![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorlogsretoriek van o.a. die Macron is totaal ongepast. Maar desgewenst kunt u bijgevoegd tekstje aanvullen met 'we declared war on the virus, and more virus is coming in'. Het zou nog kunnen kloppen ook.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 21 december 2021 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "nous sommes en guerre" zal hij zich echter wel beklagen. Een dommere uitspraak kon men zich moeilijk indenken, vandaar dat het succes heeft bij mensen met schrik voor de natuur waarschijnlijk. Maar de natuur is aan het winnen, en binnenkort zijn we allemaal krijgsgevangenen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je beseft toch dat het groepje dat dood moet gaan voor de fun van anderen, wel nog 100 keer kleiner is dan dat kleine groepje wappies, niewaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar men houdt ons nog steeds voor een domme kudde. Een bende kiekens die zomaar wat rond scharrelt. We zitten bijna 2 jaar in coronatijdperk, en nog steeds komen 'hoog gezagsdragers' ons zeggen: 'ge mag niet met teveel samen komen' Ja hallo! wie dat nog niet gesnopen heeft ![]() Wordt het niet gewoon tijd dat men de bevolking eens loslaat. Wie nu graag met jan en alleman graag samenhokt. Geen probleem. Maar als het ziekenhuis vol is, is het vol. Dan heb je pech. Je kan dan thuis uitzieken of sterven. Nu nog komen zeggen...jamaar, ik wist niks van corona af. Is de grootste onzin wat er bestaat. Laatst gewijzigd door De Prof : 21 december 2021 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar met selectieve segregatie kan ik niet akkoord gaan. De risico's van roken zijn bekend; kanker? Pech, thuis uitzieken of sterven De risico's van drinken zijn bekend; lever kapot? Pech, thuis uitzieken of sterven De risico's van dakgoten leegmaken zijn bekend; van de ladder gevallen en nek gebroken? Pech, thuis uitzieken of sterven etc.etc. Dus, ik heb een voorstel om hieruit te geraken; we schaffen overheids-gezondheidszorg af. De overheid gebruikt het toch enkel maar als chantagemiddel zo blijkt uit heel de situatie.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal dat jonge mensen eens extra uit de bol willen gaan met Nieuwjaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.welingelichtekringen.nl/...ronaregels-aan
Overal waar ik passeer hebben ze prijs. Een drietal weken terug was ik in Barcelona en lap het is van dat. In Wenen was ik eind September en een beetje later hadden ze ook prijs. Ik ga nog eens vogelpik spelen waar ik in januari een weekend pak met Ryanair. On ne vit qu'une fois. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feestjes zijn belangrijker dan doden. Toch in de kleine aantallen en de leeftijd waarbij die doden vallen.
Zolang de kans om dood te gaan aan covid niet een paar keer groter is dan de kans om aan iets anders dood te gaan, is het aantal covid doden geen reden om zelfs maar een vinger voor te verleggen, en zeker niet om feestende mensen te belemmeren. Wanneer je 10 keer meer kans hebt om aan covid te sterven, dan aan iets anders, ben ik bereid te stellen dat men een feestje kan opgeven hiervoor. En dan nog. Maar dat is ongeveer de lijn waar het serieus begint te worden: wanneer covid een orde van grootte meer kans geeft om aan te sterven, dan aan iets anders. Tot hier toe heeft ongeveer iedereen 10 of 20 keer meer kans om aan iets anders te sterven binnen het komende jaar, dan aan covid. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 december 2021 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel geleuter, maar toch is het zo: die woorden van Macron en zijn vergelijking met een oorlog zitten er boenk op.
En die wappies en antivaxers maar janken ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is dan ook de reden waarom het zo zot is om dat een oorlog te noemen: je wint nooit een oorlog tegen de natuur. Maar het zotste van al is, dat we in die oorlog vooral onze eigen bevolking bombarderen. Dat noemen we dan "maatregelen". Daar lacht dat virus mee, het wacht tot we onszelf kreupel hebben geslagen, en komt dan vrolijk weer tevoorschijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 december 2021 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Het opleggen van 'gemaatregel' , eigenlijk van een soort oorlogscondities aan de eigen bevolking, is vooral, toegegeven niet helemaal , een Westers ding.
Het is een serieuze verzwakking van de positie vh Westen tegenover landen als Rusland en China. Van de westerse samenleving als zodanig. Goed kan dat niet zijn. Waar gaat zich die verzwakking eerst manifesteren ? Oekraïne?
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet iedereen is autist. De 99,9% van de mensen zijn sociale dieren.
![]() |
#40 |
|
![]() Het opleggen van 'gemaatregel' , eigenlijk van een soort oorlogscondities aan de eigen bevolking, is vooral, toegegeven niet helemaal , een Westers ding.
Het is een serieuze verzwakking van de positie vh Westen tegenover landen als Rusland en China. Van de westerse samenleving als zodanig. Goed kan dat niet zijn. Waar gaat zich die verzwakking eerst manifesteren ? Oekraïne?