svennies : 8 februari 2021 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Update van het overlegcomité: Doodlopende straten en straten die er slecht bijliggen zullen eerst worden gestrooid. Daarna volgen de essentiële straten. Wanneer dat zal zijn is nog niet duidelijk aangezien de nieuwe leveringen strooizout vertraging hebben. Voor de rest van de straten wordt een strooiplan opgesteld dat begin mei klaar zal zijn... (ontvangen met de groeten van Anna.)
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zou een 'gekuiste' versie van bestaan? Zoals ik al schreef was het vreselijk fout van de makers van de game om 'mensen&dieren' als karakters te gebruiken die je dan zoveel mogelijk moest overrijden om punten met te sprokkelen. Carmageddon By Stainless Games Ltd Persoonlijk speel ik liever games waar de karakters een fictieve rol in hebben, iets wat niet in real life bestaat, lqaat het een figuur of een 'monster' zijn zoals de necromorfers uit Dead Space. Met vriendelijke groet.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben meer fan van "Let it grow!" (het liedje bedoel ik)
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |