![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HerrUU, ik heb contacten over de hele wereld. Gaande van de UK, via de VS over Australië ,India, Bulgarije ,China,Zweden kies maar uit.
Maar mijn Chinese en Indische contacten- toch wel van de gegoede klasse ginders- hebben al gesproken over van alles en nog wat, en de verdiensten en de belastingsschaal kwamen ook ter sprake. Katelyn-de chinese- vond het schandalig, zelfs hun communistisch geinspireerd systeem buit de mensen zo hard nog niet uit.Volgens haar. Ik ben benieuwd naar de verslagen van Anu, mijn Indisch ICQ contact.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 december 2004 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() snappen jullie dat dan nog niet.die dikke profiteurs in het europees parlement(met een loon waar ge vanachter zou vallen)hun vakantie paradijs is kapot en die 30 miljoen euro dient om hun hotel op te knappen en om hun vliegtuigreis en vakantie voor volgend jaar te verzekeren.Oh ja ge zout toch niet willen dat Louis Michel een ziekte zou oplopen in zijn hotel daar hé?
Maar het kan ook zijn dat die 30 miljoen voor een keer toch goedgebruikt zal worden en ik hoop dat van harte en dus is het dit waard.Maar kom mij gewoon niet vragen om nog eens extra geld te storten of een sticker of wat dan ok te kopen. En of dit geld echt nuttig besteed zal worden zullen wij als gewone mensen toch nooit te weten komen.Dus laat ze maar doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slegie, waarom sla je nu spijkers met koppen?
En ja, uit humane overwegingen hoop ik dat die 30 miljoen goed terecht komt, en besteed word aan mensen die het waard zijn. [size=1]Dus geen politici.Wat trouwens geen mensen zijn, en het al zeker niet waard.[/size]
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al eens een tirade afgestoken in verband met daklozen.
[size=1]Stel je voor, je hebt een logeerkamer of bruikbare zolder die beschikbaar zijn. Je wil een willekeurige mens helpen. Je geeft een dakloze onderdak in die voorgenoemde logeerkamer/zolder.Moet je al veel vertrouwen hebben, maar kom, da's nog mogelijk.[/size] [size=1] Dan heeft die dakloze een adres om bij het OCMW te gaan aankloppen voor steun.Denk je.[/size] [size=1]In ons geval is het net iets anders, maar het kwam er op neer dat wanneer we iemand in huis namen die geen kind van ons was, mijn partner haar uitkering als invalide zag verdwijnen. Ze zou dan een inkomen hebben als huisbaas, want het is haar woning.Ook voor de "geholpen" persoon zou het niet veel zoden aan de dijk brengen,want officieel zou ie dan inwonend zijn, bij iemand met een inkomen, ergo, een minimum uitkering krijgen.[/size] [size=1][/size] Wat betreft de hulp aan de getroffen mensen ginder. De moment ik een degelijke garantie krijg dat geld van me ginder goed besteed zou worden, zonder dat er 1 eurocent aan vingers zou blijven plakken of er misbruik zou van gemaakt worden. Dan stel ik me garant om 2 gezinnen ginder terug op poten te zetten. [size=4]Alleen wil ik hier ook mensen helpen, maar dat mag niet.Of je moet er voor inleveren aan die dikkoppen in Brussel.[/size]
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
We stappen ook uit de NAVO, het kost ons bakken van geld. Voor hier en daar militairen te stationeren op plaatsen waar wij, als toffe huismussen nooit zullen komen. We doen niet meer mee aan het kyoto-akkoord. Wij maar betalen in milieuvriendelijk apparaten. Wat kan ons dat schelen dat er een gat in de ozonlaag komt. Dat gat ligt toch boven de zuidpool, we komen daar nooit niet. We doen niet meer mee aan buitenlandse handel, we sluiten ons havens. Wij moeten geen zotte kosten gaan doen met landen waar we niets mee te maken willen hebben. Laat morgen de Noordzee maar komen, we hebben geen steun of geld van iemand anders nodig. We zijn ten slot van rekening nog altijd de dapperste geallieerden. Ik zou zeggen: Tijd voor u Mitgard om op te staan en wakker te worden. Het is bijna Nieuwjaar 2005 Na Christus.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ga de maffia nog een plezier doen met je benevelde sufkop. |
|
![]() |
![]() |