![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vage herinnering: Tonkin incident waait over uit mijn oude zestiger jaren memorie.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(fig.)
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noorwegen blijkt toevallig vandaag de zogenaamde 'Baltische leiding" ceremonieel te hebben geopend. De leiding loopt doorheen Denemarken, kruist Nord Stream, en komt aan land in Polen.
BRON 27 sep 2022
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 28 september 2022 om 02:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een uitermate domme gedachte.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NS 1 + NS 2, doet een beetje denken aan de twin towers.
De aanslag is op voorhand opgeëist. (fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 28 september 2022 om 02:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 'Wat een uitermate domme gedachte.'
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terreur is terreur. Van wie ze ook komt.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanuit Hong Kong.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 28 september 2022 om 03:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, zalig. Het klimaat is gered ! Deze dingen doen veel meer aan onze CO2 reductie dan alle gepalaver van dure conferenties
![]() Wie het ook gewezen is, het is een enorme bijdrage aan de Europese Energie transitie. En bovendien helpt het politiek om de sancties tegen Rusland eindelijk serieus laten te worden. Kortom, de Groene Werkelijkheid is hiermee een stapje dichterbij, EN Europa laat een beetje beter zijn tanden zien ten aanzien van Maffieuze leveranciers van verslavende producten. De War on Gas wordt eindelijk serieus gevoerd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Meer nog, het zet de Duitse politiek uit de wind: nu moeten ze niet meer "beslissen", men heeft de beslissing voor hen genomen. En het zaligste idee is dat de Gruene Gas Wende er nu totaal mee op zijn gat zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zowel vanuit Denemarken als vanuit Zweden heeft men het over "seismische indikaties" die waargenomen zijn net voordat er dingen gebeurd zijn met die leidingen.En het wees niet op seismische schokken van natuurlijke oorsprong.
Sabotage....daar wordt nu van uit gegaan. Ja "de markten" reageren zoals we van "de markten" kunnen verwachten (peuters die aan knoppen mogen draaien),maar de gas-nationale reserve-voorraden in de EU staan ondertussen al heel hoog (over de 80% overal,dat is al vele jaren niet meer voorgekomen sedert we verslaafd waren geworden aan Russisch gas) en de toelevering vanuit andere bronnen wordt steeds uitgebreider. Als iemand uit Rusland dit zou beslist hebben dan is hier sprake van een spectaculaire "Own Goal"....Wie wil ooit nog contracten afsluiten met zo een "partner" hé? Daarom....even achteruitzitten en zien wat er achter zit.....dit is niet in het belang van de EU noch van Rusland.... Laatst gewijzigd door kelt : 28 september 2022 om 05:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zoals een junkie zijn heroine spuit kapot doen. Nu hebben we natuurlijk een cold turkey, maar we moeten van dat gas af. Dit is de beste manier. Boem. En we zien tevens hoe we zo fout zijn gegaan, met die groene zever. Hun smoes doet nu ook boem. Als het de Amerikanen zijn, hebben ze ons WEER EENS gered. Maar je zal dan zien: ondank gaat weer werelds' loon zijn. Wie het ook is, het is iets dat inderdaad heel positief was, en we kunnen die niet harder bedanken. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 september 2022 om 05:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.forbes.com/sites/michael...h=6ce4598c312e De CIA had Duitsland gewaarschuwd dat er een aanslag zou komen op de leidingen. https://www.reuters.com/world/cia-wa...el-2022-09-27/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie zijn de manne die de gaaz doen branne?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel cynische oude ****** hier.
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is alsof die dingen dienen om ons te manipuleren in plaats van te informeren. Waar is Alex Jones als je hem nodig hebt?
![]() |