Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2005, 14:59   #21
Haider
Banneling

Haider's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Ik moet de research toch niet in jouw plaats doen, hé.

Allez, ik ga mijn goed hart tonen en een tip geven: The Bell Curve!

En, nogmaals, IK GELOOF DAAR NIET IN, de vraag is waarom jij daar niet in gelooft.
Selectieve wetenschappen: !

http://www.sfu.ca/~wwwpsyb/issues/19...ter/keenan.htm

Nochtans toont deze link nergens aan dat Joden een hoger IQ hebben dan een Blanke Ariër. Nogmaals: bewijs dat een Jood een hoger IQ heeft dan een Europese Ariër. Ik wacht nog steeds vol ongeduld.
Haider is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 15:15   #22
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haider
http://www.sfu.ca/~wwwpsyb/issues/1996/winter/keenan.htm

Nochtans toont deze link nergens aan dat Joden een hoger IQ hebben dan een Blanke Ariër. Nogmaals: bewijs dat een Jood een hoger IQ heeft dan een Europese Ariër. Ik wacht nog steeds vol ongeduld.

Jij bent een slechte researcher, hé.

Nog een tip: in de Bell Curve hebben de blanken gemiddeld een IQ van 100 en de Joden gemiddeld een IQ van 115.

Nu moet je het toch kunnen vinden (ik heb zelfs op Stormfront deze informatie gevonden, het zal dus wel waar zijn, nee?).
Oud 17 mei 2005, 15:19   #23
Haider
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone

Jij bent een slechte researcher, hé.

Nog een tip: in de Bell Curve hebben de blanken gemiddeld een IQ van 100 en de Joden gemiddeld een IQ van 115.

Nu moet je het toch kunnen vinden (ik heb zelfs op Stormfront deze informatie gevonden, het zal dus wel waar zijn, nee?).
U zegt véél maar ik heb dat nog niet teruggevonden.
Oud 17 mei 2005, 15:21   #24
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij bent echt wel een slechte researcher!

Laatste tip :google!

Het is echt zo te vinden, hoor.
Oud 17 mei 2005, 15:21   #25
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
*KNIP* op vraag van de geviseerde. Persoonlijk aanvallen zijn nog steeds niet toegestaan op het forum.

Laatst gewijzigd door Grond : 17 mei 2005 om 15:51.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 15:41   #26
Haider
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Daarom is jou IQ dan ook lager....
U vraagt er blijkbaar om om geband te worden...Is het zo moeilijk discuteren zonder persoonlijke aanvallen achterwege te laten???
Oud 17 mei 2005, 15:43   #27
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U vraagt er blijkbaar om om geband te worden...Is het zo moeilijk discuteren zonder persoonlijke aanvallen achterwege te laten???
niet moeilijker dan google gebruiken lijkt mij.
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 15:59   #28
Jeroen

Standaard

We worden weer eens overspoeld door meldingen over persoonlijke aanvallen omtrent deze topic.
Vandaar mijn kleine, doch belangrijke, oproep of het enigszins mogelijk is dit soort posts te matigen en bij voorkeur zelfs te voorkomen teneinde onbeperkt te kunnen blijven gebruik maken van dit forum.

Dit is, voor alle duidelijkheid, aan iedereen gericht.

Alvast bedankt voor de spontane medewerking.
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 22:07   #29
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Man, man, man toch,
Wat ik hier op dit forum allemaal lees (niet aleen deze discusie).
Ik ben een manneke van 49 met 5 kinderen en nog een zesde op komst en ik krijg echt bang van jullie.
Die onverbloemde haat, jongens als die idioten aan ons bestuur en onze nieuwsbrengers niet snel gaan stoppen de bevolking op te jutten tegen rechts wordt dat hier nen burgeroorlog zoals Beiroet.
Vlamingen tegen links en de moslim,
Vlamingen tegen Walen,
Vlamingen onderling,
Christelijk tegen moslim,
enz.
Man, man, man toch.

