![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Houd ons op de hoogte, je weet nooit waarvoor het goed is.
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik aan Bart waardeer is zijn klare kijk en zijn verstaanbare uitleg zonder rond de pot gedraaierij. Mens we hebben 52 Ministers.....Zo een hoop sterke regeringen heeft nog geen enkel land gehad. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk te druk bezig met de cursus 'bloemschikken' of 'kantklossen', 'vingerschilderen' of avondschool Portugees of Oeigoers waarschijnlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Dat lijkt mij eerder iets voor in een of ander bejaardentehuis, in die afdeling waar de grens tussen lucide en dementerend nogal dun is. Nu ja, elk volgens zijn bekwaamheden, zeker?
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 5 juni 2022 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geen zorg : ook voor dat RVT publiek is er nog altijd de cursus bloemschikken, vingerschilderen, kantklossen en op zondag namiddag uiteraard Bingo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Lukte het niet met je taalcursus? Ben je daarom dan maar VLD'er geworden? Ik begrijp dat je daarvoor niet veel moet kunnen. Banners in de gaten houden bijv...
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 5 juni 2022 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vorm een rij... Klachten. En dan deed de "raad" een redelijk snelle uitspraak. Alleen was het dan meestal van verdrievoudigd de belastingen. We zullen dan nog wel eens spreken. Dan werden er drollen naar de monarchie gegooid en soms buitengekeld. Mja... Nu met democratie enzo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ik begrijp dat talenkennis voor de VLD niet van belang is.
Meertaligheid wordt als een troef gezien in het bedrijfsleven. Met 6 talen mag ik mij gerust polyglot noemen. Ik begrijp dat dat bij mensen zonder talent enige jaloezie opwekt.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Wat Oeigoeren ermee te maken hebben is mij een raadsel.
Maar houd vooral die banners in de gaten. Echt een hoogstaand kunstje. Succes gegarandeerd op VLD avonden.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat er ooit een periode geweest is in België waarbij een privé krant zit te hengelen naar publieke aandacht voor een huisvrouwenzender (toevallig uit eigen stal) en waarbij men het klootjesvolk oproept om 'vragen te stellen' die zij dan gaan 'doorspelen' aan de betrokken huisvrouwenzender. Opdat de onvermijdelijke & door en door serviele Dany Verstraeten enkel totaal ontmijnde ersatz vragen kan stellen aan de Grote Leider die dan zijn voorgekauwde antwoorden kan debiteren. George Orwell zou kotsen moest hij het nog meemaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
![]() Citaat:
U vindt dat dit voorrecht alleen de premier toekomt... Citaat:
Dany Verstraeten was er al bij van in het begin van VTM, toen de zender nog opgericht werd als vriendje van de VLD (toen nog PVV). Het stoort natuurlijk dat de VLD nooit de volkspartij geworden is die Degucht gewild had. En het stoort natuurlijk dat VTM ook de leider van de oppositie uitnodigt. En 2024 nadert, en die federale kieskring gaat er hoogstwaarschijnlijk ook niet komen... Citaat:
Hij zou zeker en vast nooit VLD gestemd hebben. Niet in 1984, en al zeker niet in 2024.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 5 juni 2022 om 16:35. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Portugees kan je sambadansers binnen doen.
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Danseressen...
Maar Portugees is maar één van die 6 talen, nietwaar? Voor wie het niet weet, Portugal heeft zowat de helft van de wereld ontdekt met zijn ontdekkingsreizigers, maar dat is alleen interessant voor mensen die niet de domheid cultiveren.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart Peeters is een rare kwiet, maar ik denk niet dat die ooit zulke afgrijselijke klanken zou willen/durven produceren als er uit de mond van dat volk komt...
![]() Peeters, zelfs in zijn topperiode samen met Hugo Matthysen zou NOOIT zulke weerzinwekkende geluiden produceren die je moet doorstaan als je portugees moet aanhoren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals de Filip wat lintjes mag knippen in allerlei officiële ceremonies. Ik zie het probleem niet. Meer ceremonie dan enige politieke twist of duel. Ja, dat is niet George Orwell. Dat is zoals men vroeger eindeloze spelen af kondigt om het volk wat af te leiden van de misère. |
|
![]() |
![]() |