![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De overheden wisten niet dat die diesels sjoemelden...dat is pas achteraf boven water gekomen.
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Yep, om dan te melken...zo moedigen ze nu ook de BEVkes aan om ook te kunnen melken maar met een andere drogreden: de schaarste van elektriciteit, die er niet is.
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke reden extra om de bevolking hun zakken leeg te schudden is lekker meegenomen.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook nooit de werkwijze van "gooi 'em maar ergens neer" begrepen. Dat is vooraf al gewoon vragen om problemen. En de gevolgen dragen de verhuurfirma's nu in Parijs. Stom, want in principe zijn die deelsteps wel een goei idee.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar nu moet ik wel zeggen als die gasten die step nog een keer op het zebrapad net voor het station parkeren en ik moet daar passeren dan kunnen ze hunne step ook ergens op een dak gaan recupereren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.euronews.com/next/2022/0...nd-study-finds
Ik heb het ook wel eens uit 2' hand gehoord van een hersenchirurg, ... om een of andere reden is het gevaarlijker om te vallen van zo een step dan van een velo |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja die steps zijn een plaag. Ik zie steeds meer winkels bordjes uithangen dat ze ze buiten moeten laten, en terecht. Daarmee tussen rekken gaan rijden is te zot voor woorden. Hoe lui moet je daar wel niet voor zijn? Wat rondstappen in een winkel is al te lastig.
Eerder dit jaar heeft er zo 1 me op mijn velo aangereden. Hoek van gebouw, ik wil links afslaan en zie die op 5 meter komen aanrijden met zijn hoofd naar beneden kijkende naar een computerke of zo midden op zijn stuur. Situatie waar je niks kan doen om te vermijden. Ik riep nog maar afstand en tijd te kort. Patat met velo en al opzij geramd, midden op mijn linkercrank, pedaal bleek later kapot en octalink 1 crankarm de dagen nadien enkele malen moeten terug aanspannen. Ie vroeg of ik in orde was, ik zei ik wel maar koopwaar gebroken, trok ie em nie aan en weg was ie. Steps horen niet tussen voetgangers en elektrische fietsen niet tussen fietsen, ze verrassen teveel door de motor die snelheid loskoppelt van situatie. Als er bvb sterke tegenwind is, rijdt een fietser maar de helft zo snel, zij niet. En omgekeerd, als er meewind is, rijdt een fietser twee keer zo rap, zij niet, hun motor slaat af en zonder die rijden die plots 10 per uur minder. En dan heb je nog de vele zeurders zonder nummerplaat, die rijden je aan 10 voorbij in terwijl je 25 rijdt. 35 halen met een elektrische fiets zonder dat de motor helpt, dat kan niet. Al die factoren samen maken dat voet en fietspaden grillige onvoorspelbare bedoeningen zijn geworden. Vooral de twee richtings, er komen tegenliggers af, met ertussen die elektrische die plots veel rapper kunnen rijden. Het is gevaarlijk geworden. In Gent langs de Coupure als het druk is rij ik op de autobaan, das veel veiliger, alleen moet je af en toe een auto de ruimte geven om te passeren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Theoretisch perfect mogelijk, maar praktisch ... ik schat simpelweg onmogelijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf me afvragen hoe het mogelijk is dat zo'n systeem van deelsteps economisch rendabel kan zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://ridedott.com/ride-with-us/gr...de-local-rules |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel van die steps zijn er de afgelopen dagen al opgestookt in Parijs ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het zo koud in Parijs?
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet genoeg.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Spanje zie ik de steps netjes achter elkaar rijden, richting werk. De step is een praktisch vervoermiddel zolang ze rijden waar het mag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het voordeel ten aanzien van een eigen fiets is dat je die dingen kan afzetten, en dan moet je niet bang zijn dat uw fiets gestolen wordt ; ook voor eenrichtingsverplaatsingen is het handig, bijvoorbeeld als ge naar 't station moet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, ... In een aantal stations en je weet wel wie de usual suspects zijn die op die krengen rijden, ... vlammen ze als zotten er gewoon door. Eentje kwam laatst recht op mij af, was nochtans plaats genoeg naast. Die "jongere" is dus vol in de ankers moeten gaan en lag bekanst op zijn kloten, spijtig dat hij hem kon rechthouden, maar wat nen afgang tegenover zijn vriendjes, sukkel. zijn mediteraan kleurke was op slag serieus weggebleekt... (oei ne Christenhond die gene schrik heeft en niet opzij gaat... ) Ja dat zijn ze niet gewoon he. |
|
![]() |
![]() |