Rassen bestaan dat is toch duidelijk en simpel te verklaren
Als men er van uitgaat dat iedere persoon die op deze planeet rondloopt het resultaat is van minstens zes miljoen jaar evolutie, en dan de gedachte doortrekt naar massale inteelt komt men uit automatisch uit op verschillende rassen.
Er is een lijn die vertrekt vanaf de stamvader deze geeft zijn genen en uiterlijk door aan zijn nakomelingen, deze trouwen onder elkaar en de genen worden sterk doorgegeven.
Bv. Een Mechelaar en een Lierenaar kunnen zoals iedereen daar wel weet elkaar slecht verdragen. Waarom er is de Mechelse manier van gedragen en de Lierse manier? Wel massale inteelt zo ontstaan er 2 minirassen nml de Mechelaar en de Lierenaar, te onderscheiden door gedragingen.
Groter kan ik het vergelijk voor België niet trekken, ik vertel subiet waarom niet en waarom de Vlamingen zo weinig eenheid hebben.
Ik ga het eerst even groter trekken, neem nu het verenigd Koninkrijk, de culturele verschillen tussen een Schot en Walesmen zijn groot. Schotten onder mekaar en walesmen onder elkaar dus de Schotse genen worden onder Schotten doorgegeven en die van de Walesmen onder de Walesmen.
Groter nog is Amerika en zijn Indianen, allen Indianen en toch onderlinge verschillen tussen stammen in cultuur, uitzicht, opvattingen enz.
Zo ontstaan er tussen bevolkingsgroepen dezelfde interesses en strijdvaardigheid kortom samenhorigheid en aldus rassen of zes miljoen jaar oude families die grof gezien dezelfde genen en karakter hebben.
Denk hierover ff na dan zal u zien, het kan niet anders, rassen bestaan wel degelijk.
Indien ik geen enkel geen in mijn lichaam heb die identiek aan de uwe is bent u zeker van een ander ras dan ik.
Nu bij de Vlamingen zit het enigzins anders, wij zijn hier bezet geweest door: Italianen, Fransen, Spanjaarden, Duitsers, Oostenrijkers, zweden enz.
Bovenstaanden hebben hier wel geroofd maar vooral ook verkracht, dus ik vermoed dat de samenhorigheid van de Vlamingen door het gebrek aan dezelfde voorvaders een utopie is.

LEGALISE MARIHUANA
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 23:24   #30
Haider
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer
Man, man, man toch,
Ik ben een manneke van 49 met 5 kinderen en nog een zesde op komst en ik krijg echt bang van jullie.
Die onverbloemde haat, jongens als die idioten aan ons bestuur en onze nieuwsbrengers niet snel gaan stoppen de bevolking op te jutten tegen rechts wordt dat hier nen burgeroorlog zoals Beiroet.
Vlamingen tegen Walen,
Vlamingen onderling,
enz.
Man, man, man toch.

Als men er van uitgaat dat iedere persoon die op deze planeet rondloopt het resultaat is van minstens zes miljoen jaar evolutie, en dan de gedachte doortrekt naar massale inteelt komt men uit automatisch uit op verschillende rassen.
Er is een lijn die vertrekt vanaf de stamvader deze geeft zijn genen en uiterlijk door aan zijn nakomelingen, deze trouwen onder elkaar en de genen worden sterk doorgegeven.
Bv. Een Mechelaar en een Lierenaar kunnen zoals iedereen daar wel weet elkaar slecht verdragen. Waarom er is de Mechelse manier van gedragen en de Lierse manier? Wel massale inteelt zo ontstaan er 2 minirassen nml de Mechelaar en de Lierenaar, te onderscheiden door gedragingen.
Groter kan ik het vergelijk voor België niet trekken, ik vertel subiet waarom niet en waarom de Vlamingen zo weinig eenheid hebben.
Ik ga het eerst even groter trekken, neem nu het verenigd Koninkrijk, de culturele verschillen tussen een Schot en Walesmen zijn groot. Schotten onder mekaar en walesmen onder elkaar dus de Schotse genen worden onder Schotten doorgegeven en die van de Walesmen onder de Walesmen.
Groter nog is Amerika en zijn Indianen, allen Indianen en toch onderlinge verschillen tussen stammen in cultuur, uitzicht, opvattingen enz.
Zo ontstaan er tussen bevolkingsgroepen dezelfde interesses en strijdvaardigheid kortom samenhorigheid en aldus rassen of zes miljoen jaar oude families die grof gezien dezelfde genen en karakter hebben.
Denk hierover ff na dan zal u zien, het kan niet anders, rassen bestaan wel degelijk.
Indien ik geen enkel geen in mijn lichaam heb die identiek aan de uwe is bent u zeker van een ander ras dan ik.
Nu bij de Vlamingen zit het enigzins anders, wij zijn hier bezet geweest door: Italianen, Fransen, Spanjaarden, Duitsers, Oostenrijkers, zweden enz.
Bovenstaanden hebben hier wel geroofd maar vooral ook verkracht, dus ik vermoed dat de samenhorigheid van de Vlamingen door het gebrek aan dezelfde voorvaders een utopie is.

