![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 10 Feb 2005 10:44:00 GMT, lesjkasjki <[email protected]> > wrote: > >>omarr bracht volgend idée uit : >>> "lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> omarr formuleerde op donderdag : >>>>> Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard >>>>> uit >>>>> de hoek te komen >>>>> >>>>> Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >>>>> Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte >>>>> reden >>>>> ,was er over. >>>>> >>>>> Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >>>>> Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik >>>>> mijn >>>>> woorden inslik >>>>> >>>>> Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u >>>>> >>>>> omarr >>>> >>>> de heren zijn weinig origineel, maar verstand komt met de jaren zekers >>>> .... >>>> Als jullie onzin mogen posten , mag iemand anders dat ook >>>> misschien dat JVK voor jullie een trollenprog kan uitwerken. Eentje dat >>>> op >>>> je eigen systeem werkt zodat je mijn posts niet hoeft te lezen. >>>> Ben ik meteen ook van dat naïve postersvolkje af >>> >>> Blijkbaar weer niet begrepen, maar ik deed mijn best. >>> >>> omarr >> >>Tje wel meer mensen hebben er last mee om die linkse hoek in het land >>te begrijpen. Ik ga er echt niet wakker van liggen hoor. Je doet >>inderdaad je best om je waanzinnige ideeën over te brengen ... Ga eens >>naar de dokter he, kalmeringspilleke en je voelt je een stuk beter. >>Misschien leid het zelfs tot inspiratie zodat je geen posts moet >>kopiëren van anderen > > Lesjkasjki, dat was erover. > Iemand die de moed heeft zich te verontschuldigen, ga je niet > natrappen. En als je Omarr IRL zou kennen, zou je nu door de grond > moeten zinken van schaamte. Thanx Léon, Maar ik wil hier verder niet meer op ingaan. Iedereen zal wel z'n eigen conclusies trekken. omarr |
![]() |
#22 |
|
![]() omarr plaatste dit op zijn scherm :
> "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Thu, 10 Feb 2005 10:44:00 GMT, lesjkasjki <[email protected]> >> wrote: >> >>>omarr bracht volgend idée uit : >>>> "lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> omarr formuleerde op donderdag : >>>>>> Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard >>>>>> uit >>>>>> de hoek te komen >>>>>> >>>>>> Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >>>>>> Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden >>>>>> ,was er over. >>>>>> >>>>>> Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >>>>>> Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn >>>>>> woorden inslik >>>>>> >>>>>> Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u >>>>>> >>>>>> omarr >>>>> >>>>> de heren zijn weinig origineel, maar verstand komt met de jaren zekers >>>>> .... >>>>> Als jullie onzin mogen posten , mag iemand anders dat ook >>>>> misschien dat JVK voor jullie een trollenprog kan uitwerken. Eentje dat >>>>> op >>>>> je eigen systeem werkt zodat je mijn posts niet hoeft te lezen. >>>>> Ben ik meteen ook van dat naïve postersvolkje af >>>> >>>> Blijkbaar weer niet begrepen, maar ik deed mijn best. >>>> >>>> omarr >>> >>>Tje wel meer mensen hebben er last mee om die linkse hoek in het land >>>te begrijpen. Ik ga er echt niet wakker van liggen hoor. Je doet >>>inderdaad je best om je waanzinnige ideeën over te brengen ... Ga eens >>>naar de dokter he, kalmeringspilleke en je voelt je een stuk beter. >>>Misschien leid het zelfs tot inspiratie zodat je geen posts moet >>>kopiëren van anderen >> >> Lesjkasjki, dat was erover. >> Iemand die de moed heeft zich te verontschuldigen, ga je niet >> natrappen. En als je Omarr IRL zou kennen, zou je nu door de grond >> moeten zinken van schaamte. > > Thanx Léon, Maar ik wil hier verder niet meer op ingaan. > Iedereen zal wel z'n eigen conclusies trekken. > > omarr Hopelijk Omarr, en hopelijk ontvangt ge wa steun, van mij zal je dat niet moeten verwachten -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#23 |
|
![]() "lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Gelukkig maar ... Ik zou er me nog iets van worden aantrekken. In welke taal is dit geschreven ? Het Creools ? Mijn vertaalcomputer slaat tilt. |
![]() |
#24 |
|
![]() KO heeft ons zojuist aangekondigd :
> "lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> Gelukkig maar ... Ik zou er me nog iets van worden aantrekken. > > In welke taal is dit geschreven ? Het Creools ? > Mijn vertaalcomputer slaat tilt. Het is dan ook geen sinecure om met een computer te kunnen werken ... -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#25 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "omarr" <[email protected]>, die Thu, 10 Feb 2005
