![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Wil jij liever alleen witte Immigranten in Nederland en Belgie?? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Geen mening, neutraal |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
IK stem altijd ANTI immigratie |
![]() ![]() ![]() |
4 | 66,67% |
Hou Nederland en Belgie Blank, HELwit en beschaafd aub |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Dewanand is zelf niet WIT en moet terug naar KOelie ratten naties |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
betere benaming is gewoon zo noteren denk ik in elke tekst mbt koelie aapjes die bont gekleurd zijn als het dynamische pigmentatie percentage: f(Koelie (p%pigmentatie)) (t) = met dus ( 0 % <= p <= 100 % ) en bij de pigmentarme Europese mensaapjes van heel continentaal is dus dan (0 % < p < 33,333 % ), alleen albino Blanken scoren dus p = 0 % Gaat bij mij om exacte analyses ok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() ben zelf schizofrene patient, ok zat twee jaar in gesloten psychiatrische klinieken joris delft B3/ nu ridder 7
overal verstoten nu (Blanke en overige ) psychiatrische patienten zijn de laagste paria's nu in Nederland en Hitler had hen als eerste laten vernietigen in geheime kampen toen hij Nazi Duitsland dus bewapende. Mijn hindoe en moslim familie eisen nu keihard dat ik dood ga en belden mij om een extra DOODS zetje te geven zodat ik van de flat spring en zelfmoord pleeg ik wilde ook vaak gewoon DOOD gaan ok, zie onder wat er feitelijk is gebeurd denk ik, nu is alles dood van mijn hele leven en verleden ok, maar mijn gezondheid is iets verbeterd nu ik oud ben 59 jaar en niemand meer over heb sociaal. Nederland en Belgie moeten vechten om WITTE Meerderheids Naties te worden, en een Witte Minderheid zal altijd massa verkracht, kapot gediscrimineerd, GEHAAT en vernietigd worden overal ter wereld. ZWarten zijn vaak ergere Racisten en echte Blankenhaters ok, ik ben labiel en patient dus ik kan niet veel doen als schizofrene patient meer, schrijven is pure zelftherapie nu uit eenzaamheid. zie onder, net 2 uurtjes deze email geschreven aan een hindoestaanse meiden clubje in Den Haag en feitelijk moeten zij lekker gaan uitnaaien met lange blanke mannen om met hun zwarte beentjes wijd orgastisch te integreren hahha haha hindoestaanse Hoeren in het Witte LULLEN Nederland en Belgie hebben dus echt het ULTIEME level van Integratie bereikt denk ik nu ============================= ---------- Oorspronkelijk Bericht ---------- Van: waldo <[email protected]> Aan: Eekta Stichting Eekta Den Haag <[email protected]> Datum: 30-09-2025 23:05 CEST Onderwerp: idee om geld te genereren voor de verhuizing en verbouwing Aan: Stichting Eekta, bestuur en TEAM Onderwerp: IDEE, all in dating activiteiten organiseren, om snel geld binnen te halen voor de verbouwing en verhuizing, jullie streefbedrag van 55.000 euro is nog niet gehaald, nu net 21 procent binnen.?* ?*// Jullie moeten verder groeien denk ik. HIer een idee ok, vrijblijvend, ontwikkel het eventueel zonder mij erbij, want ik ben helaas heel erg BERUCHT nu in brede kringen en het is een echte?* Karmische STRAF en VLOEK ok. MIaauw miaauw namastiaauw Team Eekta (01) Hier een idee om snel geld binnen te halen voor de verbouwing ![]() jullie gaan dating middagen en avonden organiseren tegen betaling, en evt met eten en drinken, of gewoon alleen party snacks en hapjes,?* ?*wel vanaf bedragen vanaf 50 euro, en ik wilde jullie een nieuwe DATING formule leren, om het heel simpel, gezellig en leuk te maken.?* Dus als jullie interesse hebben dan krijgen jullie mijn formule, geheel kosteloos, als ESSAY,?* bel mij dan kom ik langs om dit te bespreken. (02) De Online Dating markt op INTERNET is nu totaal mislukt bij Hindoestanen, Surinamers ea doelgroepen dus jullie kunnen nu echt iets gaan betekenen voor de hele gemeenschap, want er is veel eenzaamheid. Ook gewoon gezelschaps?* kontakten bouwen kan erbij horen, zonder seks dus.?* Mensen vertalen dating altijd naar SEKSEN maar misschien moeten jullie dit doorbreken en het slimmer aanpakken. (03) Jullie zouden DOST kontakten kunnen promoten, en Bhai/ Behien he, ipv Sekskontakt, en dit is echt Hindoestaans en Indiaas, Vedisch ok, vraag maar aan experts.?* Bij de ULTRA Moderne,?* HOGERE, Lange en superieure blanken is haast alles nu geseksualiseerd ok. Jullie kunnen hen zo aanvallen en onze oudere Dharma promoten. (04)?* Blanken gaan ons allemaal hier in Blank Christelijk Extreemrechts,?* KKK Nederland vermoorden denk ik vaak, want hun SUPERIORITEIT komt nu in gevaar en dan gaan zij de Untermenschen echt met ZWARE wapens en vernietigings kampen een lesje leren om hun Superioriteit te behouden en als MILITAIRE Uitdaging en de bewapening in de hele Blank Arische wereld is nu al keihard begonnen dus ik ben toch heel BANG nu hier in KKK/ Nazi Nederland, een grote bloedige Holocaust dreigt hier los te barsten binnen 14,1888 jaar tijd, en ik heb de agressie en Rassenhaat nu zelf meegemaakt hier in Delft,.... ?*(05)?* .... nog vorige week op straat achtervolgd en bijna in elkaar geslagen door een Blanke Nazi man, en HOMOHATER,?