LEGALISE MARIHUANA

Ik kan u beslist volgen in bepaalde punten maar dat laatste in hoofdletters doet mijn haren ten bergen rijzen.
Oud 17 mei 2005, 23:47   #31
ingenious

Standaard

Citaat:
Ik kan u beslist volgen in bepaalde punten maar dat laatste in hoofdletters doet mijn haren ten bergen rijzen.
vreemd, dat vond ik net het enige zinnige aan zijn hele post.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 23:57   #32
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Man, man, man toch,
Vlamingen tegen Walen,
Vlamingen onderling,
enz.
Man, man, man toch.

LEGALISE MARIHUANA
Uw kennis van biologie toch eens opfrissen, hé.

Indien u met een ander wezen geen enkel gen gemeen heeft, dan zijn jullie niet van een andere ras, maar van een andere soort, waarschijnlijk zelfs van een andere klasse!
Als u wist hoeveel genen u gemeen heeft met een spitsmuis of een olifant!

De meeste van uw genen heeft u gemeen met de andere mensen, daarom ook dat een potent mannetje en een vruchtbaar vrouwtje van de soort Homo sapiens probleemloos prachtige kindjes kunnen voortbrengen. Ongeacht hun "ras".

Bijvoorbeeld, Haider (de echte bedoel ik, niet "onze" Haider van hier) zou pefect kindjes kunnen maken met een mooie bantoe-vrouw, al wensen we haar dat uiteraard niet toe.
Oud 18 mei 2005, 08:20   #33
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier gaan we wéér . Een onafhankelijke bron maakt een studie tussen verschillende rassen en "links " begint wéér vol frustratie hun gekende argumenten van "zondebok", "holocaust" en "deportatie" op dit forum rond te gooien. Is er hier soms enig progressief forumlid die op een wetenschappelijke wijze enigsinds poging kan doen om de stellingen van Rushton te ontkrachten dan of is de waarheid voor links onaanvaardbaar????
schat, jij bent diegene hier die schuimbekt en vol frustratie zit. Ik heb even de functie 'search on this page' gebruikt, en wat blijkt? Jij bent de eerste en de enig in deze thread die de woorden deportatie en Holocaust gebruikt. (Tiens, juist geschreven dan nog wel, normaal zijn we Holokots of ********* gewoon).
So; pipe down, honey.

Laatst gewijzigd door driewerf : 18 mei 2005 om 08:21.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2005, 10:59   #34
Haider
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
schat, jij bent diegene hier die schuimbekt en vol frustratie zit. Ik heb even de functie 'search on this page' gebruikt, en wat blijkt? Jij bent de eerste en de enig in deze thread die de woorden deportatie en Holocaust gebruikt. (Tiens, juist geschreven dan nog wel, normaal zijn we Holokots of ********* gewoon).
So; pipe down, honey.
Ten eerste: Ik ben jouw schat niet.

Ten tweede: Heb ik u niets gevraagd.

