![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Ik schreef (citaat) ''Zeggen dat mijn ideeën nergens op slaan door - zo als u nu ook weer.....'' etc.
Aanvulling: .....en wederom, zoals ik al eerder zei: ''onder een schuilnaam'' hetgeen niet getuigt van geloofwaardigheid van uw argumentatie. Dat geeft in beginsel niet, maar ik acht dat toch vergelijkbaar met het zich stiekum in de bosjes van de inrichting verschuilen en hard roepen dat voorbijgangers gek zijn. Wederom dus een overduidelijke bevestiging van het feit dat u niet openlijk voor uw mening durft uit te komen. Nou, ik wel!! En altijd gedocumenteerd. Speciaal voor u geldt ''Qous vult perdere Jupiter dementat prius'', vrij vertaald voor de andere lezers, "indien u Jupiter wil vernietigen, zult u hem eerst het verstand moeten ontnemen'' Cor Schorel Zinnige reacties plaatst u op dit forum. Scheldpartijen zijn natuurlijk ook welkom, maar terwille van behoud van het niveau van dit forum gelieve u die rechtstreeks te zenden naar jupiter(at)esceha.kiest.nl
![]() |
#22 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Omdat u het blijkbaar zo graag wil weten: Mijn naam is Jurgen Coolens, en ik woon in Tervuren. ![]()
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() ''hoogheidswaanzin''? Terecht lijkt mij. Het groeit alleen maar als ik uw gemiddelde rectie lees.
Dit woordt staat overigens niet in het Groene Boekje, maar ik begrijp het.....
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat stoer meneer.............. Esceha(???) Citaat:
Nu weten we al helemaal niet meer wie wie is? En jij zeikt over anonimiteit? Typisch voor mensen die inhoudelijk geen weerwoord hebben. Inpikken op zaken die met de discussie geen uitstaans hebben zoals spelling, stijl, en anonimiteit van de poster. Wel straf om dat argument te hanteren terwijl je zelf met nicks, dubbelnicks of misschien zelfs met aangemeten namen van anderen post. Bijna even flagrant als:"Chij schrijfd veeel fauten, man!"
![]() |
![]() |