![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens, zelfs als dit effect afgeremd wordt, stelt dat alleen maar de datum uit. Wat maakt het nu uit of het binnen 50 of 100 jaar zal zijn. Dit betekent dus dat ge ofwel uw kinderen in het zak zet, ofwel uw kleinkinderen. U bent diegene die dingen negeert. Ofwel zegt ge: "het is niet erg dat we binnen een eeuw vreemdelingen in ons eigen land zijn" ofwel doet ge er NU iets aan. Hoe langer er gewacht wordt, hoe drastischer de maatregelen gaan moeten zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zij zijn tenminste blijven geloven in die verworvenheden en stellen zich dan ook consequent op itt mensen als jij. Dat het christendom een traditionele Europese waarde zou zijn durf ik sterk te betwijfelen .. Een opgelegde traditionele waarde lijkt me beter uitgedrukt. Sinds de mensen bevrijd zijn van het alziende oog van meneer pastoor gaat het christendom er schrijnend op achteruit, tenzij bij mensen die conservatieve waarden nodig hebben om zich aan vast te klampen, gezien ze het anders psychologisch niet redden in de maatschappij. Mensen die een denkkadertje nodig hebben zullen altijd blijven bestaan, en dat kan, dankzij de 'linksen'. Zie je, ook jullie laten ze doen. Misschien is het beter dat ze zichzelf gaan beschermen tegen invloeden die de vrijheid van de mens beknotten. Ik stel dan alvast voor de charismatische beweging en andere hyperconservatieve bolwerken van muggenzifters aan te pakken en gelijk de Islam mee uit te roeien. In tussentijd bent u nog steeds vrij te geloven wat u wil. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat we met z'n allen eens afspreken om een gecontroleerde IQ test van ons af te nemen. [size=1]Kan ik jullie eens afdrogen ;-)[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
[size=6]Het feit alleen al dat je dit kan posten bewijst mijn gelijk.[/size] |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
completement offtopic: die mensatest is niet bepaald wat een mens zou noemen "accuraat". En mr. Van den Berghe: ik kan niet voor "de" linksen spreken, enkel voor mezelf, en ik persoonlijk denk niet in termen van "volken", laat staan "de eigen bevolking". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() hahahaha
4 ha's, tevreden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() En dat durft dan Vandenbroeke citeren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als ge denkt dat ge iets van demografie afweet, zeg het dan! Kom met tegenargumenten af! Ge betwist niet eens de cijfers? Zeggen dat het u niet kan schelen of dat er nog veel kan veranderen in 50 jaar is geen argument!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() demografie hangt af van economie, van de sociale verhoudingen, van de morele waarden, van de gevoerde politiek en nog vanalles. Demografische studies maken idd veelvuldig gebruik van cijfermateriaal en berekeningen, maar dat wil niet zeggen dat je cijfers van vandaag zomaar ff mag doorrekenen naar 50 of 60 jaar later. Net zo onzinnig als beweren dat het VB binnen 50-60 jaar de absolute meederheid heeft op basis van de stijging die ze sinds '91 hebben doorgemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ALS de geboortecijfers en de immigratiecijfers blijven zoals ze NU zijn, zijn we binnen 50 a 100 jaar een minderheid. Ik heb nergens gezegd dat die cijfers niet kunnen veranderen. NATUURLIJK kunnen die veranderen. Maar zoals het er nu naar uitziet gaan ze eerder verslechteren dan verbeteren. Dus we moeten NU maatregelen nemen om deze cijfers te verbeteren. Uw oplossing is gewoon niks doen en hopen dat het allemaal wel los loopt. Dit is gewoon dom en kortzichtig. Als ge de gevolgen van de politiek niet op lange termijn bekijkt en schattingen maakt zijt ge slecht bezig. Het mogen dan nog maar schattingen zijn en ja er kan veel veranderen, maar het is een SERIEUZE indicatie. Nu lijkt het onwaarschijnlijk, maar op 50 jaar kan er veel gebeuren. Hoe lang geleden was WO II? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
In ieder geval, als de linksen ooit iets betekend hebben voor de ontvoogding van de massa's, liggen ze nu op hun luie krent op hun lauweren te rusten en wentelen ze zich in zelfgenoegzaamheid. Als er nu nog mensen zijn die ervoor gaan zorgen dat de zgn. 'linksen' hun onzin kunnen blijven uitkramen, gaan het wel niet zijzelf, maar wel de zgn. 'rechtsen' zijn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |