![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Er is helemaal geen sprake van indoctrinatie, de samenwerking met gemeentes over de grens is uitstekend. In Susteren bijvoorbeeld hebben ze veel contacten met Maaseik en met Tudderen in Duitsland. Kerkrade en Herzogenrath zijn zelfs zowat een gemeente geworden. Maar de Limburgers zijn blijkbaar tevreden in Nederland, ze hebben een eigen provincie, hun streektaal is erkend en er zitten behoorlijk wat invloedrijke Limburgers in Den Haag, zoals minister Maria van der Hoeven van onderwijs en CDA-fractievoorzitter Maxime Verhagen. Er valt weinig te klagen volgens mij. Citaat:
Ik vind het eerlijk gezegd ook asociaal als men met rechtszaken onder gemeentelijke belastingen probeert uit te komen, maar als je wil verbieden dat er Nederlanders in België wonen moet je wel de grenzen sluiten, en dat wil je waarschijnlijk ook niet graag neem ik aan? Belgen kunnen net zo goed in Nederland komen wonen en een Belgisch paspoort aanhouden, het is alleen wat duurder. ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |