Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 17 april 2005, 05:36   #21
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Ik heb er geen probleem mee, meer nog vind het absoluut noodzakelijk vanuit democratisch standpunt, dat elke partij overeenkomstig haar electorale sterkte op de vrt aan bod komt.
Ik kan me best voorstellen dat er een minimum percentage vereist is, een soort electorale drempel.
O,27 % vd stemmen lijkt mij hieraan te voldoen om niet te kunnen spreken van enige benadeling.
Oud 17 april 2005, 07:46   #22
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micha
Ik wil je ook wel helpen
Doe dan gewoon verder met het belachelijk maken van het VN, zoals je nu doet. Dat is prima.
Hans1 is offline  
Oud 17 april 2005, 09:45   #23
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

jee Hans, met jullie 40% aanhangers onder de Belgische bevolking moeten jullie wel in staat zijn om de gang van zaken te beïnvloeden door middel van massaprotesten, algemene stakingen, betogingen en dergelijke meer, waar wachten jullie nog op?

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 17 april 2005 om 09:45.
Den Ardennees is offline  
Oud 17 april 2005, 11:09   #24
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Straks gaat de Vinkenbond de VRT ook nog aanklagen!

Zeg bubbels, denken jullie jezelf zo populair te maken bij de media???

Jullie hebben ze nodig en jullie doen ze verdorie een proces aan!!! Zulke acties hebben altijd een omgekeerd effect.

De VRT zal hier eens mee lachen, en zal jullie nu zéker niet uitnodigen. Iemand die tegen mij een klacht indient, ga ik ook niet meer vragen. Hoe zou je zelf zijn?
Zeno! is offline  
Oud 17 april 2005, 11:11   #25
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Is er een verschil tussen het nooit uitnodigen zonder proces en het nooit uitnodigen met proces? Neen. Dus hebben we niets te verliezen;
Hans1 is offline  
Oud 17 april 2005, 11:13   #26
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees
jee Hans, met jullie 40% aanhangers onder de Belgische bevolking moeten jullie wel in staat zijn om de gang van zaken te beïnvloeden door middel van massaprotesten, algemene stakingen, betogingen en dergelijke meer, waar wachten jullie nog op?
Dat is het nu juist: die 40% mogen niet eens weten dat we bestaan in weerwil van de hele nationale en internationale wetgeving inzake bescherming van ideologische minderheden.

Het is een potentieel dat we zouden kunnen vertegenwoordigen op basis van opiniepeilingen, maar we krijgen er niet eens de kans toe omdat de particratie de toegang tot de media voor zich houdt.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 17 april 2005 om 11:14.
Hans1 is offline  
Oud 17 april 2005, 11:17   #27
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Is er een verschil tussen het nooit uitnodigen zonder proces en het nooit uitnodigen met proces? Neen. Dus hebben we niets te verliezen;
Bij het 'nooit uitnodigen zonder proces' hadden jullie nog de kans om ooit eens uitgenodigd te worden.

Nu met dit proces kunnen jullie er zéker van zijn niet meer uitgenodigd te worden.

Geweldige zet, BUB
Zeno! is offline  
Oud 17 april 2005, 11:22   #28
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

We zullen wel zien. Feit is dat de VRT nog altijd niet op ons argument heeft geantwoord en dat ze flagrant haar eigen decreet en de internationale bepalingen schendt. Op een dag zal ze kleur moeten bekennen. Ik ben niet rancuneus. Ik wil gewoon dat de openbare zender, waar wij allemaal voor betalen, haar plicht vervult.
Hans1 is offline  
Oud 17 april 2005, 11:33   #29
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
We zullen wel zien. Feit is dat de VRT nog altijd niet op ons argument heeft geantwoord en dat ze flagrant haar eigen decreet en de internationale bepalingen schendt. Op een dag zal ze kleur moeten bekennen. Ik ben niet rancuneus. Ik wil gewoon dat de openbare zender, waar wij allemaal voor betalen, haar plicht vervult.
Dan hoort BUB thuis onder de hoofding "amusementsprogramma's".
Jozef Ostyn is offline  
Oud 17 april 2005, 11:43   #30
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De VRT kan moeilijk alle microclubjes aan bod laten komen bij gebrek aan zendtijd.
daiwa is offline  
Oud 17 april 2005, 11:52   #31
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is het nu juist: die 40% mogen niet eens weten dat we bestaan in weerwil van de hele nationale en internationale wetgeving inzake bescherming van ideologische minderheden.