09:19:44 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard uit >de hoek te komen > >Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden ,was >er over. > >Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn >woorden inslik > >Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u Deze post siert je! >omarr > -- Fusti |
![]() |
#26 |
|
10:26:58 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> omarr formuleerde op donderdag : >>> Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard >>> uit de hoek te komen >>> >>> Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >>> Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden >>> ,was er over. >>> >>> Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >>> Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn >>> woorden inslik >>> >>> Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u >>> >>> omarr >> >> de heren zijn weinig origineel, maar verstand komt met de jaren zekers >> .... >> Als jullie onzin mogen posten , mag iemand anders dat ook >> misschien dat JVK voor jullie een trollenprog kan uitwerken. Eentje dat op >> je eigen systeem werkt zodat je mijn posts niet hoeft te lezen. >> Ben ik meteen ook van dat naïve postersvolkje af > >Blijkbaar weer niet begrepen, maar ik deed mijn best. Duidelijk. Maar denk niet dat je opponenten allemaal zó intelligent zijn, als ze de illusie d'ervan lijken te geven. -- Fusti |
![]() |
#27 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Ghingis Khan" <[email protected]>, die Thu,
10 Feb 2005 11:50:27 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht >news:[email protected] e... >> >> "lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> zoiets als iemand de kop inslaan en dan sorry zeggen? >>> Doe ik niet aan mee. Dan kan ik morgen JVK zen been afbijten en de dag >>> erop zeggen dat het me spijt. Tsssssssss en het zal me dan geneens >>> spijten >> >> Zielig ventje! En hier kom ik morgen niet op terug. >> >> > >Begin maar al aan je Iman opleiding. > >Heb je al een bijbel ? is de Koran niet beter? -- Fusti |
![]() |
#28 |
|
12:52:32 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Thu, 10 Feb 2005 10:44:00 GMT, lesjkasjki <[email protected]> >> wrote: >> >>>omarr bracht volgend idée uit : >>>> "lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> omarr formuleerde op donderdag : >>>>>> Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard >>>>>> uit >>>>>> de hoek te komen >>>>>> >>>>>> Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >>>>>> Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte >>>>>> reden >>>>>> ,was er over. >>>>>> >>>>>> Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >>>>>> Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik >>>>>> mijn >>>>>> woorden inslik >>>>>> >>>>>> Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u >>>>>> >>>>>> omarr >>>>> >>>>> de heren zijn weinig origineel, maar verstand komt met de jaren zekers >>>>> .... >>>>> Als jullie onzin mogen posten , mag iemand anders dat ook >>>>> misschien dat JVK voor jullie een trollenprog kan uitwerken. Eentje dat >>>>> op >>>>> je eigen systeem werkt zodat je mijn posts niet hoeft te lezen. >>>>> Ben ik meteen ook van dat naïve postersvolkje af >>>> >>>> Blijkbaar weer niet begrepen, maar ik deed mijn best. >>>> >>>> omarr >>> >>>Tje wel meer mensen hebben er last mee om die linkse hoek in het land >>>te begrijpen. Ik ga er echt niet wakker van liggen hoor. Je doet >>>inderdaad je best om je waanzinnige ideeën over te brengen ... Ga eens >>>naar de dokter he, kalmeringspilleke en je voelt je een stuk beter. >>>Misschien leid het zelfs tot inspiratie zodat je geen posts moet >>>kopiëren van anderen >> >> Lesjkasjki, dat was erover. >> Iemand die de moed heeft zich te verontschuldigen, ga je niet >> natrappen. En als je Omarr IRL zou kennen, zou je nu door de grond >> moeten zinken van schaamte. > >Thanx Léon, Maar ik wil hier verder niet meer op ingaan. Is ook niet nodig! Jij won! >Iedereen zal wel z'n eigen conclusies trekken. Inderdaad! Proficiat, Omarr! -- Fusti |
![]() |
#29 |
|
![]() Vitae forma vocatur, lesjkasjki <[email protected]>, die Thu, 10 Feb
