Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2003, 23:28   #21
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
[size=6]Dat Colen & Beliën mogen buitengegooid worden bij het Vlaams Blok! Handen af van het nationalisme![/size]
Wat heb jij daar aan te zeggen, als niet-lid (kuch kuch)
Mag ik geen mening hebben over nationalisme, Vlaams Blok en liberale klerelijers misschien?
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2003, 23:30   #22
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol De Mol
Ik ben een kenner, en dit is meer dan zomaar een robbetje vechten....
Geloof me....
Je bent een gefrustreerde zeveraar Debaes!

Een "kenner"... laat me niet lachen! Dat zegt die idioot Decoorne ook, zijn "kennis" over het Blok neemt ook nog toe naarmate hij langer weg is uit het Blok.
Oud 23 mei 2003, 08:59   #23
Knortwin
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
[

Wat bedoelt u met een "white power kruisken"? Toch nooit het Keltisch kruis zeker?
Welja, 't is maar hoe u het benoemt natuurlijk.
De swastika is tenslotte ook maar een Noorse zonneschijf, of Indisch levenssymbool... maar daar weet u waarschijnlijk ook veel meer over.
Oud 23 mei 2003, 09:09   #24
Knortwin
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knortwin

Mooie citaten, helaas is geen van deze geciteerde, ongetwijfeld zéér intellectuele autoriteiten mij bekend. Kunt u eens zeggen waar GRECE en en TeKoS voor staan? Toch geen vzw's met ook een whitepower kruisken in hun vaandel?

TeKoS = Teksten, Kommentaren en Studies. Een driemaandelijks blad dat wordt uitgegeven door de Delta-Stichting. Luc pauwels was er jarenlang hoofdredacteur van. Manu Ruys schreef over TeKoS: "TeKoS is een agora waar, op klassieke wijze een gedachtengoed wordt verwoord, dat tot de fundamentele gedachtenstromingen van het avondland behoort (...) TeKoS bespreekt staatkundige, sociaal-culturele en wijsgerige mutaties, hier en elders in de wereld, vanuit de open bezorgdheid van een intelectuele elite, die in het historische verloop van chaotische veranderingen het waardevolle van het erfgoed wenst te vrijwaren en, zo nodig, te restaureren."
Bon, een boekske dus voor en door verstarde knarren die met holle drukke termen een achterhaald achterhoedegevecht pogen te leveren tegen al wat afwijkt van de socio-culturele stagnatie waar zijzelf op geilen.
Oud 23 mei 2003, 13:59   #25
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Citaat:
Geloof me....

Een "kenner"... laat me niet lachen! Dat zegt die idioot Decoorne ook, zijn "kennis" over het Blok neemt ook nog toe naarmate hij langer weg is uit het Blok.

Blijkbaar is Pol de Mol ontmaskerd als Paul Debaes(negationist 1eklas)die ergens in Berchem of Deurne woont. Ge weet toch Guderian hoe het afgelopen is met het Odal-aktiekomitee. UW visies slaan slechts aan op een klein gedeelte van de Vlaams Blok-kiezers en leden. Nu Colen en Beliën mogen van mij part ook gerust vertrekken ze ....ik denk wel dat ze welkom zijn binnen het Liberaal Appel.
Oud 23 mei 2003, 16:19   #26
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=6]Dat Colen & Beliën mogen buitengegooid worden bij het Vlaams Blok! Handen af van het nationalisme![/size]
Wat heb jij daar aan te zeggen, als niet-lid (kuch kuch)
Mag ik geen mening hebben over nationalisme, Vlaams Blok en liberale klerelijers misschien?
Uiteraard, beste niet-lid, maar dan zal je ze niet moeten buiten gooien, maar buiten trekken
Oud 23 mei 2003, 16:22   #27
Tantist

Standaard

Citaat:
Citaat:
[

Wat bedoelt u met een "white power kruisken"? Toch nooit het Keltisch kruis zeker?
Welja, 't is maar hoe u het benoemt natuurlijk.
De swastika is tenslotte ook maar een Noorse zonneschijf, of Indisch levenssymbool... maar daar weet u waarschijnlijk ook veel meer over.
Of nee, een swastika draag je uit sympathie met de Finse luchtmacht, die zou ook goed zijn Allez, excuses en poepgaten heeft iedereen, leert de film Platoon ons

Oud 23 mei 2003, 16:31   #28
hincapie
Burger

Standaard

Ik denk dat Dewinter wel zal winnen tegen Colen en haar ventje, tenminste als hij zijn bokshandschoenen nog terug vindt...
hincapie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2003, 21:51   #29
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune

Blijkbaar is Pol de Mol ontmaskerd als Paul Debaes(negationist 1eklas)die ergens in Berchem of Deurne woont.
Neen, dat is uiteraard niet zeker. Ik ben trouwens voorstander van vrije meningsuiting, ook inzake historische gebeurtenissen!

Citaat:
Ge weet toch Guderian hoe het afgelopen is met het Odal-aktiekomitee. UW visies slaan slechts aan op een klein gedeelte van de Vlaams Blok-kiezers en leden. Nu Colen en Beliën mogen van mij part ook gerust vertrekken ze ....ik denk wel dat ze welkom zijn binnen het Liberaal Appel.
Wat is mijn visie? Jij kent ze niet eens! Ik weet perfect wat ik kan zeggen waar en tegen wie, wees gerust.
Wat dat Odal-Aktiekomitee hier komt doen is mij een raadsel.
Oud 23 mei 2003, 21:53   #30
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Uiteraard, beste niet-lid, maar dan zal je ze niet moeten buiten gooien, maar buiten trekken
Zeg jij als NiVeA'erke...
Oud 25 mei 2003, 13:22   #31
Welvaart&Veiligheid
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar gaan we weer... de verkiezingen zijn nog maar gedaan of de liberaal-kapitalistische roofdieren proberen alweer hun poten op het Vlaams Blok te leggen!

De "heer" Beliën, echtgenoot van het puriteins kwezeltje Alexandra Colen, vind het nodig om Vlaams Blok-politici verwijten toe te sturen via de linkse pers.

In een artijkel in het establishment-getrouwe weekblad Knack huilt Beliën het uit: "Dewinter heeft de verkiezingen verloren" en heeft een té agressief imago, Francis van den Eynde uit Gent is een "extremistische figuur".

Niet toevallig valt Beliën als neoliberaal (ex-grondlegger van de VLD!!!) VB-politici aan die anti-liberaal zijn en bijvoorbeeld een warme sympathie hebben voor de organisatie Voorpost, van waaruit regelmatig kritiek op het liberaal-kapitalisme wordt geuit.

Beliën (&Colen) wensen het Vlaams Blok om te vormen van een nationalistische partij naar een conservatief liberale partij. Daarmee bewijzen de twee dat ze in het verleden leven. Het volksnationalisme is immers sinds de ineenstorting van het communisme het enige mogelijke antwoord op de uitwassen van het kapitalisme.

Als kapitalist en Anglofiel verdedigt Beliën die uitwassen. Het sociaal-economisch systeem en beleid in het VK en de VS vindt hij voorbeeldig. Dat daar miljoenen mensen van het eigen volk creperen in armoede deert deze harteloze kapitalist uiteraard niet.
Waar men het indertijd heeft uitgehaald om Alexandra Colen in het Vlaams Blok binnen te halen (en haar te houden), is inderdaad totaal onbegrijpelijk. Zij heeft niet veel anders gedaan dan voortdurend kritiek spuien op het vreemdelingenstandpunt van haar eigen partij.

Een aantal jaren geleden hield zij in de Financieel Economische Tijd een pleidooi voor een privatisering van de sociale zekerheid. Door Colen heeft het Vlaams Blok geen al te sociaal imago.

Het Vlaams Blok zou op het sociaal-economische vlak misschien beter de ideeën van W&V overnemen.
Welvaart&Veiligheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2003, 13:27   #32
Vlaams Vierkant
Burger

Vlaams Vierkant's schermafbeelding

Standaard

Dit is een eerste stap in de scheiding van het racistische Vlaams Blok en een rechts Vlaams Vierkant. Ik denk dat mensen aan het beseffen zijn dat het Blok aan de macht meer kapot maakt dan je lief is.
Oud 25 mei 2003, 16:19   #33
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams Vierkant
Dit is een eerste stap in de scheiding van het racistische Vlaams Blok en een rechts Vlaams Vierkant. Ik denk dat mensen aan het beseffen zijn dat het Blok aan de macht meer kapot maakt dan je lief is.
Dream on links sukkeltje!
Oud 25 mei 2003, 19:49   #34
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:

vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2003, 20:14   #35
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist, daarom stemmen er nog steeds meer mensen op het Vlaams Blok dan voorheen. Snap maar de logica... Linkse logica op z'n best.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2003, 21:00   #36
Rudysfonduehuisje
Provinciaal Gedeputeerde

Rudysfonduehuisje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Citaat:
Citaat:
Geloof me....

Blijkbaar is Pol de Mol ontmaskerd als Paul Debaes(negationist 1eklas)die ergens in Berchem of Deurne woont. Ge weet toch Guderian hoe het afgelopen is met het Odal-aktiekomitee. UW visies slaan slechts aan op een klein gedeelte van de Vlaams Blok-kiezers en leden. Nu Colen en Beliën mogen van mij part ook gerust vertrekken ze ....ik denk wel dat ze welkom zijn binnen het Liberaal Appel.
Dat zal moeilijk zijn... nu het Liberal Appel een kartel lijkt te willen aangan met het Blok...
Rudysfonduehuisje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2003, 21:08   #37
Rudysfonduehuisje
Provinciaal Gedeputeerde

Rudysfonduehuisje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Mooie citaten, helaas is geen van deze geciteerde, ongetwijfeld zéér intellectuele autoriteiten mij bekend. Kunt u eens zeggen waar GRECE en en TeKoS voor staan? Toch geen vzw's met ook een whitepower kruisken in hun vaandel?

TeKoS = Teksten, Kommentaren en Studies. Een driemaandelijks blad dat wordt uitgegeven door de Delta-Stichting. Luc pauwels was er jarenlang hoofdredacteur van. Manu Ruys schreef over TeKoS: "TeKoS is een agora waar, op klassieke wijze een gedachtengoed wordt verwoord, dat tot de fundamentele gedachtenstromingen van het avondland behoort (...) TeKoS bespreekt staatkundige, sociaal-culturele en wijsgerige mutaties, hier en elders in de wereld, vanuit de open bezorgdheid van een intelectuele elite, die in het historische verloop van chaotische veranderingen het waardevolle van het erfgoed wenst te vrijwaren en, zo nodig, te restaureren."

GRECE = 'Groupement de Recherches et d'Etudes pour la Civilisation Européenne', ofte de voornaamste Nouvelle Droite-organisatie in Frankrijk, met als bekendste figuur de filosoof Alain de Benoist.

In Tekos staan nog sterk onderbouwde artikels en sommige sprekers op hun colloquia zijn best interessant. Maar al dat gedwee met dat ahistorische neopaganisme en dat ecologische gezever 'terug naar de sibbe' van een Edward Goldsmith is echt niet aan mij besteed.
Rudysfonduehuisje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2003, 11:38   #38
Tantist

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zeg jij als NiVeA'erke...
Ik als aanhanger van een cremeproduct zal Colen en Beliën ook moeten buiten trekken, net als jij dus (afin, als je eerlijk bent (kuch kuch))

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be