![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Als ik dat allemaal hier lees wilt dit zeggen dat alle 'niet rechtse' kiezers in Belgie heel tevreden moeten zijn met onze huidige bestuursploeg?
Want uiteindelijk gaat het daar over: ik ben niet tevreden over het geleverde werk van onze paarse regering. Als er iemand mij nu duidelijk argumenten kan geven om toch voor zus of zo partij te stemmen en niet voor het VB (wat uiteindelijk een foertstem gaat worden), doe gerust. Feit blijft dat deze 'democratie' een restrictief immigrantenbeleid uit de weg gaat, de veiligheid gaat er op achteruit, meer belastingen (wat de blauwen ook mogen vertellen)... gewoon ik ben niet tevreden, ik ben VERPLICHT om te gaan stemmen. Mocht iedereen eens beginnen met de hand in eigen boezem te steken, voor zijn eigen deur beginnen kuisen zoals men zegt. Kan iemand mij de duidelijk omschrijving geven van wat democratie echt is? Onze politiekers zijn in mijn ogen arrogant omdat ze zowizo GEEN recht hebben om steeds maar HUN vorm van DEMOCRATIE door mijn strot te rammen (ééntje waar iedereen stevige boetes kan krijgen voor snelheidsovertredingen... maar waar numero uno zonder blikken en blozen zegt dat hij die boete zal betalen.... Het zou er verd... nogaan mankeren! Zij hebben toch een voorbeeldfunctie???!!??? All animals are equal, but some are more equal. - Animal Farm - G. Orwell |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Als ik dat allemaal hier lees wilt dit zeggen dat alle 'niet rechtse' kiezers in Belgie heel tevreden moeten zijn met onze huidige bestuursploeg?
Want uiteindelijk gaat het daar over: ik ben niet tevreden over het geleverde werk van onze paarse regering. Als er iemand mij nu duidelijk argumenten kan geven om toch voor zus of zo partij te stemmen en niet voor het VB (wat uiteindelijk een foertstem gaat worden), doe gerust. Feit blijft dat deze 'democratie' een restrictief immigrantenbeleid uit de weg gaat, de veiligheid gaat er op achteruit, meer belastingen (wat de blauwen ook mogen vertellen)... gewoon ik ben niet tevreden, ik ben VERPLICHT om te gaan stemmen. Mocht iedereen eens beginnen met de hand in eigen boezem te steken, voor zijn eigen deur beginnen kuisen zoals men zegt. Kan iemand mij de duidelijk omschrijving geven van wat democratie echt is? Onze politiekers zijn in mijn ogen arrogant omdat ze zowizo GEEN recht hebben om steeds maar HUN vorm van DEMOCRATIE door mijn strot te rammen (ééntje waar iedereen stevige boetes kan krijgen voor snelheidsovertredingen... maar waar numero uno zonder blikken en blozen zegt dat hij die boete zal betalen.... Het zou er verd... nogaan mankeren! Zij hebben toch een voorbeeldfunctie???!!??? All animals are equal, but some are more equal. - Animal Farm - G. Orwell |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Hey,
Citaat:
1) Wat bedoel je met puntje 1? 2) Ik heb nooit ontkend dat er op de LPF geen rechtse (en zelfs extreem rechtse) zakken staan. Ik heb enkel de ideologische lijn vergeleken met die van een fascistische partij. We nemen het woord fascisme te snel in de mond zonder stil te staan bij de werkelijke betekenis. De mensen op de LPF zijn uit op macht, niet op 'goede bedoelingen' en 'het volk helpen'. We vergeten, in tijden waar Pim wordt voorgesteld als 'martelaar', 'held' en 'messias', wat de werkelijke standpunten van de LPF zijn. Blijf kritisch, Groeten, CaRf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Hey,
Citaat:
1) Wat bedoel je met puntje 1? 2) Ik heb nooit ontkend dat er op de LPF geen rechtse (en zelfs extreem rechtse) zakken staan. Ik heb enkel de ideologische lijn vergeleken met die van een fascistische partij. We nemen het woord fascisme te snel in de mond zonder stil te staan bij de werkelijke betekenis. De mensen op de LPF zijn uit op macht, niet op 'goede bedoelingen' en 'het volk helpen'. We vergeten, in tijden waar Pim wordt voorgesteld als 'martelaar', 'held' en 'messias', wat de werkelijke standpunten van de LPF zijn. Blijf kritisch, Groeten, CaRf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() da was juist het punt van mijn post
![]() met 1.) bedoelde ik net als gij dat de mensen tegenwoordig overal facisten zien, en dat de werkelijke betekenis van het woord stilaan verloren raakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() da was juist het punt van mijn post
![]() met 1.) bedoelde ik net als gij dat de mensen tegenwoordig overal facisten zien, en dat de werkelijke betekenis van het woord stilaan verloren raakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die moorden voor hun macht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die moorden voor hun macht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() sigh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() sigh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() welke partij heeft gemoord voor macht? En niet gaan wijzen, doe ten minste de moeite om bronnen en bewijzen te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() welke partij heeft gemoord voor macht? En niet gaan wijzen, doe ten minste de moeite om bronnen en bewijzen te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat gaan ze nu uitzoeken, slimmerik.
En ga me nu niet vertellen dat die dwaas alleen gehandeld heeft want: als dwazen zwijgen, hebben ze iets te vertellen |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat gaan ze nu uitzoeken, slimmerik.
En ga me nu niet vertellen dat die dwaas alleen gehandeld heeft want: als dwazen zwijgen, hebben ze iets te vertellen |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() da gaa nze nu uitzoeken, en gij loopt al feiten te verkondigen die nog moeten uitgezocht worden. Met ongefundeerde sloganpraat anderen beschuldigen is makkelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() da gaa nze nu uitzoeken, en gij loopt al feiten te verkondigen die nog moeten uitgezocht worden. Met ongefundeerde sloganpraat anderen beschuldigen is makkelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
groetjes, Pieter De Wever |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Schepen
|
![]() Lees A.U.B. mijn berichtje van 11 mei 2002 in deze topic.
De CIA zoekt nu een nieuwe moordenaar voor de moordenaar van Pim Fortuyn. Zo zal het scenario volledig overeenstemmen met dit van Kennedy waar Pim zulke verering voor had. Ze hebben ginder maar weinig inspiratie. Herinner u dat Pim tegen de deelname aan de Joint Strike Fighter was en zeker tegen de aankoop van de vele miljarden kostende speelgoedjes. Daarom moest hij verdwijnen en moet de moordenaar ook verdwijnen om niet meer in staat te zijn om te spreken. Dat is allemaal veel belangrijker dan de vergelijkingen met Vlaams Blok of andere voor het staatsterrrrrrristisch Amerika. Herinner u dat ze ook hun beste vrienden in Afghanistan willen uitroeien, waarom dan niet een Hollander die te gevaarlijk wordt. De datum voor de beslissing in Holland is 15 juni , dan kunnen ze kiezen of ze deelnemen of deelnemen aan het terrrrrrrrsme van Bush. Gerard Golsteyn. ----------------------- Bush's god bless Van der V. |
![]() |
![]() |