2005 13:17:58 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >omarr plaatste dit op zijn scherm : >> "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Thu, 10 Feb 2005 10:44:00 GMT, lesjkasjki <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>>omarr bracht volgend idée uit : >>>>> "lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> omarr formuleerde op donderdag : >>>>>>> Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard >>>>>>> uit >>>>>>> de hoek te komen >>>>>>> >>>>>>> Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >>>>>>> Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden >>>>>>> ,was er over. >>>>>>> >>>>>>> Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >>>>>>> Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn >>>>>>> woorden inslik >>>>>>> >>>>>>> Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u >>>>>>> >>>>>>> omarr >>>>>> >>>>>> de heren zijn weinig origineel, maar verstand komt met de jaren zekers >>>>>> .... >>>>>> Als jullie onzin mogen posten , mag iemand anders dat ook >>>>>> misschien dat JVK voor jullie een trollenprog kan uitwerken. Eentje dat >>>>>> op >>>>>> je eigen systeem werkt zodat je mijn posts niet hoeft te lezen. >>>>>> Ben ik meteen ook van dat naïve postersvolkje af >>>>> >>>>> Blijkbaar weer niet begrepen, maar ik deed mijn best. >>>>> >>>>> omarr >>>> >>>>Tje wel meer mensen hebben er last mee om die linkse hoek in het land >>>>te begrijpen. Ik ga er echt niet wakker van liggen hoor. Je doet >>>>inderdaad je best om je waanzinnige ideeën over te brengen ... Ga eens >>>>naar de dokter he, kalmeringspilleke en je voelt je een stuk beter. >>>>Misschien leid het zelfs tot inspiratie zodat je geen posts moet >>>>kopiëren van anderen >>> >>> Lesjkasjki, dat was erover. >>> Iemand die de moed heeft zich te verontschuldigen, ga je niet >>> natrappen. En als je Omarr IRL zou kennen, zou je nu door de grond >>> moeten zinken van schaamte. >> >> Thanx Léon, Maar ik wil hier verder niet meer op ingaan. >> Iedereen zal wel z'n eigen conclusies trekken. >> >> omarr > >Hopelijk Omarr, >en hopelijk ontvangt ge wa steun, van mij zal je dat niet moeten >verwachten Eerder natrappen, natuurlijk: dat ligt je beter:-( -- Fusti |
![]() |
#30 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "omarr" <[email protected]>, die Thu, 10 Feb 2005 > 09:19:44 GMT, in littera <[email protected]> > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard uit >>de hoek te komen >> >>Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >>Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden >>,was >>er over. >> >>Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >>Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn >>woorden inslik >> >>Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u > > Deze post siert je! > IKNMBVHL -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#31 |
|
![]() Vitae forma vocatur, Fullator <lvolders@forget_it.telenet.be>, die Thu,
10 Feb 2005 12:46:42 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Thu, 10 Feb 2005 11:54:04 GMT, lesjkasjki <[email protected]> >wrote: > > >>> >>> Lesjkasjki, dat was erover. >>> Iemand die de moed heeft zich te verontschuldigen, ga je niet >>> natrappen. En als je Omarr IRL zou kennen, zou je nu door de grond >>> moeten zinken van schaamte. >>> >>> Fullator >> >>Zever in pakskes, woorden kunnen geen daden goedpraten. Eerst de beest >>uithangen en dan den heilige spelen .... >>Als de linksen dan toch zo zeker zijn van hun stuk dan doen ze maar >>voort zoals ze bezig zijn. Het zijn zij die het Belang naar de >>overwinning en niet ik of eender welke rechts getinte posting. Als je >>over iets hard als politiek wilt praten moet je daar ook voor gewapend >>zijn. Anders moet em maar wa tentoonstellingskes gaan bekijken en daar >>wat over lullen. > >Mene, mene, tekel, pheres... > >(mina, mina, sheckel, farsi). Ti simèni afto, synadelfe mou ; >Fullator -- Fusti |
![]() |
#32 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, die
Thu, 10 Feb 2005 11:27:36 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"omarr" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard uit >> de hoek te komen >> >> Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >> Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden >,was >> er over. >> >> Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >> Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn >> woorden inslik >> >> Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u >> >> omarr > >Je ongelijk toegeven prijst je tot eer, Omarr Helemaal mee eens! >hedwig > -- Fusti |
![]() |
#33 |
|
