![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook Corona gehad, 3 weken moe en koorts. Het heeft 6 maanden geduurd voordat ik terug op conditie was. Gelukkig was ik gevaccineerd , anders zou ik … wacht even … nope, geen vaccin. Je moet nu niet doen alsof iedereen dood valt na een besmetting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die man is fysiek en mentaal nog de helft van wat hij vorig jaar was. Geheugen in frut, "stappen" met een wandelstok, trappen en hellingen zijn uit den boze, piepende adem, krakende stem. Hij noemt het zelf een medisch wonder dat hij nog leeft. 't is niet gewoon een griepje. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 16 november 2021 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zit allesins safer als godsvrezende mens wanneer ge schuldig en/of ongelovig bloed (politici) doodt dan wanneer je uw spray op random mensen richt.
Reikhalzend kijk ik uit naar die verheugende en verlossende dag wanneer een zot de politiek ziet voor wat ze is en flipt }-) Alle politici zijn al dan niet rechtstreeks minions van het dajjal/antichrist systeem. Het kan er niet dikker op liggen. De tijd is nu. #anticofa (Ik zal het niet doen, zijt gerust, ik heb wel beter zaken te doen maar het voorspelbare moet niet op veel verontwaardiging rekenen; INTEGENDEEL) Het fascisme kwam van de liberalen, de sossen en de schijnnationalisten . Deze gehele samenleving is een charade in een lopende lus van fake news. Alle partijen zijn in hetzelfde bed ziek omdat ze de wereldgeest van het beest nastreven. Wij mensen met cultuur en geschiedenis zitten in hun weg. Laatst gewijzigd door CUFI : 16 november 2021 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, er zijn mensen die met de motor rijden, en, zoals jij, daar zonder de minste schram uit komen, omdat ze geen ongeluk hebben. Er zijn anderen die motor rijden, die nadien in een rolstoel zitten. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 november 2021 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |