Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 22 december 2004, 12:11   #21
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
simpel, eenvoudig.... alles wat die groep racisten publiceert IS haatliteratuur...
hun bestaan is daarop gebaseerd....
Doet me wat denken aan de forumnick "Steenbok66".
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 22 december 2004, 12:17   #22
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
En wie dat niet gelooft is een racist, een fascist, nazi, revisionist, negationist,mestkever,enz enz

Dus toch gelezen....

Nu mag ik jou dus officieel een leugenaar noemen

daar nog nen dikke joint bij en je hebt je tweede linkse goede daad gesteld vandaag.
Proficiat!
Als beloning mag jij morgen een Mac Donnalds in brand steken zie!

Toch nog in de brievenbussen van andere mensen gaan dabben?
De macht der gewoonte?

Afleren hé, nu je er zelf eentje hebt!

Oud 22 december 2004, 12:20   #23
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

tedjuuu... shit....
heb 't zitten....
Oud 22 december 2004, 12:22   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Beste Steenbok,

Je hebt natuurlijk groot gelijk dat je je mening hebt, en dat je ze verkondigt als je dat wenst.
Voor een groot deel ga ik met je mee, maar dat is geen punt.

Wat me een beetje intrigeert in je schrijfsel, is dat je blijkbaar meer problemen hebt met de dames van het Vlaams Bekak, dan met de heren, die je helemaal niet citeert.
Ik leid dit af uit de teksten die ik hierna vetjes gemaakt heb in de quote.

Hoe moeten we dat interpreteren? Kick je op sommige harde tantes?

Citaat:
Toen ik vanmorgen de post uit mijn bus haalde vond ik daar in een folder van de vlaamse stank...
Dit stuk haatliteratuur tegen van alles en nog wat ondervind ik als een zware bevuiling van mijn eigendom...
Ik heb het niet gelezen en in de grijze vuilniszak gestopt, waar dit thuishoort... niet bij de zak afvalpapier want daarvoor is dergelijk stuk vuil ongeschikt... men zou het gerecycleerd gebruik van de papierophaling mede bevuilen door dat stuk sluikstorten, in de brave mensen hun brievenbussen... brave burgers die er niet om vragen...

ondertussen zijn ook her en der grote 20 m3 affiches op de muren verschenen met dezelfde boeventronies van de vlaams belang kopstukken, de dochter van oud nazi dillen, voorzitter voor het leven van... en nog wat andere vrouwmensen ... die groepsfato staat ook op de eerste bladzijde van het stuk vuil waarmee mijn brievenbus vandaag bezoedeld werd...

en dat men mij niet verwijte dat ik met deze posting haat predik, ik reageer enkel op een van de grootste misbaksels van deze en vorige eeuw...
spijtig genoeg kan ik niet vermijden dat men mijn innerlijke vrede verstoort, maar ik kan er hier wel meijn mening over kwijt...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 december 2004, 12:28   #25
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

mah nee... een dochter die als enige merit heeft verwekt te zijn door de nazi dillen, een ex-schoonheidskoningin die door de orde van de advokaten gescorst werd... het elders probeerde en gebuisd werd... en die morel die misschien wel een knap uiterlijk heeft, maar daarbuiten niets....

als ik die madammen, in mijn glimp alvorens het pamflet te dumpen, gezien heb, dan is het al beeeuuuuhhhh... lust tot kotsen... zeker geen kick....
en wat ik van dewinter, annemans en vanhecke denk... dat staat hier al in verschillende talrijke topics....

dus...

Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 22 december 2004 om 12:29.
Steenbok66 is offline  
Oud 22 december 2004, 12:41   #26
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
mah nee... een dochter die als enige merit heeft verwekt te zijn door de nazi dillen, een ex-schoonheidskoningin die door de orde van de advokaten gescorst werd... het elders probeerde en gebuisd werd... en die morel die misschien wel een knap uiterlijk heeft, maar daarbuiten niets....

als ik die madammen, in mijn glimp alvorens het pamflet te dumpen, gezien heb, dan is het al beeeuuuuhhhh... lust tot kotsen... zeker geen kick....
en wat ik van dewinter, annemans en vanhecke denk... dat staat hier al in verschillende talrijke topics....

dus...
Ik vraag me eigenlijk af wie hier een haatcampagne voert ?
Geertje is offline  
Oud 22 december 2004, 12:43   #27
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

dus...
Ik ga het Vlaams Belang hie rniet staan verdedigen. Zeker niet wanneer het gaat om de familie Dillen.

Maar wat je schrijft over (vermoed ik) Anke Van dermeersch is ronduit fout. Ze haalde reeds veel voorkeurstemmen bij de VLD, maar het zinde De Gucht niet, die hem dan maar op onverkiesbare plaatsen zette. Het gevolg : naarhetVlaams Blok (nu Belang) waar ze verkiezing na verkiezing om en bij de 100.000 voorkeurstemmen haalt. Waar alle andere vrouwelijke politici maar van kunnen dromen. Zij is bijgevolg een advocate die geschorst werd omdat ze voor haar mening uitkwam tegenover die oude belgische rechters. Tja...
Dat ze bovendien mooi genoeg is om tot miss België te worden verkozen kan niemand haar kwalijk nemen, of toch?

Ook Marie-Rose Morel mag met haar 73.000 voorkeurstemmen gezien worden. Je vind ze zelf blijkbaar ook geenlelijke. Gelijk heb je. Ze is bovendien een vrouw die als voorbeeld kan gelden voor het combineren van een succesvolle carriere in de zaken en in de politiek, en tegelijk moeder en echtgenote.

Wie op die twee persoonlijk kapt heeft gewoon een tekort aan inhoudelijke argumenten....
Oud 22 december 2004, 12:55   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Bovendien blijkt Morelleke Forelleke super gedisciplineerd !!

Filip den taaie van Sexen-Klootburg had gezegd: 50 meter !! En zijn lijfwachten hebben haar onderweg niet uit het vliegtuig gesmeten, noch in China doodgeschoten, dus is ze haar afspraken nagekomen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 december 2004, 13:21   #29
skippy
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
Ik krijg zo dikwijls post en haatcampagnes van de sp.a of andere partijen in mijn brievenbus .
Ik bekijk dat soms is ,is steeds goed om te lachen ,de leugens en prietpraat dat daar soms in staan .
Wat ik wel al ondertussen gedaan heb is de rode vakbond buiten gesmeten ,en sinds vorige week ook het rode ziektefonds bedankt ,ik gun die rode rakkers geen euro meer !!
Ik ben nu aangesloten bij het onafhankelijk ziektefonds,en daar voel ik me veel beter bij !!
Heb ondertussen ook mijn ouders ,broer en zus kunnen overtuigen om bij die achterlijke sossen weg te gaan 8)
Gegroet ,Benji
Ik ook, eerst den rooie maffia wa problemen laten oplossen zonder mijn lidgeld te betalen en daarna konden ze de pot op. Den Bende Moyson idem dito en bij de Onafhankelijken gegaan.
skippy is offline  
Oud 22 december 2004, 13:33   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
En voor de rest ook het beste toegewenst aan Steenbok... net zoals aan alle andere mensen van goede wil....
Hebt gij zelf wel een goede wil, ?

Maar kom ook aan u mijn beste wensen...
Herr Flick is offline  
Oud 22 december 2004, 13:38   #31
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen ik vanmorgen de post uit mijn bus haalde vond ik daar in een folder van de vlaamse stank...
Dit stuk haat[size=4]literatuur[/size] tegen van alles en nog wat ondervind ik als een zware bevuiling van mijn eigendom...
Ik heb het niet gelezen en in de grijze vuilniszak gestopt, waar dit thuishoort... niet bij de zak afvalpapier want daarvoor is dergelijk stuk vuil ongeschikt... men zou het gerecycleerd gebruik van de papierophaling mede bevuilen door dat stuk sluikstorten, in de brave mensen hun brievenbussen... brave burgers die er niet om vragen...

ondertussen zijn ook her en der grote 20 m3 affiches op de muren verschenen met dezelfde boeventronies van de vlaams belang kopstukken, de dochter van oud nazi dillen, voorzitter voor het leven van... en nog wat andere vrouwmensen ... die groepsfato staat ook op de eerste bladzijde van het stuk vuil waarmee mijn brievenbus vandaag bezoedeld werd...

en dat men mij niet verwijte dat ik met deze posting haat predik, ik reageer enkel op een van de grootste misbaksels van deze en vorige eeuw...
spijtig genoeg kan ik niet vermijden dat men mijn innerlijke vrede verstoort, maar ik kan er hier wel meijn mening over kwijt...
[size=4]Literatuur?... [/size]
Musketo is offline  
Oud 22 december 2004, 14:01   #32
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

'n Stickerke met "geen drukwerk, geen regionale pers" en u inschrijven op de robinsonlijst (google es, 't gaat om geaddresseerde reclame) houdt uw brievenbus vrij voor de "echte" post.
Oud 22 december 2004, 14:48   #33
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
[size=4]Literatuur?... [/size]
ok, niet literatuur....schrijfsel dan... is 't goed????
de litzeraire miskwaliteit kan ik niet beoordelen omdat ik me niet verlaagde dat ding te lezen...
ik heb enkel een glimp opgevangen van hetgeen het papier bevuilde...
toen de grijze restvuilzak in...

en dan heb ik het onding op de meeste pakken afvalpapier op de stoepen zien liggen... blijkbaar hebben veruit de meeste mensen het onding onmiddellijk van de brievenbus op de hoop afvalpapier gedumpt....

dus hier in Genk zal het schrijfsel niet te veel mensen bereikt hebben...
eiegenlijk spijtig voor het goede belastinggeld van de toelage aan die troep....
Oud 22 december 2004, 14:52   #34
Pieter de Coninck
Banneling

Pieter de Coninck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
eiegenlijk spijtig voor het goede belastinggeld van de toelage aan die troep....
Bedoel je de bende van Laken of de bende van Elio Di Pupo?
Pieter de Coninck is offline  
Oud 22 december 2004, 14:56   #35
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
'n Stickerke met "geen drukwerk, geen regionale pers" en u inschrijven op de robinsonlijst (google es, 't gaat om geaddresseerde reclame) houdt uw brievenbus vrij voor de "echte" post.
reklamedrukwerk mag er bij mij best in de brievenbus....
ik snuffel daar eens in en dan hou ik enkel wat mij interesseert...
politiek drukwerk is sowieso oninteressant...
wat dat betreft lees ik serieuze artikels... analyseer en beoordeel... of veroordeel... zodat propaganda van negativisme van extremisten al vlug verdwijnt naar waar het thuishoort... bij de restafval.... in de grijze zak...
en de schrijfsels van de vlaamse stank hoeven zelfs niet gelezen te worden... want ze zijn helemaal niet origineel, altijd de zelfde onzin over vreemdelingen, frans = slecht, vlaams = goed, etc.... de enen lui, de anderen vlijtig... etc...
doorzichtig en enkel goed om politiek onvolwassenen aan te spreken... al zijn die met zijn min of meer 25 percent... "quantité négligeable puisque manquant de sérieux"...
Oud 22 december 2004, 14:57   #36
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Bedoel je de bende van Laken of de bende van Elio Di Pupo?
neen, de vlaamse stank...
Oud 22 december 2004, 15:18   #37
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
neen, de vlaamse stank...
das uwe neus die te dicht bij uw bakhuis staat...
De Knut is offline  
Oud 22 december 2004, 15:31   #38
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ok, niet literatuur....schrijfsel dan... is 't goed????
de litzeraire miskwaliteit kan ik niet beoordelen omdat ik me niet verlaagde dat ding te lezen...

en dan heb ik het onding op de meeste pakken afvalpapier op de stoepen zien liggen... blijkbaar hebben veruit de meeste mensen het onding onmiddellijk van de brievenbus op de hoop afvalpapier gedumpt....

Zo is het goed.
Musketo is offline  
Oud 22 december 2004, 15:41   #39
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Bij Steenbok stel ik mij echt zo'n typische oude VB-stemmer voor, zuchtend en zagend en klagend, maar in zijn geval is het toevallig tegen 'de vlaamse stank'.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 22 december 2004, 15:41   #40
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ok, niet literatuur

de [size=4]litzeraire[/size] [size=4]miskwaliteit[/size] kan ik niet beoordelen omdat ik me niet verlaagde dat ding te lezen...

[size=4]eiegenlijk [/size]spijtig voor het goede belastinggeld van de toelage aan die troep....
over litzeraire miskwaliteit gesproken...
De Knut is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be