![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je voor dergelijke zever een klacht wegens tergend geding kunt indienen, maar, dat is natuurlijk allemaal weer nie goe voor uwe portemonaie. Beter is via via die naam te weten proberen te komen en dan zelf recht te laten geschieden, ... ![]() Banden platsteken, midden in de nachtwat bellen, str in de brievenbus gooien en dergelijke zijn altijd heel leuk, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hamburger tegen de burgerbakker van dienst zijn kop keilen en vragen of hij hem ook zo koud vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoeveel zou dat kosten, om zo'n paar controleurs van de RVA en een inspecteur naar Nerem te laten rijden? Waarschijnlijk meer dan de ontdoken opbrengsten...
Goed bezig, zeggen ze dan ![]()
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Bij zulke voorvallen stel ik me altijd vragen...
Ze moeten gaan controleren als er een klacht komt.(regels) Iedereen weet dat er massaal gewerkt wordt met echte zwartwerkers... Dus veel mensen hebben weet van die praktijken. Dus moeten er veel klachten binnenkomen. Dus heb ik zo een vermoeden dat vele klachten stilletjes in de onderste schuif verdwijnen. Maar ze gaan wel binnenvallen op een begrafenis-tafel. Heb zo mijn twijfels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hij heeft waarschijnlijk zelf de RVA getipt. ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Najim : 5 maart 2005 om 07:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het meest trieste van de zaak is natuurlijk dat dergelijke zaken strikt genomen dus strafbaar zijn.
Het is aan het legertje politici en ambtenaren om ervoor te zorgen dat dergelijke praktijken niet strafbaar zijn. Zodat ambtenaren-kontroleurs er niet op moeten of kunnen afgestuurd worden. En als blijkt dat dat onmogelijk is (wanneer baat je een horeka-zaak uit of wanneer beperk je je tot 'vijf begrafenissen per jaar' ???, de foefelende Belg kennende ...) dan moet je maar het lef hebben om het systeem te hervormen, bijvoorbeeld naar vivant-model, waar zwartwerk gewoonweg afgeschaft wordt. Maar, het zijn nog meest van al de vakbonden, de Franstalige vakbonden met Di Pupo op kop, die daar niet van willen weten. (ah ja, liever Vlaamse bijklussers pakken, doen betalen, om de transferts te blijven in stand houden; ge denkt toch niet dat ze in Wallonië een zwartwerker pakken, ah non ça).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() Moesten die twee oude vrouwtjes nu allochtonen geweest zijn, dan had ik de reacties hier wel eens willen lezen.
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ook bij begrafenissen zijn het vrijwilligers die het randgebeuren doen mits afspraken vooraf. Geloof me, daar zal de RVA niet binnenvallen. Men zal een multiculturele rel zeker willen voorkomen.
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() bron: Het Laatste Nieuws
Inspectie RVA stuurt koffiedames op cursus bedrijfsbeheer De drie vrouwen van 50, 61 en 67 jaar oud die vorige week in Nerem (Tongeren) door de RVA op zwartwerk werden betrapt, zijn maandag door de Economische Inspectie aan een kruisverhoor onderworpen. Ze moeten van de Inspectie een cursus bedrijfsbeheer volgen als ze nog eens willen helpen op een koffietafel na een begrafenis in hun dorp. Toch wel chique, he?!
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat een cursus bedrijfsbeheer dé opwaardering betekent voor het beroep "koffiedame op begrafenisen"?
Volgende keer couscous in plaats van koffiekoeken! Misschien zit er wel een studiereisje naar Marokko bij?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |