![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Blijft toch wel echt grappig hoe de rollen omgedraaid worden. Wel, Gunter, u behoort ook tot de mensen die beweren dat een verkrachte vrouw het aan zichzelf te danken heeft, zeker?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zalig.
Hij lijkt er niet mee te kunnen lachen. Er zijn dus Britten zonder gevoel voor humor. https://www.youtube.com/watch?v=bttZ41g0ir8
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 30 juni 2024 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een aantal landen die hun eigen lot wilden bepalen hebben toevlucht gezocht bij de NAVO. Omdat dat er anders niet inzat.
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() De activist in kwestie, is een betaalde acteur, ingehuurd om farage in diskrediet te brengen.
De communisten slaan onder gordel. https://www.youtube.com/watch?v=90vvZ3ybj9I&t=55s
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zien we die bewijzen dan eens? Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 30 juni 2024 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw kwalificaties zijn bevreemdend.
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Staat ergens in een een andere draad over de russen (maar ja, tegenwoordig gaat het in ALLE dragen over putin als de communisten niet kunnen winnen met logica en de wetenschappelijke methode), maar ik heb ECHT geen zin om daar naar te gaan zoeken. De communisten spreken zichzelf dan ook meer tegen dan dat biden in zijn pamper kakt. Zo, nu sleur ik biden er weer bij ![]() ![]() ![]() Vandaar dat ik zei dat de communisten onder de gordel slaan met een acteur in dienst te nemen, die zaken moest zeggen waarmee men farage in diskrediet kon brengen. Er worden voor farage 13 zetels voorspeld. Ik ben eens benieuwd.... https://www.dailymail.co.uk/news/art...ains-fate.html https://www.telegraph.co.uk/politics...eral-election/
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 juli 2024 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Wie zijn die 'communisten op dit forum'? - Vanuit welke 'logica en wetenschappelijke methode' gaat het hier? - Wat heeft het te maken met Poetin? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
2. Elk argument dat gebaseerd is op emotie of gevoel is per definitie niet gebaseerd op logica of de wetenschappelijke methode. Soms, per toeval is de uitkomst van een emotioneel argument gelijk aan de logische en wetenschappelijke uitkomst, en dan noemt men dat een "wonder" of zoiets. Als communisten een argument niet kunnen winnen, dan beginnen ze emotioneel te doen en te bleiten. 3. Niets. Ik begon er dan ook niet over. Ik sleur putin nergens bij.
![]() |