Het is een potentieel dat we zouden kunnen vertegenwoordigen op basis van opiniepeilingen, maar we krijgen er niet eens de kans toe omdat de particratie de toegang tot de media voor zich houdt.
dus hoewel die 40 procent niet eens weet dat jullie bestaan, beweer je toch dat ze aanhangers zijn van jullie?
Den Ardennees is offline  
Oud 17 april 2005, 12:46   #32
Iwein
Burgemeester

Iwein's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...zegt de man die het Vlaams-nationalisme wil uitroeien. Wat een schaamtelijke vertoning bent u toch.

Bovendien mag men gerust weten dat u bestaat. U wordt helemaal niet geboycot. U bent gewoon niet interessant genoeg, even maatschappelijk gedragen als zij die een hereniging willen met Spanje.

Als u dan toch zo zeker weet dat u geboycot wordt omwille van uw overtuiging, waar zijn de bewijzen dan? Onder die 40% belgicisten moet er toch wel eentje werken bij de VRT en zo over een intern document beschikken waaruit blijkt dat ze u boycotten.

Complottheorie, complottheorie. Zever, gezever!
Oud 17 april 2005, 12:47   #33
Iwein
Burgemeester

Iwein's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dus hoewel die 40 procent niet eens weet dat jullie bestaan, beweer je toch dat ze aanhangers zijn van jullie?
Dan kan ik met een gerust hart zeggen dat het Vlaams Belang een potentieel heeft van 100%
Oud 17 april 2005, 15:21   #34
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

wel, van mij mogen jullie opgenomen worden in de peilingen die de vrt doet. Dan krijgen we idd regelmatig de BUB in het nieuws, meestal met de prachtscore van 0% (afgerond uiteraard) in de peilingen.

Manmanman, soms vraag ik mij af of jullie jezelf echt serieus nemen en dit allemaal menen, ofwel dat jullie gewoon een hoop grapjassen zijn
vrijevlaming is offline  
Oud 17 april 2005, 15:24   #35
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heb ik nergens beweerd. Alleen heeft die 40% recht om zich uit te drukken in de media zoals elke nationale minderheid. Momenteel is alleen de B.U.B. daartoe geschikt. Er zijn namelijk geen andere Belgisch-gezinde partijen die meedoen aan de verkiezingen.
Hans1 is offline  
Oud 17 april 2005, 15:26   #36
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iwein
...zegt de man die het Vlaams-nationalisme wil uitroeien. Wat een schaamtelijke vertoning bent u toch.

Bovendien mag men gerust weten dat u bestaat. U wordt helemaal niet geboycot. U bent gewoon niet interessant genoeg, even maatschappelijk gedragen als zij die een hereniging willen met Spanje.

Als u dan toch zo zeker weet dat u geboycot wordt omwille van uw overtuiging, waar zijn de bewijzen dan? Onder die 40% belgicisten moet er toch wel eentje werken bij de VRT en zo over een intern document beschikken waaruit blijkt dat ze u boycotten.

Complottheorie, complottheorie. Zever, gezever!
Als we dan toch zo onbelangrijk zijn, waarom windt u zich dan zo op over ons? Negeer ons gewoon.
Hans1 is offline  
Oud 17 april 2005, 15:53   #37
12 sec. of numarx
Provinciaal Statenlid

12 sec. of numarx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iwein
Uiteraard werd er weer geschermd met vrije meningsuiting, een codewoord voor vuilspuiterij en leugens natuurlijk.
Hilarisch uit de mond van iemand die net Siegfried Verbeke nog verdedigde. Hoeveel maten en gewichten heb je zoal in je tas zitten?

Laatst gewijzigd door 12 sec. of numarx : 17 april 2005 om 15:54.
12 sec. of numarx is offline  
Oud 17 april 2005, 16:05   #38
Iwein
Burgemeester

Iwein's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 12 sec. of numarx
Hilarisch uit de mond van iemand die net Siegfried Verbeke nog verdedigde. Hoeveel maten en gewichten heb je zoal in je tas zitten?

Waar heb ik Verbeke verdedigd? Ik meen wel iets gezegd te hebben dat het belachelijk is dat je wel de Armeense genocide mag ontkennen, maar niet de Holocaust.

Typisch voor zo'n marxistje: alles verdraaien. Nu ja, we zullen ons maar troosten dat het linkse krapuul krijgt wat het verdient: hooguit 50.000 stemmen
Oud 17 april 2005, 16:11   #39
12 sec. of numarx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Waar heb ik gezegd dat ik "zo'n marxistje" ben?
Oud 17 april 2005, 16:12   #40
12 sec. of numarx
Provinciaal Statenlid

Standaard

In je eigen poll heb je trouwens gestemd voor "gewoon afschaffen die negationismewet, gedachten zijn vrij". Dat IS Verbeke verdedigen.

Harder kronkelen nou, harder!

Laatst gewijzigd door 12 sec. of numarx : 17 april 2005 om 16:17.
12 sec. of numarx is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be