Thu, 10 Feb 2005 12:32:35 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht >news:[email protected] li.nl... >> >> "omarr" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard >uit >> > de hoek te komen >> > >> > Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >> > Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden >> ,was >> > er over. >> > >> > Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >> > Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn >> > woorden inslik >> > >> > Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u >> > >> > omarr >> >> Je ongelijk toegeven prijst je tot eer, Omarr >> >> hedwig > >STREKT je tot eer, natuurlijk. >dedju, ik begin zoveel vauten te schrijven als Omarr ... ;-) Toch kwam de boodschap over, hoor! >hedwig > -- Fusti |
![]() |
#34 |
|
![]() F ustigator had uiteengezet :
> Vitae forma vocatur, lesjkasjki <[email protected]>, die Thu, 10 Feb > 2005 13:17:58 GMT, in littera <[email protected]> in foro > be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> omarr plaatste dit op zijn scherm : >>> "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On Thu, 10 Feb 2005 10:44:00 GMT, lesjkasjki <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> omarr bracht volgend idée uit : >>>>>> "lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> omarr formuleerde op donderdag : >>>>>>>> Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard >>>>>>>> uit >>>>>>>> de hoek te komen >>>>>>>> >>>>>>>> Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >>>>>>>> Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte >>>>>>>> reden ,was er over. >>>>>>>> >>>>>>>> Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >>>>>>>> Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik >>>>>>>> mijn woorden inslik >>>>>>>> >>>>>>>> Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u >>>>>>>> >>>>>>>> omarr >>>>>>> >>>>>>> de heren zijn weinig origineel, maar verstand komt met de jaren zekers >>>>>>> .... >>>>>>> Als jullie onzin mogen posten , mag iemand anders dat ook >>>>>>> misschien dat JVK voor jullie een trollenprog kan uitwerken. Eentje dat >>>>>>> op >>>>>>> je eigen systeem werkt zodat je mijn posts niet hoeft te lezen. >>>>>>> Ben ik meteen ook van dat naïve postersvolkje af >>>>>> >>>>>> Blijkbaar weer niet begrepen, maar ik deed mijn best. >>>>>> >>>>>> omarr >>>>> >>>>> Tje wel meer mensen hebben er last mee om die linkse hoek in het land >>>>> te begrijpen. Ik ga er echt niet wakker van liggen hoor. Je doet >>>>> inderdaad je best om je waanzinnige ideeën over te brengen ... Ga eens >>>>> naar de dokter he, kalmeringspilleke en je voelt je een stuk beter. >>>>> Misschien leid het zelfs tot inspiratie zodat je geen posts moet >>>>> kopiëren van anderen >>>> >>>> Lesjkasjki, dat was erover. >>>> Iemand die de moed heeft zich te verontschuldigen, ga je niet >>>> natrappen. En als je Omarr IRL zou kennen, zou je nu door de grond >>>> moeten zinken van schaamte. >>> >>> Thanx Léon, Maar ik wil hier verder niet meer op ingaan. >>> Iedereen zal wel z'n eigen conclusies trekken. >>> >>> omarr >> >> Hopelijk Omarr, >> en hopelijk ontvangt ge wa steun, van mij zal je dat niet moeten >> verwachten > > Eerder natrappen, natuurlijk: dat ligt je beter:-( Zoiets als jij nu? -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#35 |
|
![]() "lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > hedwig was zeer hard aan het denken : > > "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht > > news:[email protected] i.nl... > >> > >> "omarr" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >>> Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard uit > >>> de hoek te komen > >>> > >>> Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. > >>> Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden > >>> ,was er over. > >>> > >>> Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. > >>> Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn > >>> woorden inslik > >>> > >>> Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u > >>> > >>> omarr > >> > >> Je ongelijk toegeven prijst je tot eer, Omarr > >> > >> hedwig > > > > STREKT je tot eer, natuurlijk. > > dedju, ik begin zoveel vauten te schrijven als Omarr ... ;-) > > > > hedwig > > misschien dat u. wel wat bijles wilt geven > Dat zal schelen. Na elk bericht komt er een bericht om het voorgaande te corrigeren. 't Zal vooruit gaan. Na elke les zal hij de volgende les moeten besteden aan het verbeteren van de voorgaande. JC |
![]() |
#36 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > >> > > >STREKT je tot eer, natuurlijk. > >dedju, ik begin zoveel vauten te schrijven als Omarr ... ;-) > > Toch kwam de boodschap over, hoor! > > >hedwig > > Fusti dank je, Fustietje ... Enne, genoten van de pint met de Krokke ? hedwig |
