![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vriend van mij 58 is verleden week weergekeerd uit een Afrikaans land waar hij tot dan had gewerkt en gewoond. Hij wil zich laten vaccineren maar blijkbaar is zijn beurt al voorbij. Dus t'ja ik kan me al voorstellen aan het aantal nieuwkomers die in Europa binnenkomen hoeveel mensen niet de kans gaan krijgen om zich te laten vaccineren. Denk ook nog maar aan de mensen die tot heden ergens aan het werk zijn in Afrikaanse landen....op boorplatformen....of vrijwilligers in verre hospitalen enzoverder. En dan maar zeuren dat we misschien de vaccinatiegraad niet zullen halen. Hypocrisie zoals altijd. Maar t'ja ik heb zo al een klein vermoeden wie zich ten allen tijde altijd zal kunnen laten vaccineren. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 juni 2021 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"ziek zijn zonder al die negatieve ervaringen en je kiplekker te voelen?" Al bij al een raar pandemie: een zich 'gezond-voelen' van zowat 97% van de mensheid. Daar dan al de fakers uithalen, dat wordt pas een opgave! Onschuldig vraagje: Zijn ze hier nu allemaal echt bezig met de Schoof zijn kloten te spelen, ofwa? Niet dat ik hem hoor klagen, danni ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik twijfel echter aan hun impact op het % gevaccineerden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed ......blijkbaar weigert men dat nog voor 1 gram te willen aanvaarden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 juni 2021 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is NIKS spijtig aan die situatie maar ALLES schandalig aan het incompetent gedrag van beslissingsnemers, zijnde een groepje overrated en overpaid onbekwame politiekers/ambtenaren. Een 'Yes Minister' soap overgoten met een hedendaags woke-sausje, ten voete uit. Spijtige situaties? HA!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 3 juni 2021 om 03:42. |
|
![]() |
![]() |