![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onze Ke Nan is ergens zwaar gefrustreerd. Hij heeft hulp nodig.
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik mag mij er dus mee komen moeien. Welnu; zoals ik het hier vanuit Het Hellehol zo'n beetje waar kan nemen, zou ik zeggen dat hij zich daarmee dan op voortreffelijke wijze heeft aangepast aan en geïntegreerd in de samenleving van de Oude én de Nieuwe Vlamingen. En wiens hulp raadt u hem aan? Die van 'ons', of die van YHWH? Laat toch maar zitten voor de moeite: forumgenoot "Ke Nan" trekt op z'n eigen goed genoeg z'n plan. 't Is mao ne kè zeggen, wè.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Af en toe pauze nemen en aanvaarden dat perfectie niet van deze wereld is en dat het zelfs tirannie is indien men leeft in een wereld waar men geacht is te doen alsof. De lelijkheid van de wereld aanvaarden is soms bevrijdender.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ok, ok... bekeken vanuit het Hellhole is het wellicht wat anders.
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge weet toch (nog) dat ik een gloeiende hekel heb aan mensen die hun gazon millimeteren/militariseren & nuttige insecten willen verdelgen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mimicry Soms werkt het, soms niet. Sommige 'denkwerelden' daarentegen, die kunnen héél 'lelijk' worden; ondermeer die waarin 'perfectionisme' daadwerkelijk en in alle betekenissen van het woord 'tiranniek' wordt: daar krijgt de 'perfectie' een Heilige Naam die ge amper uit moogt spreken, maar ge moogt er wel anderen mee vermoorden. Ook gebeurt het dat de 'perfectie' net héél expliciet rondgebazuind wordt: "Het Proletarische Paradijs", 'Het Duizendjarige Rijk", ... niet minder 'tiranniek', niet minder 'lelijk'. Het mooie aan de 'échte' wereld is dat alle 'valse paradijzen' uiteindelijk op de eigen beperktheid te pletter lopen. Soit. Voor mij persoonlijk was er niets meer bevrijdend dan het helemaal tot mij door laten dringen van het besef dat mijn eigen leven sowieso tijdelijk is en het einde ervan onvermijdelijk. De rest volgde dan haast als vanzelf.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zuhal heeft al meerdere malen gelogen in haar communicatie. Daar wordt helemaal niet zwaar aan getild door de N-VA. Wat een hypocrieten daar bij de N-VA. Denken we maar aan Jambon, Francken en zatte Weyts. Die bleven rustig zitten. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ter extreem-rechter EN ter extreem-linker zijde !!!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zuhal gebruikte zeven keer pers. logo in officiële communicatie.
Ben je zeker dat het Zuhal was die het logo gebruikte? Gaf ze daar expliciet opdracht toe?
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Tik op de vingers en verder met de orde van de dag. Onnozele draad.
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan gaat er hier ene doodserieus beweren dat Demir daarvoor 'een blaam' gaat krijgen... |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die consultancy facturen is niet het ergste wat Jambon heeft uitgevreten hé.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We hebben met Diependaele, Weyts en Demir ijzersterke ministers in de Vlaamse regering, daar wordt met afgunst naar gekeken. En ja, Jambon stelt me persoonlijk een beetje teleur. Laatst gewijzigd door reservespeler : 7 juni 2023 om 14:30. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze is er verantwoordelijk voor, wie het deed, doet er niet toe. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is nadien geen schande te zeggen: "Ik weet het niet, ik laat het uitzoeken!". Jammer dat ze die kans lieten liggen. |
|
|
|
|