![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
klikken op knop A werkt niet : probeer een andere knop => je gaat het nog wel leren klikken op knop A werkt niet : klik terug op knop A en nog eens. blijf op knop A detsen, begin rood te worden, stamp eens tegen de monitor, druk terug op knop A, vloek eens hard, bel computerkennende familie op om paniekerig te roepen dat knop A niet werkt, druk tijdens het telefoontje nog een paar keer op knop A met een air van 'ziedewelnikshe'. => je zal er nooit je job van kunnen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik had op mn oude pc ooit een probleem met windows 95
mijn vader heeft zichzelf toen wéér in mijn heldengalerij geplaatst door met de vlakke hand een slag te geven tegen de CPU even haperde alles en plots was het allemaal in orde
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() windows 95 vond ik persoonlijk het meest gevarieerde computerspel ooit, en bovendien draaide het op mijn pentium II - 166mhz. Compatibel zijn met mijn Pentiumpje was dan ook jarenlang mijn enige kwaliteitsvereiste voor spelletjes.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Gooi die Windowsrommel er gewoon af en installeer Linux.
![]() Wat je sowieso zou moeten doen is Firefox installeren. http://www.mozilla.org/ Is stukken beter dan Internet Explorer en je hebt veel minder kans spyware en dergelijke binnen te krijgen (waardoor je zo'n toestanden zoals haperen voor een stuk elimineert). En als ge bij Windows wilt blijven installeer dan Windows XP, het is ook rommel, maar toch beter dan die brol die je nu gebruikt ![]() Laatst gewijzigd door instromaniac : 23 januari 2005 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie : als je bij windows blijft, gebruik dan windows 2000 pro.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
firefox heb ik gedownload door de inhoudende reclame hier, en omdat ik van IE constant foutmeldingen kreeg. met FF heb ik dat nooit. ben der vree content van. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Windows wegsmijten.
Suse Linux 9.2 aanschaffen. Virusvrij en heel stabiel. Nooit meer problemen dus. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Simpel, stekker uit stopcontact trekken en opnieuw opstarten en verderdoen. Als het echt om de vijf botten gebeurt, eens goed op de pc rammen (lucht op) en dan naar ne nerd uit uw klas bellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge krijgt dan een paar andere in de plaats. ![]() Heb je al eens geprobeerd Online banking te draaien onder suse? Of een wma-file afgespeelt te krijgen? Linux is prachtig voor servers(ik draai zelf Redhat Fedora Core 2 en Redhat Enterprise 3) maar voor de doorsnee desktop is het nog lang niet klaar. |
|
![]() |
![]() |