Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 19 juni 2005, 21:42   #21
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp
Hahahaha ....nog zo'n gefrustreerde zionist die in de gordijnen wordt gejaagd. Echt grappig... Wees gerust, de rekening met jullie soort is nog steeds niet vereffend.

Just..... ......My Boy.
Oud 19 juni 2005, 21:42   #22
sinan123
Banneling

Standaard

Waarom denken extreem-rechtsen dat iedereen een zionist is?
sinan123 is offline  
Oud 19 juni 2005, 21:48   #23
M.V.V.
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik weet het niet, als je pro-Joods bent, ben je voor hen direct Zionist. Hoewel dat nog een groot verschil uitmaakt. Niet voor hen, voor hen gaat het niet om Zionisten en Joden maar om plat antisemitisme. En dan wordt ik zelfs giftig

M.V.V. is offline  
Oud 19 juni 2005, 21:49   #24
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen die het niet met hen eens is, mens, dier of buitenaards wezen, is een zionist tout court. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Andromeda1968 on 19-06-2005 at 22:57
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Iedereen die het niet met hen eens is, mens, dier of buitenaards wezen, is een zionist tout court. [/size]

[size=1]After edit by Andromeda1968 on 19-06-2005 at 22:53
Reason:

Citaat:
Iedereen die niet met hen eens is mens, dier of buitenaards wezen, is een zionist tout court. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Iedereen die niet met hen akkoord is mens, dier of buitenaards wezen, is een zionist tout court. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Andro : 19 juni 2005 om 21:57.
Andro is offline  
Oud 19 juni 2005, 21:50   #25
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.V.
Kom me maar doen oprotten zou ik zeggen, zolang er ettertjes als jij rondhangen blijf ik hier ronddolen. En over jouw niveau zullen we maar zwijgen zeker, ik pas me enkel aan uw woordgebruik aan. Ten tweede ben ik geen Joodse vreemdeling, maar een Vlaming die k.kt op uw soort (das nog een pak simpeler hé) De Palestijnen hebben al meer dan 50 jaar hunne put gegraven, dat ze er nu dan maar gezamelijk inspringen
Wat al zeker is is dat je een volksverrader bent. Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen. Nu, wat de Palestijnse kwestie betreft is het voor iedereen duidelijk dat de piratenstaat (P)israël absoluut géén baat heeft bij vrede. De Likud-partij en haar Ultra-Orthodoxe coalitiegenoten kunnen nu steeds bij de gewone Israëli's een vijandsbeeld blijven creëren want de zoveelste verstikkende machtsgreep van het IDF op de Palestijnse gebieden zal hen uiteindelijk in de wanhoop blijven drijven en de Israëlische burgers zullen nooit vrede kennen.[edit]
[size=1]After edit by Franz Ritter Von Epp on 19-06-2005 at 22:51
Reason:

Citaat:
Kom me maar doen oprotten zou ik zeggen, zolang er ettertjes als jij rondhangen blijf ik hier ronddolen. En over jouw niveau zullen we maar zwijgen zeker, ik pas me enkel aan uw woordgebruik aan. Ten tweede ben ik geen Joodse vreemdeling, maar een Vlaming die k.kt op uw soort (das nog een pak simpeler hé) De Palestijnen hebben al meer dan 50 jaar hunne put gegraven, dat ze er nu dan maar gezamelijk inspringen
Wat al zeker is is dat je een volksverrader bent. Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen. Nu, wat de Palestijnse kwestie betreft is het voor iedereen duidelijk dat de piratenstaat (P)israël absoluut géén baat heeft bij vrede. De Likud-partij en haar Ultra-Orthodoxe coalitiegenoten kunnen nu steeds bij de gewone Israëli's een vijandsbeeld blijven creëren want de zoveelste verstikkende machtsgreep van het IDF op de Palestijnse gebieden zal hen uiteindelijk in de wanhoop blijven drijven en de Israëlische burgers zullen nooit vrede kennen.[/size]

