Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 maart 2005, 14:20   #21
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cosmo
Kunnen deze dames de naam van de tipgever afdwingen door een klacht in te dienen of zO ?

Ik denk dat je voor dergelijke zever een klacht wegens tergend geding kunt indienen, maar, dat is natuurlijk allemaal weer nie goe voor uwe portemonaie.

Beter is via via die naam te weten proberen te komen en dan zelf recht te laten geschieden, ...

Banden platsteken, midden in de nachtwat bellen, str in de brievenbus gooien en dergelijke zijn altijd heel leuk, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2005, 14:21   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Als ge zo iets voor hebt in de quick of mcdonald gewoon half opeten en naar den toog teruggaan en zeggen dat hij echt koud is en dat ge geprobeerd hebt maar dat hij niet te eten is zo koud. Gegarandeerd en ge krijgt binnen de kortste keren ne nieuwe (en warme hamburger) en voor de prijs van ene hebt ge anderhalve hamburger gegeten...
Ja, ik had ook al overwogen om het volgende te doen :

De hamburger tegen de burgerbakker van dienst zijn kop keilen en vragen of hij hem ook zo koud vindt.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2005, 14:35   #23
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Hoeveel zou dat kosten, om zo'n paar controleurs van de RVA en een inspecteur naar Nerem te laten rijden? Waarschijnlijk meer dan de ontdoken opbrengsten...

Goed bezig, zeggen ze dan
Oud 5 maart 2005, 00:11   #24
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeMmOnN
Per toeval nergens een politicus die int zwart moet bijklussen om rond te komen??

Oh FUCK, da's juist, ze krijgen "maar" €14000/maand, bijklussen hoeft dus niet!

Who the fool, who?! Citizen Belg
Nog beter! Volgens de laatste Père UBU; achterpagina met Nicloe Marechal, ex-minister ecolo, krijgt tot 2006 vol salaris als ex-minister +.... 750 euro/maand als stempelaarster...
Oud 5 maart 2005, 00:39   #25
Necrofilius Rectum
Vreemdeling

Standaard

Bij zulke voorvallen stel ik me altijd vragen...

Ze moeten gaan controleren als er een klacht komt.(regels)

Iedereen weet dat er massaal gewerkt wordt met echte zwartwerkers...
Dus veel mensen hebben weet van die praktijken.
Dus moeten er veel klachten binnenkomen.

Dus heb ik zo een vermoeden dat vele klachten stilletjes in de onderste schuif verdwijnen.

Maar ze gaan wel binnenvallen op een begrafenis-tafel.

Heb zo mijn twijfels.
Necrofilius Rectum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2005, 06:58   #26
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is Belgisch...

,,Ik stuur m'n vrouw nog liever op hotel in die supergevangenis in Hasselt dan dat we één cent boete betalen.'' Paul Colson (52) uit het Limburgse Nerem is boos....
Dan is die een tijdje af van zijn vrouw en kan die zich eens lekker amuseren.

Hij heeft waarschijnlijk zelf de RVA getipt.

Laatst gewijzigd door Najim : 5 maart 2005 om 07:00.
Najim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2005, 07:28   #27
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Hadden ze er nu een paar allochtonen bijgenomen en er een "multicultureel vrijwilligerscentrum" van gemaakt, dan had Bert Anciaux ze waarschijnlijk subsidies gegeven!
Dat was exact wat ik ook dacht circe,bij het lezen van de tekst,u haalde de woorden uit men mond.

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2005, 07:30   #28
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Dan is die een tijdje af van zijn vrouw en kan die zich eens lekker amuseren.

Hij heeft waarschijnlijk zelf de RVA getipt.
Dat zijn misschien praktijken die in de allochtone gemeenschap worden gehanteerd.Schaamt u zich niet?

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2005, 08:59   #29
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Dat zijn misschien praktijken die in de allochtone gemeenschap worden gehanteerd.Schaamt u zich niet?
Ach, een grapje zal toch nog wel kunnen. Ik vond hem wel goed
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2005, 09:29   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Het meest trieste van de zaak is natuurlijk dat dergelijke zaken strikt genomen dus strafbaar zijn.

Het is aan het legertje politici en ambtenaren om ervoor te zorgen dat dergelijke praktijken niet strafbaar zijn. Zodat ambtenaren-kontroleurs er niet op moeten of kunnen afgestuurd worden.
En als blijkt dat dat onmogelijk is (wanneer baat je een horeka-zaak uit of wanneer beperk je je tot 'vijf begrafenissen per jaar' ???, de foefelende Belg kennende ...) dan moet je maar het lef hebben om het systeem te hervormen, bijvoorbeeld naar vivant-model, waar zwartwerk gewoonweg afgeschaft wordt.
Maar, het zijn nog meest van al de vakbonden, de Franstalige vakbonden met Di Pupo op kop, die daar niet van willen weten. (ah ja, liever Vlaamse bijklussers pakken, doen betalen, om de transferts te blijven in stand houden; ge denkt toch niet dat ze in Wallonië een zwartwerker pakken, ah non ça).

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2005, 14:57   #31
PO
Schepen

Standaard Rva

Citaat:
Dit is Belgisch...
Inval RVA-inspecteurs gooit leven Limburgse koffiedames overhoop

Nee, ze hebben inderdaad niets beter te doen dan oude vrouwtjes lastig te vallen!
Zuiver wettelijk bekeken heeft de RVA gelijk. Het is niet de RVA die de boeman is, het zijn de zogenaamde democratische partijen die dit systeem bedacht hebben. Migrantenorganisaties krijgen Vlaamse subsidies om te fuiven in hun eigen cultuur en taal, terwijl Vlaamse huismoeders moeten gepest worden omdat ze enkele koffietafels organiseren per jaar zonder subsidies.
Oud 7 maart 2005, 15:04   #32
sebby
Burgemeester

Standaard

Moesten die twee oude vrouwtjes nu allochtonen geweest zijn, dan had ik de reacties hier wel eens willen lezen.
Oud 7 maart 2005, 15:20   #33
PO
Schepen

Standaard Rva

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebby
Moesten die twee oude vrouwtjes nu allochtonen geweest zijn, dan had ik de reacties hier wel eens willen lezen.
Ik kan u verzekeren dat er bij allerhande allochtone organisaties activiteiten gebeuren die geld opbrengen voor de Moslimgemeenschap, en die door zogenaamde vrijwilligers georganiseerd worden.
Ook bij begrafenissen zijn het vrijwilligers die het randgebeuren doen mits afspraken vooraf.
Geloof me, daar zal de RVA niet binnenvallen. Men zal een multiculturele rel zeker willen voorkomen.
Oud 8 maart 2005, 10:58   #34
LeMmOnN
Gouverneur

LeMmOnN's schermafbeelding

Standaard

bron: Het Laatste Nieuws

Inspectie RVA stuurt koffiedames op cursus bedrijfsbeheer
De drie vrouwen van 50, 61 en 67 jaar oud die vorige week in Nerem (Tongeren) door de RVA op zwartwerk werden betrapt, zijn maandag door de Economische Inspectie aan een kruisverhoor onderworpen. Ze moeten van de Inspectie een cursus bedrijfsbeheer volgen als ze nog eens willen helpen op een koffietafel na een begrafenis in hun dorp.

Toch wel chique, he?!
Oud 8 maart 2005, 11:30   #35
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik neem aan dat een cursus bedrijfsbeheer dé opwaardering betekent voor het beroep "koffiedame op begrafenisen"?

Volgende keer couscous in plaats van koffiekoeken! Misschien zit er wel een studiereisje naar Marokko bij?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be