![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Denen dachten in de jaren 30 ook dat het niet hebben van een leger of het sterk inkrimpen daarvan hun zou behouden van een bezoek van een zeker mijnheer AH uit Braunau Am In Maar dat is achteraf nogal dik tegen gevallen .... Tot zover punt 1 van Mieke haar nuchtere beredenering.
Wat betreft onze vriend Joe uit Washington, ja daar geef ik haar gelijk in. Dien aap gaat ons nog veel meer miserie bezorgen ook als ze hem niet aan de ketting gaan leggen. Ik zou zeker geen peper in zijn gat steken, ... Wat slimmer zou zijn is Trump sturen, . ja Trump die kan met de Vlad klappen op een niveau en manier dat ze het gaan verstaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik probeer uit te vogelen of ze nog in de districtsraad van Deurne zit. Kan het nergens vinden.
|
![]() |
![]() |