Citaat:
Wat al zeker is is dat je een volksverrader bent. Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen. Nu, wat de Palestijnse kwestie betreft is het voor iedereen duidelijk dat de piratenstaat (P)israël absoluut géén baat heeft bij vrede. De Likud-partij en haar Ultra-Orthodoxe coalitiegenoten kunnen nu steeds bij de gewone Israëli's een vijandsbeeld blijven creëren want de zoveelste verstikkende machtsgreep van het IDF op de Palestijnse gebieden zal hen uiteindelijk in de wanhoop blijven drijven en de Israëlische burgers zullen nooit vrede kennen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Franz Ritter Von Epp : 19 juni 2005 om 21:51.
Franz Ritter Von Epp is offline  
Oud 19 juni 2005, 21:57   #26
M.V.V.
Burger

Standaard

Citaat:
Wat al zeker is is dat je een volksverrader bent. Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen. Nu, wat de Palestijnse kwestie betreft is het voor iedereen duidelijk dat de piratenstaat (P)israël absoluut géén baat heeft bij vrede. De Likud-partij en haar Ultra-Orthodoxe coalitiegenoten kunnen nu steeds bij de gewone Israëli's een vijandsbeeld blijven creëren want de zoveelste verstikkende machtsgreep van het IDF op de Palestijnse gebieden zal hen uiteindelijk in de wanhoop blijven drijven en de Israëlische burgers zullen nooit vrede kennen.
En jij zou dan als 'goede' vlaming wel in bed mogen rommelen met Palestino's > vuile viezerik

over vijandsbeelden gesproken :
http://switch5.castup.net/frames/200...=60227&ak=null

M.V.V. is offline  
Oud 19 juni 2005, 22:01   #27
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen.

Met wie mag een "echte Vlaming" dan wel in bed rommelen?
Met niet-Joodse vreemdelingen?[edit]
[size=1]After edit by Firestone on 19-06-2005 at 23:01
Reason:

Citaat:
Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen.

Met niet-Joodse vreemdelingen?[/size]

Citaat:

Met niet-Joodse vreemdelingen?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 19 juni 2005 om 22:01.
Firestone is offline  
Oud 19 juni 2005, 22:04   #28
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Standaard

Citaat:
En jij zou dan als 'goede' vlaming wel in bed mogen rommelen met Palestino's > vuile viezerik

over vijandsbeelden gesproken :
http://switch5.castup.net/frames/200...=60227&ak=null

Als rechtse Vlaams-nationalist steun ik het Palestijnse volk in zijn strijd voor zelfbestuur en onafhankelijkheid en tegen de zionistische agressie vanwege Sharon terroristenjunta. Jij bent gewoon een goedkope islamofoob met een kortzichtig liberaal-kapitalistisch wereldbeeld die nog gelooft in het sprookje dat de zionisten boodgenoten zijn in de strijd tegen de islam. Het is vandaar dat de zionistische lobby in Tel Aviv en Washington meende in 1999 het Servische volk plat te moeten bombarderen ten voordele van de belangen van de kosovaarse en Albanese (p)islamieten.
Oud 19 juni 2005, 22:06   #29
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone

Met niet-Joodse vreemdelingen?
Met géén vreemdelingen. Wij dienen in de 1ste plaats op te komen voor de belangen van ons eigen volk en Joden, noch negers en islamieten behoren tot het eigen volk.
Oud 19 juni 2005, 22:11   #30
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met géén vreemdelingen. Wij dienen in de 1ste plaats op te komen voor de belangen van ons eigen volk en Joden, noch negers en islamieten behoren tot het eigen volk.
Oei, jij mag dus alléén met "ras-zuivere" Vlaamse meisjes (of jongens) in bed rommelen.
Wat saai dat je zoiets van tevoren vastlegt.
Oud 19 juni 2005, 22:12   #31
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goh en het kan ons natuurlijk een hoop schelend of Jij ons een 'echte vlaming' vindt.
(get a live ofzo )[edit]
[size=1]After edit by la_Principessa on 19-06-2005 at 23:12
Reason:

Citaat:
Goh en het kan ons natuurlijk een hoop schelend of Jij ons een 'echte vlaming' vindt.
(get a live ofzo )[/size]

Citaat:
Goh en het kan ons natuurlijk een hoop schelend of Jij ons een 'echte vlaming' vindt. (get a live ofzo )[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door la_Principessa : 19 juni 2005 om 22:12.
la_Principessa is offline  
Oud 19 juni 2005, 22:18   #32
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oei, jij mag dus alléén met "ras-zuivere" Vlaamse meisjes (of jongens) in bed rommelen.
Wat saai dat je zoiets van tevoren vastlegt.