![]() |
#37 |
|
![]() Vitae forma vocatur, lesjkasjki <[email protected]>, die Thu, 10 Feb
2005 20:07:21 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >F ustigator had uiteengezet : >> Vitae forma vocatur, lesjkasjki <[email protected]>, die Thu, 10 Feb >> 2005 13:17:58 GMT, in littera <[email protected]> in foro >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> omarr plaatste dit op zijn scherm : >>>> "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> On Thu, 10 Feb 2005 10:44:00 GMT, lesjkasjki <[email protected]> >>>>> wrote: >>>>> >>>>>> omarr bracht volgend idée uit : >>>>>>> "lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>> omarr formuleerde op donderdag : >>>>>>>>> Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard >>>>>>>>> uit >>>>>>>>> de hoek te komen >>>>>>>>> >>>>>>>>> Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >>>>>>>>> Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte >>>>>>>>> reden ,was er over. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >>>>>>>>> Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik >>>>>>>>> mijn woorden inslik >>>>>>>>> >>>>>>>>> Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u >>>>>>>>> >>>>>>>>> omarr >>>>>>>> >>>>>>>> de heren zijn weinig origineel, maar verstand komt met de jaren zekers >>>>>>>> .... >>>>>>>> Als jullie onzin mogen posten , mag iemand anders dat ook >>>>>>>> misschien dat JVK voor jullie een trollenprog kan uitwerken. Eentje dat >>>>>>>> op >>>>>>>> je eigen systeem werkt zodat je mijn posts niet hoeft te lezen. >>>>>>>> Ben ik meteen ook van dat naïve postersvolkje af >>>>>>> >>>>>>> Blijkbaar weer niet begrepen, maar ik deed mijn best. >>>>>>> >>>>>>> omarr >>>>>> >>>>>> Tje wel meer mensen hebben er last mee om die linkse hoek in het land >>>>>> te begrijpen. Ik ga er echt niet wakker van liggen hoor. Je doet >>>>>> inderdaad je best om je waanzinnige ideeën over te brengen ... Ga eens >>>>>> naar de dokter he, kalmeringspilleke en je voelt je een stuk beter. >>>>>> Misschien leid het zelfs tot inspiratie zodat je geen posts moet >>>>>> kopiëren van anderen >>>>> >>>>> Lesjkasjki, dat was erover. >>>>> Iemand die de moed heeft zich te verontschuldigen, ga je niet >>>>> natrappen. En als je Omarr IRL zou kennen, zou je nu door de grond >>>>> moeten zinken van schaamte. >>>> >>>> Thanx Léon, Maar ik wil hier verder niet meer op ingaan. >>>> Iedereen zal wel z'n eigen conclusies trekken. >>>> >>>> omarr >>> >>> Hopelijk Omarr, >>> en hopelijk ontvangt ge wa steun, van mij zal je dat niet moeten >>> verwachten >> >> Eerder natrappen, natuurlijk: dat ligt je beter:-( > >Zoiets als jij nu? Waar? -- Fusti |
![]() |
#38 |
|
Thu, 10 Feb 2005 21:16:17 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> >> > >> >STREKT je tot eer, natuurlijk. >> >dedju, ik begin zoveel vauten te schrijven als Omarr ... ;-) >> >> Toch kwam de boodschap over, hoor! >> >> >hedwig >> >> Fusti > >dank je, Fustietje ... >Enne, genoten van de pint met de Krokke ? Waar? De laatste keer was 2 jaar geleden. Maar als je inde buurt bent, laat het weten. Doen we wel samen, of met onog een paar anderen. Als 2-3 mensen van plan zijn om tot hier te geraken, doe ik mijn uiterste beste om iets te organiseren, na onderlinge afspraak van dag en uur. Mijn e-mail adres is correct.. >hedwig > -- Fusti |
![]() |
#39 |
|
![]() > > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Vitae forma vocatur, "omarr" <[email protected]>, die Thu, 10 Feb 2005 > > 09:19:44 GMT, in littera <[email protected]> > > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > > >>Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard uit > >>de hoek te komen > >> > >>Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. > >>Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden > >>,was > >>er over. > >> > >>Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. > >>Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn > >>woorden inslik > >> > >>Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u > > > > Deze post siert je! > > > IKNMBVHL > > Beloven ja, sheesh. -- Jef http://users.telenet.be/LouisLeloup/ |
![]() |
#40 |
|
![]() "omarr" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > Blijkbaar weer niet begrepen, maar ik deed mijn best. Niks van aantrekken van die VBrs omarr, die kunnen wel tegen een stootje veronderstel ik. Ik persoonlijk (geen VBr) trek mij ook niks aan van de sossen:-) en zeker niet van de GROEN!en. Daniël > > omarr > |