![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Helaas, dubbel helaas, overleven véél te veel van die lemmingen. Sure, regelmatig vallen er onverwacht en plotseling een paar dood, maar over een gelukte genocide kunnen we inderdaad niet spreken. Helaas, dus.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed, eindelijk wel eens een artikel uit 2023 maar daar staan toch wel iets heel speciaal in. Dus jij beweert dat 1 op 100 mensen die COVID krijgen daarvan dood gaan? Ja, dat is meer dan griep, dit is wetenschappelijk zo goed ondersteund en geloofwaardig dat ik je wel moet geloven. Als 1 op 100 sterft aan corona dan heb je gelijk, sorry, corona is ontegensprekelijk erger dan griep. ————— Tot nu toe hebben meer dan 95 miljoen mensen in de VS COVID-19 gehad , volgens de Centers for Disease Control and Prevention (CDC). Meer dan 1 miljoen mensen zijn in de VS aan COVID-19 overleden. Ter vergelijking: tijdens het griepseizoen van 2021-2022 kregen in de VS tussen de 8 en 13 miljoen mensen griep en stierven er tussen de 5.000 en 14.000 mensen aan de griep. Oorspronkelijke tekst July 22, 2023 |
|
![]() |
![]() |