![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() JULLIE mogen terug naar JULLIE land en mogen nog altijd eens op bezoek komen als toerist
![]() we-jullie das wel leuk zo te schrijven, heeft wel iets.8) Laatst gewijzigd door M.V.B. : 31 januari 2005 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() [size=4]Wij Wij Wij Wij Wij Wij [/size][size=1]
en jullie[/size][size=4] [/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'Bij mezelf dacht ik zo dat, moest het omgekeerde gebeurd zijn, namelijk een moslim die christen was geworden, de ellende niet te overzien zou zijn geweest, dat de zoon zijn eigen vader nooit zou kunnen gaan begraven hebben, dat de familie hem geweld zou aangedaan hebben indien hij daar aanwezig was geweest. Het verschil is onmetelijik groot, de moslims zijn helemaal niet verdraagzaam voor zoiets!'
latife Bron: http://dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=101 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kutregen. Citaat:
Waarom zeg jij allemaal dingen die ik niet een heb gezegd. Als jij die dingen over mij ''weet'',dat ik ''jullie'' levenstijl verweperlijk vind, dan ''wee''t ik ook nog een paar dingen over u. Als wij toch zo irritant zijn en toch iedereen ons haat, waarom worden dan niet meteen neergeschoten of vergast. De plannen voor de razzia's worden zeker al gemaakt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |