![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan enkel zeggen dat Clavecimbel ernaast zit wanneer hij komt te stellen dat A. Byttebier door een groepje ineengeramd werd. Als hij echt op de hoogte van de ware toedracht is, dan zal hij dat toegeven zonder dat ik mij daarover hoef te legitimeren op een wijze die misbruik van vertrouwen zou kunnen betekenen. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Kortom: je weet er niks van en bent maar wat aan het zeveren.
In vertrouwen verteld... ![]() 't zal zijn dat Byttebier er zelf over gelogen heeft toen ze vertelde dat ze in de Brusselse metro wat toeken heeft gekregen. Misschien was het wel een verkiezingsstunt! ![]() ![]() Tsss..... in Aalst hebben ze precies serieus last van de warmte. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Post nog vlug iets, dan krijg je het laatste woord, als dat de bedoeling is. Maar laat het dan wel iets serieus zijn, zonder andermans integriteit op achterbakse manier in twijfel te trekken. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Een duidelijker bewijs dan dit dat jij er niets van afweet, is er niet! Dank u om u zelf te ontmaskeren. Je moet niet bewijzen wat er niet is, je moet bewijzen wat er is! Wel bewijs het me dan! J.N. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Zoals jij hier doet door te stellen dat ik er niets van afweet. Héél juist jongen! |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik verdomd goed weet, is dat theClavecimbel er pertinent naastzit wanneer hij beweert dat ze door een groepje werd ineengeramd. Wanneer hij alle feiten op dergelijke (gewild?) slordige manier aanhaalt, kan alles verdraaid en gekeerd worden tot het in zijn kraam past. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Heb nog net even de videocassette van TV-Brussel bekeken.
Byttebier toeken gekregen van twee allochtone medelanders. Twee. Meer dan één dus. Een groepje. Wat is het Nederlands toch een moeilijke taal he? |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik nodig je uit om te komen verpozen in mijn woud in het centrum van Aalst. Er staat een appelaar en een perelaar in mijn hof. De whiskey staat koud, want van het 'bos' zal je niet veel koelte ondervinden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Tssss... schande. Whiskey dient te worden geschonken op kamertemperatuur!
|
![]() |
![]() |
#30 |
Partijlid
|
![]() Wel superstaaf ik geloof dat we met enkel correcte rechtse politiekers zitten opgescheept. Niet alleen wordt het milieu bezoedelt maar tevens de sites als deze ook. Hopelijk wordt er een wet in Johannesburg uitgedoktert om zulke rampen te bestrijden.
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() P.S. : liever "correct" dan "politiek correct", Moralist. ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Abramis Brama, hier moet je wat meer uitleg over verschaffen want ik volg je niet zo goed. Waarom zouden de koude rillingen over je rug moeten lopen? Waarom betrek je er de verdraagzaamheid bij? En wat bedoel je met je post scriptum? MvG
![]() |
#33 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Enne... dat post scriptum vond ik gewoon aardig klinken, dus : zoek er niet meer achter. Als bioloog heb ik het nu eenmaal voor plantjes en beestjes, en dan is een plantaardig-getint onderschrift handig meegenomen, he... Allez, er zit zeker geen persoonlijke bedoeling bij of zo ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
||
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Wat verstaat m'n eigenlijk onder rechste politici. Ik weet niet hé maar er zijn nog meer rechtste politici dan Vlaams Blokkers hoor, allé ik denk dat toch. Voor alle duidelijkheid ik ben geen Vlaams Blokker hé, integendeel zelfs.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar OK, de NVA is ook rechts en de CD&V geeft zo af en toe centrumrechtse signalen. Daar heb je een punt. Maar inderdaad : sedert de installatie van de gediplomeerde scatoloog De Klucht aan de partijtop van de VLD heeft het woordje "rechtse" een negatieve bijklank verworven, die overigens geheel onterecht is... Enfin, ze doen maar, ik lig er alvast niet wakker van. De rekening wordt gepresenteerd op 15 juni ![]()
|
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() idd, en het zal een positieve rekening worden daar ben ik rotvast van overtuigd!!!
En daarbij als ze negatief is dan zullen toch alle partijen terug de krachten moeten bundelen hé, want so ie so zal het terug zonder het Blok zijn. Zeg Abramis, waarom betrek jij daar direct de VLD bij, ik heb toch niet gezegd dat ik VLD'er ben ![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Bart, ik herken mijn medeforummers uit de duizend, jongen
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() En zou je die ook herkennen met een totaal andere nick??? Maar ja ik ben den Bart hoor.
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Anyway, blij zo'n fijne gesprekspartner ook hier tegen het lijf te lopen ![]()
|
![]() |
![]() |
#40 |
Burger
|
![]() ael slaat terug!
volgens mij hebben ze reeds genoeg geslagen,zie de rellen aan het station hoeveel onschuldige mensen hebben in de brokken gedeeld??en hoeveel zijn er vergoed??dit is blijkbaar een kolfje naar de hand van de PIANO (woont hij daar niet in de buurt als ik me goed herinner?)mischien stond je wel te supporteren piano,maar niet getreurd de mossad is op komst het leidertje van deze dwaze bende ziet nu al spoken en beschuldigt zeven landgenoten (opposanten) ,van hem te willen vermoorden ![]() ![]() het is niet voor niets de beste geheime dienst ter wereld,maar deze knaap moet wel gaan uitkijken ,want de joden zijn het gerteiter en slagen beu ![]()