![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Maar beste Piano ; u gaat in tegen de beginselen van een democratie.
Alternatieve meerderheden en cordon sanitairs zijn dingen die volgens mij een democratie NIET THUIS horen. Een middeltje van de traditionele partijen om aan de macht te BLIJVEN. Zielig hoor. Maar enfin, doe zo maar verder...Door jullie eigen kortzichtigheid en machtswellust zal er ooit wel eens een dag komen dat het niet meer zo makkelijk zal zijn om een alternatieve meerderheid te vormen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Wat er ondemocratisch is aan het cordon sanitair???? Meent u dat nu écht?
Héél simpel : ALLE partijen van een land (België) die afspreken om één bepaalde partij uit te sluiten in ALLE omstandigheden , ongeacht hun electoraal resultaat, waarbij direct een groot deel van de Vlaamse kiezers worden uitgesloten (terwijl er toch stemPLICHTis) ; DAT noem ik ONDEMOCRATISCH. Als u d�*t niet inziet, raad ik u aan de grondwet eens grondig te lezen....(in zo verre dat die nog niet aangepast is in deze richting) In Nederland hebben ze dit nooit gedaan, in Frankrijk niet, nergens niet.... Alléén België. Flink hoor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Verhofstad had trouwens ook gezegd dat hij het succes van zijn regering zou meten aan de achteruitgang van het Vlaams Blok.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Raf:
Zo werkt ons kiessysteem nu eenmaal ... ydde: De stem van het volk is de stem van God, inderdaad. Hoe jammer ik het persoonlijk vind dat die sp.a'ers zo vooruitgaan, hoe beter voor jullie linkse "progressieven" maar bedenk wel Raf, zoals de VTR het voorstelt: het Blok verliest (als het zouden gemeenteraads verkiezingen geweest zijn) in Antwerpen en resist krijgt zijn eerste zetel in het bestuur, dit het beging van het einde betekend voor U en Uw mede-homos: het Blok is tegen homo huwelijk; resist moord ze uit!!! De weg gaat open om een multiculturele (lees moslim) regering te vormen. Na Turkije mag België toch het tweede land in Europa worden waar de muzelmannen het voor het zeggen krijgen zeker ?
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Frans staatsburger heeft burgerrechten in Frankrijk; een Duits staatsburger heeft in Frankrijk er geen evenwel. En omgekeerd eveneens. Hebt u soms als Belgisch staatsburger burgerrechten in Tunesië, Frankrijk, de VS of Denemarken? Neen. Dat is nu eenmaal de gewone rechtsorde. |
|
![]() |
![]() |