Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2004, 15:10   #21
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Dat kunnen jullie ook doen ik heb maar daarvoor maar een pik nodig een gaan huwen een voila , beginnen maar simpel, jullie maken van een stom zaak problemen alsof de wereld gaat uitbarsten!!!
Is dat nu een opmerking van een homo sapiens sapiens of van een of andere primaat?
Neuken maar. Wat de vrouw er van vindt is niet belangrijk. Hoe je die kinderen een opvoeding gaat geven: geen belang!

Dit hoort toch werkelijk niet thuis in het West-Europa van de 21ste eeuw.

In een ander leven riepen de Walen ons in Leuven toe: keer naar uw dorp.
Ik zou u hetzelfde moeten toe roepen. Maar doe het vlug, want anders gaat uw eigen kroost u nog eens buiten stampen.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 15:20   #22
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Sinds wanneer krijgen niet-werkende huisvrouwen een werkloosheidsvergoeding?
Als je de vergelijking wil maken, moet je niet beginnen met de volledige bevolkingsgroep, maar wel met de werkzoekende/werkhebbende bevolkingsgroep. Thuisblijvende huisvrouwen horen daar niet bij (in geval van allochtonen zal dat bijna 50% zijn waarschijnlijk).
Wat heeft dat ermee te maken? Als ge als niet-werkende niet ingeschreven zijt voor een vergoeding, dan "profiteert" ge toch ook niet?
Oud 23 april 2004, 08:26   #23
Attiladehun
Banneling

Standaard

Zu Befehl, Herr Generalsekretär! 8)
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 08:32   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Citaat:
Sinds wanneer krijgen niet-werkende huisvrouwen een werkloosheidsvergoeding?
Als je de vergelijking wil maken, moet je niet beginnen met de volledige bevolkingsgroep, maar wel met de werkzoekende/werkhebbende bevolkingsgroep. Thuisblijvende huisvrouwen horen daar niet bij (in geval van allochtonen zal dat bijna 50% zijn waarschijnlijk).
Wat heeft dat ermee te maken? Als ge als niet-werkende niet ingeschreven zijt voor een vergoeding, dan "profiteert" ge toch ook niet?
Jij maakte toch de vergelijking?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 10:09   #25
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erich_Honecker
Criminele vreemdelingen krijgen bij hun aanhouding onmiddellijke executie indien zij moslim zijn, anders volgt een standaard uitzetting.
Belgische paspoorten worden afgenomen voor ALLE vreemdelingen.
Goe bezig, Erich... NOOOOOT
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2004, 17:15   #26
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erich_Honecker
Geachte,

Het is tijd om een Minister van Etnische zuivering en Deportatie aan te gaan stellen.

Ik zal vandaag de vacature nog laten plaatsen per decreet in het Staatsblad.

Huis voor huis zullen razia´s worden uitgevoerd door geheel Vlaanderen, en iedere vreemdeling welke aan de criteria voldoet van een vreemdeling zal worden uitgezet met schepen van de Republiek Vlaanderen richting land van herkomst of omgeving daarvan.

Criminele vreemdelingen krijgen bij hun aanhouding onmiddellijke executie indien zij moslim zijn, anders volgt een standaard uitzetting.
Belgische paspoorten worden afgenomen voor ALLE vreemdelingen.

Er kan indien men aan een aantal voorwaarden voldoet alleen nog sprake zijn van een tijdelijke verblijfsvergunning.

Aldus besloten,
Het darwinistische gezicht begint zijn vorm te krijgen !!
Oud 24 april 2004, 17:22   #27
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

[size=6]Een Statistiek Freak ![/size]
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2004, 18:03   #28
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
En hoeveel Joden leven er in Antwerpen?
Durf je daar naar op zoek gaan.

Ik denk dat de wetenschappelijke wereld zich mag beginnen opmaken om een nieuwe ziekte "geobsedeerd door de islam".

Zielig mannetje toch!! Ik snap u ergens wel hoor. Je doet zoveel om de islam in diskrediet te brengen terwijl je met je eigen ogen mag vaststellen dat islam abnormaal stijgt.
Hoeveel Joden er in Antwerpen wonen maakt voor de meeste mensen daar (uitgezonderd voor de islamieten) niet veel uit: ze hebben er naar mijn weten weinig of geen last van.
Kan van bepaalde anderen niet gezegd worden.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2004, 18:24   #29
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Kan wel zeggen dat de ontwikkeling met het volgende fenomeen moet vermengd worden: het aantal turken en mensen van turkse afkomst dat België wil verlaten voor de onveiligheid.

Dit begon al 2 jaar geleden te broeden toen een turkse kruidenier zomaar voor een schrammetje in den BMW van een marrokaan werd neergeschoten in Brussel. 't was eigenlijk de marrokaan die tegen de camion van de kruidenier gereden was, maar dat deed er niet toe; de turk MOEST betalen. Na een korte interventie van de politie om de gemoederen (van de marrokaan) te bedaren, kwam hij met zijn 3 companen even terug om de turk in koele bloede en met veel getuigen (zodat de andere turken zagen wie hier de baas is) neer te knallen. Sindsdien geen spoor meer.

Dit stond uitvoerig in alle turkse kranten (in Duitsland) maar bij ons was dat maar een paar lijntjes (het ging immers niet om een 80 jarige held van de weerstand die eens in een VB cafe een pint of 2 gedronken had en dan de ouders van twee vermeende gangsters neerschoot omdat zijn stoppen doorgeslagen waren na maanden van pesterijen te moeten ondergaan in zijn huis) . Er waren ook geen straatrellen daarna....

Mijn turkse vrienden vertellen mij zo nog een paar feiten met marrokanen en zij worden het beu in Schaarbeek en willen uitwijken. Dit is eigenlijk wat Abou Blahblah ook wil: als de turken zich hier niet kunnen aanpassen aan de marrokaanse bendes en niet willen door hen vernederd worden, moeten ze maar opstappen.

Indien ik het juist heb is er op dit forum iemand van turkse afkomst of met turkse sympathieen. Zou hij dat even kunnen bevestigen: de moord en de gevoelens bij de meer ingeburgerde turken.
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 03:55   #30
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dagallemaal
Kan wel zeggen dat de ontwikkeling met het volgende fenomeen moet vermengd worden: het aantal turken en mensen van turkse afkomst dat België wil verlaten voor de onveiligheid.

Dit begon al 2 jaar geleden te broeden toen een turkse kruidenier zomaar voor een schrammetje in den BMW van een marrokaan werd neergeschoten in Brussel. 't was eigenlijk de marrokaan die tegen de camion van de kruidenier gereden was, maar dat deed er niet toe; de turk MOEST betalen. Na een korte interventie van de politie om de gemoederen (van de marrokaan) te bedaren, kwam hij met zijn 3 companen even terug om de turk in koele bloede en met veel getuigen (zodat de andere turken zagen wie hier de baas is) neer te knallen. Sindsdien geen spoor meer.

Dit stond uitvoerig in alle turkse kranten (in Duitsland) maar bij ons was dat maar een paar lijntjes (het ging immers niet om een 80 jarige held van de weerstand die eens in een VB cafe een pint of 2 gedronken had en dan de ouders van twee vermeende gangsters neerschoot omdat zijn stoppen doorgeslagen waren na maanden van pesterijen te moeten ondergaan in zijn huis) . Er waren ook geen straatrellen daarna....

Mijn turkse vrienden vertellen mij zo nog een paar feiten met marrokanen en zij worden het beu in Schaarbeek en willen uitwijken. Dit is eigenlijk wat Abou Blahblah ook wil: als de turken zich hier niet kunnen aanpassen aan de marrokaanse bendes en niet willen door hen vernederd worden, moeten ze maar opstappen.

Indien ik het juist heb is er op dit forum iemand van turkse afkomst of met turkse sympathieen. Zou hij dat even kunnen bevestigen: de moord en de gevoelens bij de meer ingeburgerde turken.
En er kommen nog van die kwesties op ons af: Op één Mei gaan de grenzen open voor Oostblokkers. Het segment onderaan, waar taalkennis van géén belang is, daar wordt op geaast door Polen en anderen.
Wedden dat we daar binnen de kortste keren ook het verwijt hebben van Oost-Europese indringers die het werk van "ingeburgerde" allochtonen afpakken ?
Oud 25 april 2004, 07:57   #31
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wedden dat we daar binnen de kortste keren ook het verwijt hebben van Oost-Europese indringers die het werk van "ingeburgerde" allochtonen afpakken ?
Ik geloof dat Mohammed Cheppih die opmerking al gemaakt heeft verleden jaar.

Ook een proces wegens racisme?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 27 april 2004, 12:11   #32
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Toegestane cijfers uit Nederland:

Citaat:
CBS(*): 33.000 meer islamieten in jaar tijd

Het aantal islamieten is in een jaar tijd met 33.000 toegenomen en daarmee woonden er op 1 januari vorig jaar bijna 920.000 islamieten in Nederland. Het gaat dan om 5,7 procent van de totale bevolking. Ook zijn er in 2002 in Nederland 33.000 kinderen geboren met één of twee niet-westerse ouders. Dat maakte het Centraal Bureau voor de Statistiek maandag bekend.

Voorin in de grote steden is het percentage islamieten hoog. In Amsterdam en omgeving bedraagt het percentage 12,7 procent en Den Haag volgt met elf procent. In de regio Rijnmond woont 9,9 procent van het totale aantal islamieten. De Zaanstreek en Utrecht volgen met respectievelijk 8,8 en zeven procent. In het noordoosten van het land woont het laagste aantal islamieten met anderhalf procent, in Friesland. Drenthe volgt met ruim anderhalf procent.

In 2002 zijn er in Nederland 33.000 kinderen geboren met één of twee ouders uit een niet-westers land. Het gaat om zestien procent van het totale aantal geboren kinderen. Bijna tweederde van deze kinderen is geboren in één van de grote steden. In de gemeente In Emmen is het laagste percentage kinderen met één of twee niet-westerse ouders geboren, zeven procent. In Rotterdam, Amsterdam en Den Haag is dit aantal het grootst met respectievelijk 50, 46 en 44 procent.

De meeste ouders, een kwart, komen uit Marokko. Turken, Surinamers en Antiliaanse en Arubaanse ouders volgen. Er zijn vooral veel Marokkaanse kinderen geboren in Utrecht, veel Turkse in Zaanstad, veel Surinaamse in Zoetermeer. In Groningen, Dordrecht en Tilburg zijn vooral veel Antilliaanse en Arubaanse kinderen geboren.

nieuws.nl
CBS= Centraal Bureau voor Statistiek

Oud 27 april 2004, 20:30   #33
skye
Gouverneur

skye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat dan om 5,7
procent van de totale bevolking.
<=>
In 2002 zijn er in Nederland 33.000 kinderen geboren met één of twee ouders uit een niet-westers land. Het gaat om zestien
procent van het totale aantal geboren kinderen.

Voorin in de grote steden is het percentage islamieten hoog. In Amsterdam en omgeving bedraagt het percentage 12,7 procent en Den Haag volgt met elf
procent.
<=>
In de gemeente In Emmen is het laagste percentage kinderen met één of twee niet-westerse ouders geboren, zeven procent. In Rotterdam, Amsterdam en Den Haag is dit aantal het grootst met respectievelijk 50, 46 en 44 procent.
Oud 30 april 2004, 12:12   #34
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Veel Turken hebben de drang terug te keren naar Turkije. De laatste jaren is dat gevoel sterker dan ooit. Vooral omdat Turkije moderniseert en omdat de buitenlanderhaat sinds 11 september sterk gestegen is. Het enige wat Turken en Marokkanen met elkaar gemeen hebben is dat ze beiden als gastarbeider gekomen zijn. De meeste Turken en Marokkanen kunnen absoluut niet met elkaar omgaan. Veel Turken die ik ken hebben een hekel aan Marokkanen en volgens mij hebben veel Marokkanen ook een hekel aan Turken.

In het verleden verweten de Turken de Marokkanen dat ze hen een slechte naam gaven. Dat klopte ook omdat Turken en Marokkanen als zelfde volk beschouwd werden. Gelukkig is dit de laatste jaren veranderd. De mensen zijn zich nu meer bewust van het feit dat Turken en Marokkanen totaal verschillende mensen zijn. Dit heeft een aantal oorzaken:

1) Onderzoek naar de etnische afkomst van criminelen. Hieruit bleek dat Marokkanen veel crimineler zijn dan Turken.
2) De vele shoarma/kebab tenten in Europa. De Europeanen komen hierdoor in contact met positief ingestelde Turken
3) Massatoerisme naar Turkije. Ik kom veel Nederlanders tegen die zeggen dat ze een fantastische tijd in Turkije hebben gehad en vertellen dat Turken in Turkije heel goede mensen zijn. Zulke verhalen brengen altijd een glimlach naar mijn gezicht.

Ik heb zelf geen last van Marokkanen. Ik ken een aantal hele goede Marokkanen. In de omgeving waar ik woon zijn echter wel een aantal keren gevechten uitgebroken tussen Marokkanen en Turken. Bij een van die gevechten was ik zelf betrokken. Ik herinner me van dat gevecht alleen een barstoel die richting mijn hoofd vloog
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2004, 12:24   #35
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Zoals vorig jaar (zie ICEM-Jaarrapport 1997) hebben we dus ook in dit rapport rekening gehouden met de nieuwe EU-burgers (meestal dus nieuwe Belgen) van Maghrebijnse of Turkse origine. Ze worden gedetecteerd door de computer op basis van hun “vreemde” naam en voornaam. Deze detectie was echter enkel mogelijk voor werkzoekenden van Maghrebijnse of Turkse origine; de weinige genaturaliseerde Kongolezen of Pakistani bv. zijn hier dus niet inbegrepen(3).

Pfft... ik heb al veel onzin gelezen van Darwin, maar dit slaat werkelijk alles

Darwin maakt statistieken van moslims, omdat hij ervan uitgaat dat alle Marokkanen en Turken wel moslim moèten zijn. Hij 'vergeet' opzettelijk dat vele Marokkanen en Turken vrijzinnig of zelfs rooms-katholiek zijn. Bovendien is dat detecteren op naam onzin. Er zijn ook vele 'vreemde' namen die komen uit een gemengd gezin: vader Marokkaans, moeder Vlaams. Derde opmerking is dat Darwin 'vergeet' dat 10% van de moslims autochtone vlamingen zijn die zich ooit tot de islam hebben bekeerd. Hoe gaat hij dat detecteren? Evenzo bij al die andere 100 nationaliteiten die hij niet wenst te stigmatiseren.

Stel je voor dat Darwin er echt zin in krijgt en alle 'vreemde' namen gaat stigmatiseren. Mijn vrouw is ook Belg maar wat doe je met Eteri Tskhomaria? Welke nationaliteit en religie kan daar achter zitten Darwin, moest ik het je vroeger al niet verteld hebben?

Laatste opmerking: we weten sinds WOII waartoe tellingen hebben geleid. In Nederland werden zo 95% van de joden vermoord doordat de joden zelf precies tellingen hadden gedaan, en de nazi's ze maar eenvoudig hoefden op te scheppen

Ik denk dat ik deze topic aan het CGKR ga signaleren, en eens kijken of je hier de antiracismewet niet overtreed, want dit vind ik echt te gortig worden
Oud 30 april 2004, 13:42   #36
Attiladehun
Banneling

Standaard

Zie maar dat gij zelf niet tegen de lamp loopt, hypocriet ventje!
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2004, 14:27   #37
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Citaat:

Veel Turken hebben de drang terug te keren naar Turkije. De laatste jaren is dat gevoel sterker dan ooit. Vooral omdat Turkije moderniseert en omdat de buitenlanderhaat sinds 11 september sterk gestegen is. Het enige wat Turken en Marokkanen met elkaar gemeen hebben is dat ze beiden als gastarbeider gekomen zijn. De meeste Turken en Marokkanen kunnen absoluut niet met elkaar omgaan. Veel Turken die ik ken hebben een hekel aan Marokkanen en volgens mij hebben veel Marokkanen ook een hekel aan Turken.

In het verleden verweten de Turken de Marokkanen dat ze hen een slechte naam gaven. Dat klopte ook omdat Turken en Marokkanen als zelfde volk beschouwd werden. Gelukkig is dit de laatste jaren veranderd. De mensen zijn zich nu meer bewust van het feit dat Turken en Marokkanen totaal verschillende mensen zijn. Dit heeft een aantal oorzaken:

1) Onderzoek naar de etnische afkomst van criminelen. Hieruit bleek dat Marokkanen veel crimineler zijn dan Turken.
2) De vele shoarma/kebab tenten in Europa. De Europeanen komen hierdoor in contact met positief ingestelde Turken
3) Massatoerisme naar Turkije. Ik kom veel Nederlanders tegen die zeggen dat ze een fantastische tijd in Turkije hebben gehad en vertellen dat Turken in Turkije heel goede mensen zijn. Zulke verhalen brengen altijd een glimlach naar mijn gezicht.

Ik heb zelf geen last van Marokkanen. Ik ken een aantal hele goede Marokkanen. In de omgeving waar ik woon zijn echter wel een aantal keren gevechten uitgebroken tussen Marokkanen en Turken. Bij een van die gevechten was ik zelf betrokken. Ik herinner me van dat gevecht alleen een barstoel die richting mijn hoofd vloog
Ok Turk4ever,
Staan die gegevens ook in de laatste studie van Vogels? Dat zou interessant zijn om te weten.
Wat de terugkeer van Turken naar Turkije betreft, ik kan je wel melden dat een paar vooral weg uit België willen zijn. In hun eigen wijken krijgen ze meermaals doodsbedrijgingen van Marrokanen "mes frères va te tuer", "mes cousins vont te tuer" enz...

Kun je ook die moord op de Turkse kruidenier even bevestigen?

Volgens nu wat verouderde informatie werd de moordenaar nooit gepakt.

Er was ook geen manifestatioe tegen die moord , waarom?

Uit eigen ervaring kan ik ook zeggen dat de Turkse vrouwen wel even sensueel zijn als de Marrokaanse, maar zij zijn niet bang dat hun broeders en neven te weten komen dat ze een relatie hebben met anderen dan hun eigen "volk". Wat de marrokaanse vrouwen betreft ging dat gans anders: mochten nooit gezien worden met anderen, terwijl hun broeders en neven maar... (autocensuur)
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2004, 14:36   #38
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Er ligt een wereld van verschil tussen Turken en Marokkanen.
Zelfs de "racistische" vlamingen weten dat. (misschien dat echte racisten het verschil niet weten, maar die ken ik niet).

Ook ik ben jaren (zeker een jaar of zeven of zoiets) naar Turkije op verlof geweest, ik ken ontzettend veel mensen die het ook gedaan hebben. Iedereen is daarover zeer enthousiast.

Maar wij gingen wel naar de "westerse" kant van Turkije. Ook de turken ginder waren niet echt te spreken over "onze" migranten. Raar.... zij mochten dat zeggen.

Maar ik wil Turk4ever best nog even gelukkig maken hoor: ik heb de meest aangename ervaringen gehad in die weken ginder, mijn moeder zit er zelfs nu ook terug voor haar vierde keer.
Mijn dochter is slechts twee jaar meegeweest, en had op slag al een halve woordenboek aan turks geleerd.... zo zijn vlamingen nu eenmaal nietwaar.

Laat me er niet te veel over schrijven of ik smelt van de goesting... iemand zin om mee te gaan varen? Stuur gerust een pmmeke

Oud 30 april 2004, 15:25   #39
Spolpoel
Banneling

Standaard

[quote="thePiano
Ik denk dat ik deze topic aan het CGKR ga signaleren, en eens kijken of je hier de antiracismewet niet overtreed, want dit vind ik echt te gortig worden [/quote]

Klikken : de trendy 'democratische' reflex van de politiek correcte heksenjager.

Misschien moet je jezelf maar aanbieden bij het CGKR : uw strafregister inzake onverdraagzaamheid en haatspuierij naar VB-ers en elkeen die u over die kam scheert, moet haast al een telefoonboek dik zijn.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2004, 15:34   #40
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Zoals vorig jaar (zie ICEM-Jaarrapport 1997) hebben we dus ook in dit rapport rekening gehouden met de nieuwe EU-burgers (meestal dus nieuwe Belgen) van Maghrebijnse of Turkse origine. Ze worden gedetecteerd door de computer op basis van hun “vreemde” naam en voornaam. Deze detectie was echter enkel mogelijk voor werkzoekenden van Maghrebijnse of Turkse origine; de weinige genaturaliseerde Kongolezen of Pakistani bv. zijn hier dus niet inbegrepen(3).

Pfft... ik heb al veel onzin gelezen van Darwin, maar dit slaat werkelijk alles

Darwin maakt statistieken van moslims, omdat hij ervan uitgaat dat alle Marokkanen en Turken wel moslim moèten zijn. Hij 'vergeet' opzettelijk dat vele Marokkanen en Turken vrijzinnig of zelfs rooms-katholiek zijn. Bovendien is dat detecteren op naam onzin. Er zijn ook vele 'vreemde' namen die komen uit een gemengd gezin: vader Marokkaans, moeder Vlaams. Derde opmerking is dat Darwin 'vergeet' dat 10% van de moslims autochtone vlamingen zijn die zich ooit tot de islam hebben bekeerd. Hoe gaat hij dat detecteren? Evenzo bij al die andere 100 nationaliteiten die hij niet wenst te stigmatiseren.

Stel je voor dat Darwin er echt zin in krijgt en alle 'vreemde' namen gaat stigmatiseren. Mijn vrouw is ook Belg maar wat doe je met Eteri Tskhomaria? Welke nationaliteit en religie kan daar achter zitten Darwin, moest ik het je vroeger al niet verteld hebben?

Laatste opmerking: we weten sinds WOII waartoe tellingen hebben geleid. In Nederland werden zo 95% van de joden vermoord doordat de joden zelf precies tellingen hadden gedaan, en de nazi's ze maar eenvoudig hoefden op te scheppen

Ik denk dat ik deze topic aan het CGKR ga signaleren, en eens kijken of je hier de antiracismewet niet overtreed, want dit vind ik echt te gortig worden
Hela Pipo, dat zijn wel de cijfers van de VDAB studiedienst hé.

Citaat:
We baseren ons voor de cijgergegevens op volgende bron : http://www.wvc.vlaanderen.be/minderh...rk~1.htm#P7_84

Het emancipatiebeleid naar allochtonen en erkende vluchtelingen. Werkzoekende allochtonen. VDAB-studiedienst
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be