![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ouders van Zuhal Demir zijn van Turks-Koerdische achtergrond. Hoewel ze zelf eerst ook de Turkse nationaliteit droeg, heeft ze daar inmiddels afstand van gedaan. Zo zegt ze hierover op de website van de N-VA: “Turkije en ik zijn jaren geleden uit elkaar gegroeid. Ik ben een Vlaamse vrouw geworden met trotse, Koerdische roots. Alles wat Turkije niet wou. Ik heb hier gestudeerd, geleefd, een kind gekregen, sta als vrouw onafhankelijk in de wereld.” Zuhal Demir – N-VA (2023) https://dude.be/zuhal-demir-partner-...pbaan-en-meer/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit eens lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als N-VA de erfbelasting zogezegd wil afschaffen dan hadden ze die vijfjarenregel tegen gehouden. Reserve ge gaat toch niet op de panda toer gaan hè. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze moeten maar zien toe te komen met onze HOOGSTE belastingen die wij al jaren betalen en waarvoor de politiekers dik betaald worden! ![]() Elke burger met een huishouden doet het beter, zelfs degenen in schuldbemiddeling moeten toekomen met hun beperkte budget. Misschien moeten politiekers wat minder uitdelen aan wie het niet nodig heeft en wat minder in eigen zakken steken, dan hoeven ze geen doden te bestelen en weer te komen schooien bij de belastingbetalers voor nog meer poen om de schuldenput die ze zelf graven maar nooit dempen en voor een natte-vinger-begroting die ze nooit op orde krijgen door hun eigen gesjoemel en verspillingen. ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze waren toch aan de macht... ![]() Leugenaars....en niet afschuiven op de coalitie, hé zoals nva gewoonlijk doet om te verzwijgen dat nva het niet wilde afschaffen.
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het bestuur zegt oké Doch wat is de realiteit: we gaan het de burger wat moeilijker maken zodat we toch nog veel kunnen cashen. ( Dhr. Van Diependaele) Maw de congresafspraken zijn van nul en generlei waarde. Dat de liberalen zo iets doen dat is geweten, blijkbaar wordt N-VA in het zelfde bedje ziek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fiscus almachtig dankzij Bart De Wever Van bij het ontstaan van N-VA en lang ervoor koesteren hun kopstukken het gedachtegoed van criminalisering van erven. Een grote stap die N-VA heeft gezet is het afschaffen van stukken aan toonder. Anno 2024 kan je bij een overlijden geen kluis openmaken zonder dat de notaris de inhoud kent. Merci Bartje, merci Bartje !
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar voel jij jezelf misbegrepen in jouw schrijfsels ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rekeningen proberen op orde te krijgen en te houden is zeer nobel.
De overheidsbeslag daarbij verlagen is een hele opgave, die de nva plichtsgetrouw uitvoert. Ik ben lid van de nva en ik herhaal mijn mening over erfbelasting: - er moeten zeer ruime vrijstellingen komen, vooral voor de partner, vooral voor de kinderen, en ook voor beperkte sommen voor derden (vrienden, zoals nu ook al wat voorzien wordt ...) - maar daarboven mag er van mij een erbelasting blijven bestaan, die gelijk is aan het percentage dat voorzien is voor de btw op luxe producten. Die belasting is dan een compensatie voor het feit dat de overledene maar wat meer had moeten profiteren van het leven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zuhal Demir heeft te veel poepers om naar Turkije af te reizen om afstand te doen van haar Turkse nationaliteit die haar ouders hebben aangevraagd. Bovendien is ze juriste. Ze gebruikt de Turkse nationaliteitsontwijkingsroute om successierechten te omzeilen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 oktober 2024 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Doch Van Diependaele bewijst door het invoeren van die vijfjarenregel dat de burger deze intentie met een grove korrel dient te nemen. Had hij die maatregel tegen gehouden dan toonde hij dat het N-VA menens was, nu is de kassa kassa het belangrijkste. Sorry maar dit is lijkenpikkerij. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 20 oktober 2024 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga via een schijnhuwelijk met een Turkse maagd de Turkse nationaliteit bekomen en dan ga ik jou een neus zetten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet erg hoor, maar dan stop ik ook met het u nog eens uit te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA is sinds decennia 's lands grootste partij. In hun beleid hebben ze nooit blijk gegeven om de inkomsten van successie te minderen. In tegendeel. Jaar na jaar wordt er door Vlabel meer geïnd. Ik vind in het beleid van N-VA nergens een intentie om Vlabel minder streng te laten optreden. In tegen deel. N-VA heeft eerder de schenkingsrechten verlaagd. Dit was één van de vele stappen naar de criminalisering van handgiften, bankgiften, stukken aan toonder en niet geregistreerd vermogen. Als het van de N-VA alfhangt kan de inhoud van een wijnkelder niet erven zonder successierechten, zelfs als de wijn zuur geworden door lange procedureslag van de halstarige Vlabel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop voor jou dat je een kat hebt waar jij jouw waarheid aan kwijt kunt.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |