![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Stubaf. : 3 mei 2005 om 17:29. |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
#23 |
|
Burger
|
Kan de reactie van de verzetsstrijder hierboven niet goedkeuren, ben ook verzetsstrijder geweest op mijn 17 jaar en ben ervoor gedecoreerd . Er waren er ook alle soorten , ik was lid van de "koningsgezinde "beweging maar er waren er ook meerdere andere (O.F. bvb.) in die moeilijke tijden kwam het er op aan onze mensen te beschermen tegen reacties van duitse soldaten ,nazigezinden en ook ....linksgezinden langs onze kant. Heb mijn plicht gedaan , veel duitsers krijgsgevangen gemaakt , maar ook gemaakt dat de onzen die verkeerd gehandeld hadden fair behandeld werden, veel van die jongens hadden het ook gedaan "om den brode", we hadden minder medelijden met mensen die verklikt hadden , maar ook daar bleven we "fair"
Wie aan het woord kwam lijkt mij toch van een ander allooi. Luke
|
|
|
#24 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Is het enkel protesteren? Of gaat links ook geweld toepassen? Kan jij de anti-fascisten in de hand houden voor een wreedzame betoging? Of.................... is de jeugd dan toch sportief?
|
|
|
|
#25 |
|
Vreemdeling
|
srry liet me even gaan, het was niet de bedoeling om op te roepen om geweld te gebruiken.
kwil gewoon nog ff de nadruk leggen op diegene van het VB die nu in de gemeenteraad zitten. een dronkaard, een ambrasmaker die al meermaals in de gevangenis heeft gezeten , en iemand die niet kan lezen, dan nog iemand die enkel haar mond open doet om te gapen. Oke dan hebt ge nog enkele die getsudeert hebben maar, die stellen ok ni veel voor.... |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Geweld.......... moltov-cocktails...... Is dat eigen aan sossen?
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Vreemdeling
|
neen het is niet de bedoeling dat de betoging uitloopt in een geweldadige actie...
tenzij de VB'ers beginnen |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
FDW zijn auto is al gesneuveld geweest in Leuven door links........ Er zijn grenzen....... er zijn grenzen....... (behalve rondom B-H-V, dat zit nog niet 'snor' geloof ik......
[size=3]Vlaanderen mijn land[/size] [size=3]bij het Noordzeestrand [size=1](dixit Raymond v/h Groenewoud)[/size][/size] Laatst gewijzigd door Horus : 3 mei 2005 om 18:10. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
DE fascos zijn er ook niet vies van om dit tegen de één of andere sinagoge of moskee te gebruiken, dus ze moeten niet afkomen met dat dit eigen is aan linksgezinde |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Maar dan moet je de methode van Ghandi toepassen! Nooit geweld met geweld beantwoorden. Want je delft je eigen graf. Peuterzinnen van 'hij is't eerst begonnen' tellen zelden in die situaties. Geweldloos protest, het protest van de toekomst..........
|
|
|
|
#32 |
|
Vreemdeling
|
ja maar we kunnen toch moeilijk op onze kop laten slagen, kzie ons daar al zitten allemaal vredelievend naast elkaar, komen de fascos daar aan met hun knuppels, bam bam, tziekenhuis zal rap vol liggen dan, als we niets mogen terugdoen...
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Niet omdat de ene het geweld gebruikt, moeten we er maar de norm van maken. Er zijn heus andere oplossingen.
|
|
|
|
#34 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Je zal zien hoe rap het VB veroordeelt wordt als er maar één partij de agressieve is. Wat vertegenwoordigt links, geweld? Awel dan, laat het dan ook.
|
|
|
|
#35 |
|
Vreemdeling
|
Ik wil het wel zo laten maar, zal de rest wel op zijne kop late schijten... der zulle der wel zijn die dit niet zouden pikken
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
De juridische dienst van het Vlaams Belang is reeds ingeschakeld.
Sommige linksen denken zich toch echt alles te mogen veroorloven ... |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Banneling
|
"verzetsstrijder666" (
|