![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door garfield : 31 januari 2005 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij wil de Islam misbruiken om aan de macht te koemen. Ik bedoel ik kan ook roepen dat het niet €5000000 aan mij geven in strijd is met de Islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat was dan niet waar van wat ze gezegt hebben? Of is gewoon vragen om wat positief nieuws al verkeerd? Ik werk overdag dus sorry maar ik kijk enkel s'avonds naar het nieuws. By the way, is het VTM nieuws nu wel inneens weer een goede bron van informatie? ![]() Laatst gewijzigd door illwill : 31 januari 2005 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens als rechtsnationalist begrijp ik u gedeep niet met de fundis . Maar bon de irakezen zijn gaan stemmen en waren redelijk enthousiat daar doen we het voor
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() De opkomst wordt nu geschat op 57%
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn vaststelling. Er zijn Moslims en Moslims... en Moslims. De ene zegt dit, de andere zegt dat. Waar ze het wel allemaal over eens zijn is dat men geen varkensvlees mag eten maar voor de rest... Er zijn Moslims (en meer dan je denkt) die inderdaad beweren dat democratie tegen de Islam is. Dat zijn de sharia aanhangers. De sharia is Gods wet zeggen die gasten en daarmee uit, democratie past niet in dat plaatje en vrije meningsuiting evenmin. Vraag bvb maar aan de ajatollahs in Iran. Vandaar ook dat ze het Westen met hun democratie zo verafschuwen en hun jihad wereldwijd tegen de zogenaamde 'disbelievers' aan het voeren zijn. Bin Laden, Al zarqawi en consoorten hebben meer aanhangers dan je denkt. Ik ben verschillende groepen tegengekomen (je moet er wel eerst lid worden van die yahoogroepen vooraleer je de berichten kan lezen) die niet onder stoelen of banken staken dat ze voor Bin Laden en zijn ideengoed waren. Dat er veel Saoedis bij waren zal je misschien niet verbazen.. En wat dat Islam misbruiken betreft. Die bewering gaat niet op. Dat is de Islam niet misbruiken want die Moslims geloven echt wat ze zeggen. Ook Alzarqawi en Bin Laden zelf. Laatst gewijzigd door smiley : 1 februari 2005 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |