![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neuken maar. Wat de vrouw er van vindt is niet belangrijk. Hoe je die kinderen een opvoeding gaat geven: geen belang! Dit hoort toch werkelijk niet thuis in het West-Europa van de 21ste eeuw. In een ander leven riepen de Walen ons in Leuven toe: keer naar uw dorp. Ik zou u hetzelfde moeten toe roepen. Maar doe het vlug, want anders gaat uw eigen kroost u nog eens buiten stampen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Zu Befehl, Herr Generalsekretär!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() [size=6]Een Statistiek Freak ![/size]
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan van bepaalde anderen niet gezegd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kan wel zeggen dat de ontwikkeling met het volgende fenomeen moet vermengd worden: het aantal turken en mensen van turkse afkomst dat België wil verlaten voor de onveiligheid.
Dit begon al 2 jaar geleden te broeden toen een turkse kruidenier zomaar voor een schrammetje in den BMW van een marrokaan werd neergeschoten in Brussel. 't was eigenlijk de marrokaan die tegen de camion van de kruidenier gereden was, maar dat deed er niet toe; de turk MOEST betalen. Na een korte interventie van de politie om de gemoederen (van de marrokaan) te bedaren, kwam hij met zijn 3 companen even terug om de turk in koele bloede en met veel getuigen (zodat de andere turken zagen wie hier de baas is) neer te knallen. Sindsdien geen spoor meer. Dit stond uitvoerig in alle turkse kranten (in Duitsland) maar bij ons was dat maar een paar lijntjes (het ging immers niet om een 80 jarige held van de weerstand die eens in een VB cafe een pint of 2 gedronken had en dan de ouders van twee vermeende gangsters neerschoot omdat zijn stoppen doorgeslagen waren na maanden van pesterijen te moeten ondergaan in zijn huis) . Er waren ook geen straatrellen daarna.... Mijn turkse vrienden vertellen mij zo nog een paar feiten met marrokanen en zij worden het beu in Schaarbeek en willen uitwijken. Dit is eigenlijk wat Abou Blahblah ook wil: als de turken zich hier niet kunnen aanpassen aan de marrokaanse bendes en niet willen door hen vernederd worden, moeten ze maar opstappen. Indien ik het juist heb is er op dit forum iemand van turkse afkomst of met turkse sympathieen. Zou hij dat even kunnen bevestigen: de moord en de gevoelens bij de meer ingeburgerde turken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wedden dat we daar binnen de kortste keren ook het verwijt hebben van Oost-Europese indringers die het werk van "ingeburgerde" allochtonen afpakken ?
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook een proces wegens racisme?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toegestane cijfers uit Nederland:
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In het verleden verweten de Turken de Marokkanen dat ze hen een slechte naam gaven. Dat klopte ook omdat Turken en Marokkanen als zelfde volk beschouwd werden. Gelukkig is dit de laatste jaren veranderd. De mensen zijn zich nu meer bewust van het feit dat Turken en Marokkanen totaal verschillende mensen zijn. Dit heeft een aantal oorzaken: 1) Onderzoek naar de etnische afkomst van criminelen. Hieruit bleek dat Marokkanen veel crimineler zijn dan Turken. 2) De vele shoarma/kebab tenten in Europa. De Europeanen komen hierdoor in contact met positief ingestelde Turken 3) Massatoerisme naar Turkije. Ik kom veel Nederlanders tegen die zeggen dat ze een fantastische tijd in Turkije hebben gehad en vertellen dat Turken in Turkije heel goede mensen zijn. Zulke verhalen brengen altijd een glimlach naar mijn gezicht. Ik heb zelf geen last van Marokkanen. Ik ken een aantal hele goede Marokkanen. In de omgeving waar ik woon zijn echter wel een aantal keren gevechten uitgebroken tussen Marokkanen en Turken. Bij een van die gevechten was ik zelf betrokken. Ik herinner me van dat gevecht alleen een barstoel die richting mijn hoofd vloog ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Pfft... ik heb al veel onzin gelezen van Darwin, maar dit slaat werkelijk alles ![]() Darwin maakt statistieken van moslims, omdat hij ervan uitgaat dat alle Marokkanen en Turken wel moslim moèten zijn. Hij 'vergeet' opzettelijk dat vele Marokkanen en Turken vrijzinnig of zelfs rooms-katholiek zijn. Bovendien is dat detecteren op naam onzin. Er zijn ook vele 'vreemde' namen die komen uit een gemengd gezin: vader Marokkaans, moeder Vlaams. Derde opmerking is dat Darwin 'vergeet' dat 10% van de moslims autochtone vlamingen zijn die zich ooit tot de islam hebben bekeerd. Hoe gaat hij dat detecteren? Evenzo bij al die andere 100 nationaliteiten die hij niet wenst te stigmatiseren. Stel je voor dat Darwin er echt zin in krijgt en alle 'vreemde' namen gaat stigmatiseren. Mijn vrouw is ook Belg maar wat doe je met Eteri Tskhomaria? Welke nationaliteit en religie kan daar achter zitten Darwin, moest ik het je vroeger al niet verteld hebben? Laatste opmerking: we weten sinds WOII waartoe tellingen hebben geleid. In Nederland werden zo 95% van de joden vermoord doordat de joden zelf precies tellingen hadden gedaan, en de nazi's ze maar eenvoudig hoefden op te scheppen ![]() Ik denk dat ik deze topic aan het CGKR ga signaleren, en eens kijken of je hier de antiracismewet niet overtreed, want dit vind ik echt te gortig worden ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Zie maar dat gij zelf niet tegen de lamp loopt, hypocriet ventje!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Staan die gegevens ook in de laatste studie van Vogels? Dat zou interessant zijn om te weten. Wat de terugkeer van Turken naar Turkije betreft, ik kan je wel melden dat een paar vooral weg uit België willen zijn. In hun eigen wijken krijgen ze meermaals doodsbedrijgingen van Marrokanen "mes frères va te tuer", "mes cousins vont te tuer" enz... Kun je ook die moord op de Turkse kruidenier even bevestigen? Volgens nu wat verouderde informatie werd de moordenaar nooit gepakt. Er was ook geen manifestatioe tegen die moord , waarom? Uit eigen ervaring kan ik ook zeggen dat de Turkse vrouwen wel even sensueel zijn als de Marrokaanse, maar zij zijn niet bang dat hun broeders en neven te weten komen dat ze een relatie hebben met anderen dan hun eigen "volk". Wat de marrokaanse vrouwen betreft ging dat gans anders: mochten nooit gezien worden met anderen, terwijl hun broeders en neven maar... (autocensuur) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er ligt een wereld van verschil tussen Turken en Marokkanen.
Zelfs de "racistische" vlamingen weten dat. (misschien dat echte racisten het verschil niet weten, maar die ken ik niet). Ook ik ben jaren (zeker een jaar of zeven of zoiets) naar Turkije op verlof geweest, ik ken ontzettend veel mensen die het ook gedaan hebben. Iedereen is daarover zeer enthousiast. Maar wij gingen wel naar de "westerse" kant van Turkije. Ook de turken ginder waren niet echt te spreken over "onze" migranten. Raar.... zij mochten dat zeggen. ![]() Maar ik wil Turk4ever best nog even gelukkig maken hoor: ik heb de meest aangename ervaringen gehad in die weken ginder, mijn moeder zit er zelfs nu ook terug voor haar vierde keer. Mijn dochter is slechts twee jaar meegeweest, en had op slag al een halve woordenboek aan turks geleerd.... zo zijn vlamingen nu eenmaal nietwaar. Laat me er niet te veel over schrijven of ik smelt van de goesting... iemand zin om mee te gaan varen? Stuur gerust een pmmeke ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() [quote="thePiano
Ik denk dat ik deze topic aan het CGKR ga signaleren, en eens kijken of je hier de antiracismewet niet overtreed, want dit vind ik echt te gortig worden ![]() Klikken : de trendy 'democratische' reflex van de politiek correcte heksenjager. ![]() Misschien moet je jezelf maar aanbieden bij het CGKR : uw strafregister inzake onverdraagzaamheid en haatspuierij naar VB-ers en elkeen die u over die kam scheert, moet haast al een telefoonboek dik zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |