![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is dat eigenlijk, "gezagsgetrouw"?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Rusland ons terug bevrijdt is er weer hoop.
Anders gaan die derde rijkers mens en AI synchroniseren en hun Arisch ras verder bouwen onder het mom van een transhuman. Genocidale maniakken aan het roer hier.
Laatst gewijzigd door CUFI : 11 juli 2022 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Lezen is moeilijk, he... Ik had het over het handelen van die agent en die protesterende boer, dat moet de Rijksrecherche gewoon eerst onderzoeken. Uiteraard mag men protesteren, dat zou ik ook doen, maar ik snap ook de problemen van de ordehandhaving. Al was het maar op basis van protesten, waar ik minder mee heb, want ik heb eigenlijk veel sympathie voor hun protest. Bij de overheid zit meer boter op het hoofd, die had zij het geleidelijk, veel van deze maatregelen, die nu plaats heel snel moeten, geleidelijk 20 jaar geleden al kunnen invoeren. Hoewel er toen ook al boeren weerstand was, waren dit veel kleinere stappen, dan die men nu opeens moet zetten.
|
![]() |
![]() |