* die mij herkende van social media, gelukkig kon ik van hem met een echte Ratten en Katten strategie overwinnen, was al laat na middernacht op straat.?* Ik heb veel moeten vechten en strijden overal en wonder boven wonder leef ik nu nog en ben ik 59 jaar geworden.?* ?*Het goede nieuws nu is toch dat ik na drie jaar oorlog tegen tientallen HOMOHATERS maffia bendes dus hen toch klein heb gekregen, allemaal verslagen,?* en ik leef nog, geen kleerscheuren, ongelooflijk ok.?*?* (06) IK ben zelf nu vereenzaamd en verstoten, hier in Delft is het raak, want hier is KKK/ NSB stad en ik ben overal verstoten in Delft, met de Politie erbij, als ZWARTJE die schrijft.?* Dus daarom betekent jullie organisatie nu toch iets voor mij, want ik ben bij bijna alle hindoestaanse organisaties echt verstoten en niet welkom, dus ik ben een echte paria nu en KOelieschrijver geworden. (07) Mijn unieke Dating en KOntakten leggen formule krijgen jullie gratis, en het is echt leuk en simpel, ik heb toch veel meer kennis in huis dan de HOGERE, Superieure, lange, grootgeschapen Blanke mannen denk ik.?* Jullie zijn er ook voor titelloze,?* lagere kaste koelie mannen denk ik zoals mij en ik ben nu psychiatrische patient,?* niemand meer om te bellen en te mailen momenteel, alle kontakten zijn kapot gegaan afgelopen 3 maanden.?* (08) Dus laten wij toch samenwerken, ook al ben ik een lagere kaste koelieschrijver nu met Gammafiele kanten,?* mijn kennis is verder ontwikkeld, veel verder dan van de Lange,?* HOGERE Blanke mannen die door de zielige,?* onderontwikkelde, lage IQ, ZWARTE Hindoes als afgoden worden aanbeden in hun mandirs.?* IK vind Hindoeisme nu een heel zielig geloof van zwarten uit India ok, en de Zuivere ISLAM heeft aspecten die superieur zijn tov het klassieke ZWARTE Hindoeisme, maar het is wel zo dat de Vedic Science toch op een heel hoog niveau was ontwikkeld, al lang voordat de Hogere Blanken zich mochten manifesteren op onze exoplaneet, zeker meer dan 6000 jaar geleden, toen dus Sanskriet al op een hoog niveau ontwikkeld was in het oude, zwarte Aryawart.?*?* (09) m vr gr, bel mij als jullie dit idee willen onderzoeken en meer info willen,?* jullie kunnen zo duizenden eenzame mensen helpen, ook jonge, vruchtbare,?* mooie meisjes hebben nu grote problemen om een partner te vinden denk ik.?*?* (10) IK ben bezig nu met Toekomstplan Suriname en ook dit project is iets voor jullie hele Team en alle surinaamse kontakten, dus jullie horen snel meer hierover.?* ?*Marokkaanse en Turkse ea Arabische kontakten van mij vinden mijn plan super ok.?* ?*De Islam zal dan wel vaste voet moeten krijgen in het nieuwe Suriname en zich lokaal aanpassen tot de Surinaamse Islam denk ik, ben zelf NIETS meer ok en dit is echt de Bescherming en HOOGSTE ZEGEN van de lokale, aktieve?* PV ZETA Entiteit hier in Delft: f(Allah-Delft) (t). Maar voor alle duidelijkheid, dit betekent dus echt niet dat men mij als een Bruinkleurige?* MOSLIM en/of Islamiet en/of Allahtoon kan beschouwen.?*?* (11) Schrijven is nu mijn vak geworden en het is een echte AMBACHT dus komende 12 maanden moet een deel van de Berg kant en klare manuscripten hier in de kast toch in sale gaan en het bedraagt in totaal meer dan Twee MILJOEN woorden teksten in het Nederlands en Engels maar ok hier in Nederland ben en blijf ik een?* f(Untermensch van Koelie ApenKLEUR) (t) dus ik heb geen keus en moet de hogere blanken hier binnenkort openbaar de Heilige KATTEN OORLOG verklaren in naam van?* f(Allah-Delft) (t), zogenaamde Katten JIHAD he. Het mooiste van de zuivere ISLAM is toch de Heilige JIHAD ok maar het oude Vedische geloof uit Aryawart had allang het Strijdlied van Krishna op schrift gesteld, namelijk hun Heilige Bhagavad Gita, dus de Superieure Blanken mogen nu oppassen.?*?* ?*?* (12) succes verder met de verbouwing en verhuizing, ik zal iets doneren,wat ik kan missen nu, deze maand, heb alleen een magere bijstands inkomen.?* Waldo Dewanand Doerga [email protected] www.dewanand.com tel 015 8883051 =================== NOOT: Pas na mijn eerste 13 boeken in FULL Sale kan ik ietsje hoger staan en iets meer waard zijn tov de Langere, HOGERE Blanke mannen ok. Keiharde Rassenhierarchie nu wereldwijd en de Rassenoorlog is nu echt hard om hard losgebarsten in Arisch Nederland, volg maar de verkiezings oorlogs retoriek.?* ?* ======================================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkeerde draad sorry
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 oktober 2025 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() noot ook witte immigranten moeten seksueel integreren, logisch he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() ziehier he, zulke lekkere dansende, zwarte koeliesletjes uit ZWART India dus wel IMPORTEREN he om het welzijn van de hardwerkende Blanke Extreemrechtse hetero mannen te verhogen
========================== Free Indian Dance Videos Photos81.7K Videos16.3K Users6.9K https://www.pexels.com/search/videos/indian%20dance/ ============================== |
![]() |
![]() |