Vriendelijken dank!
Oud 18 mei 2005, 11:01   #35
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Philippe Rushton meet herseninhoud !

lamenilache !
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2005, 11:07   #36
Haider
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Philippe Rushton meet herseninhoud !

lamenilache !
Het is eens wat anders dan het Rode boekje van Mao of de rioolgazet van Charta 91 hé Skill.8)
Oud 18 mei 2005, 11:19   #37
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is nu net mijn probleem, jullie houding tegenover cannabis.
Jullie zijn net zo gefustreerd door dat plantjes als links gefustreerd is door rechts.
Onbekend is onbemind.
Alcohol is de zwaarste drug, het is zelfs zo aanvaard dat als ik een misdaad pleeg en zeg dat ik straalbezopen was bij de uitvoering deze, dat ik daarvoor begrip en waarschijnlijkeen lichtere straf krijg.
50 a 60%¨van onze jeugd zijn misdadigers omdat ze cannabis gebruiken.
Stop met onze jeugd te criminaliseren en legalise marihuana.
Iedereen die zich een beetje wil informeren over cannabis weet dat het enigste schadelijke aan cannabis is dat het teer bevat en meestal gerookt wordt.
Dus aub Belgische zuiplappen laat ons rustig genieten van een plantje dat haar zwaarste misdaad is, groeien in de natuur.
Laat de zatlappen hun vrouwen afslagen, mensen doodrijden, vechtpartijen houden, onze ziekenzorgkosten de hoogte injagen(lever, pancreas, werkongevallen, enz.) maar vooral laat ons rustige mensen toch ons jointje paffe, de maatschappij heeft geen enkel nadeel bij het feit dat ik elke avond naar thuis kijk met nen joint in mijne mond.
So 1 conclusie
LEGALISE MARIHUANA
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2005, 11:22   #38
Haider
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is nu net mijn probleem, jullie houding tegenover cannabis.
Jullie zijn net zo gefustreerd door dat plantjes als links gefustreerd is door rechts.
Onbekend is onbemind.
Alcohol is de zwaarste drug, het is zelfs zo aanvaard dat als ik een misdaad pleeg en zeg dat ik straalbezopen was bij de uitvoering deze, dat ik daarvoor begrip en waarschijnlijkeen lichtere straf krijg.
50 a 60%¨van onze jeugd zijn misdadigers omdat ze cannabis gebruiken.
Stop met onze jeugd te criminaliseren en legalise marihuana.
Iedereen die zich een beetje wil informeren over cannabis weet dat het enigste schadelijke aan cannabis is dat het teer bevat en meestal gerookt wordt.
Dus aub Belgische zuiplappen laat ons rustig genieten van een plantje dat haar zwaarste misdaad is, groeien in de natuur.
Laat de zatlappen hun vrouwen afslagen, mensen doodrijden, vechtpartijen houden, onze ziekenzorgkosten de hoogte injagen(lever, pancreas, werkongevallen, enz.) maar vooral laat ons rustige mensen toch ons jointje paffe, de maatschappij heeft geen enkel nadeel bij het feit dat ik elke avond naar thuis kijk met nen joint in mijne mond.
So 1 conclusie
LEGALISE MARIHUANA
Het is bewezen dat zowel "Weed" als "Shit" serieuze hersenbeschadigingen kunnen veroorzaken waaronder psychoses, achtervolgingswaanzin, enz. Verschil tussen alcohol en soft-drugs ligt hem erin dat men een "pintje"drinkt voor de smaak en cannabis gebruikt om "stoned" te worden. Drugs Weg ermee!
Oud 18 mei 2005, 11:27   #39
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is bewezen dat zowel "Weed" als "Shit" serieuze hersenbeschadigingen kunnen veroorzaken waaronder psychoses, achtervolgingswaanzin, enz. Verschil tussen alcohol en soft-drugs ligt hem erin dat men een "pintje"drinkt voor de smaak en cannabis gebruikt om "stoned" te worden. Drugs Weg ermee!
Goh, de ene wenst stoned te worden..............de andere (zoals jij blijkbaar) wenst zat te worden. Alcohol breekt zowel hersencellen af op termijn als cannabis. Zelfs van drie pinten per dag, mag je al van gewenning spreken. Als je alle drugs wil bannen, moet alcohol er zeker bij zijn.8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2005, 11:44   #40
Haider
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Goh, de ene wenst stoned te worden..............de andere (zoals jij blijkbaar) wenst zat te worden. Alcohol breekt zowel hersencellen af op termijn als cannabis. Zelfs van drie pinten per dag, mag je al van gewenning spreken. Als je alle drugs wil bannen, moet alcohol er zeker bij zijn.8)
Een Joint rookt men niet voor de smaak. Een pint bier drinkt men wel voor de smaak. Dat is het verschil.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be