Met in bed rommelen bedoel ik iets anders als gebruikt in uw context. "Hielenlikken" is mss idd een beter woord in deze context wel te verstaan.
Oud 19 juni 2005, 22:21   #33
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met in bed rommelen bedoel ik iets anders als gebruikt in uw context. "Hielenlikken" is mss idd een beter woord in deze context wel te verstaan.
We moeten oppassen met deze spannende discussie, want de regels van dit forum verbieden te expliciet te worden.

Dus, als ik je goed begrijp, mag je wel in bed rommelen (zoals ik het bedoelde) met een (al dan niet joodse) "vreemdeling", maar zijn/haar hielen likken, dat gaat te ver.[edit]
[size=1]After edit by Firestone on 19-06-2005 at 23:21
Reason:

Citaat:
We moeten oppassen met deze spannende discussie, want de regels van dit forum verbieden te expliciet te worden.

Dus, als ik je goed begrijp, mag je wel in bed rommelen (zoals ik het bedoelde) met een (al dan niet joodse) "vreemdeling", maar zijn/haar hielen likken, dat gaat te ver.[/size]

Citaat:

Dus, als ik je goed begrijp, mag je wel in bed rommelen (zoals ik het interpreteer) met een (al dan niet joodse) "vreemdeling", maar zijn/haar hielen likken, dat gaat te ver.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 19 juni 2005 om 22:21.
Firestone is offline  
Oud 19 juni 2005, 22:25   #34
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Standaard

Citaat:

Dus, als ik je goed begrijp, mag je wel in bed rommelen (zoals ik het bedoelde) met een (al dan niet joodse) "vreemdeling", maar zijn/haar hielen likken, dat gaat te ver.
Bent u nu echt zo dom? Waar het omgaat is dat sommigen zich zelf noemende "fatsoenlijke" rechtse nationalisten de éné soort vreemdelingen gaat ophemelen omdat dat soort vreemdelingen tegen een ander soort van vreemdelingen is. Voor mij blijven vreemdelingen vreemdelingen en ik zeg dat je als rechtse nationalist in de eerste plaats de volkseigen belangen moet voorop stellen. Dat is voor mij toch de uitleg achter de slogan "Eigen Volk Eerst"!!
Oud 19 juni 2005, 22:28   #35
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Als Europeanen moeten we verenigd onze eigen belangen verdedigen, zoals alle andere mogendheden en staten. Europa heeft geen direct belang met de strijd van de Palestijnen, maar wel met het verdwijnen van de piratenstaat Israël, de officieuze 51ste staat van de VSA.

Europa (met inbegrip van Rusland) dient de strijd aan te gaan om de oliebelangen in Centraal-Azië, en de vrijwaring van onze energiebehoeften en vrije waterwegen in het zuiden (Zwarte Zee & Middelandse Zee).
Guderian is offline  
Oud 19 juni 2005, 22:29   #36
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bent u nu echt zo dom? Waar het omgaat is dat sommigen zich zelf noemende "fatsoenlijke" rechtse nationalisten de éné soort vreemdelingen gaat ophemelen omdat dat soort vreemdelingen tegen een ander soort van vreemdelingen is. Voor mij blijven vreemdelingen vreemdelingen en ik zeg dat je als rechtse nationalist in de eerste plaats de volkseigen belangen moet voorop stellen. Dat is voor mij toch de uitleg achter de slogan "Eigen Volk Eerst"!!
Niet alléén ben ik echt zo dom, het wordt met elk bericht nog erger!

Want ik zie hier niemand die vreemdelingen ophemelt.
Waarom zou iemand vreemdelingen moeten ophemelen?

Het enige wat ik zie is dat sommigen zonder haat problemen proberen te begrijpen (en daar met anderen op beleefde wijze van mening kunnen verschillen), terwijl anderen alléén maar hun haatgevoelens uiten.
Oud 19 juni 2005, 22:31   #37
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet alléén ben ik echt zo dom, het wordt met elk bericht nog erger!

Want ik zie hier niemand die vreemdelingen ophemelt.
Waarom zou iemand vreemdelingen moeten ophemelen?

Het enige wat ik zie is dat sommigen zonder haat problemen proberen te begrijpen (en daar met anderen op beleefde wijze van mening kunnen verschillen), terwijl anderen alléén maar hun haatgevoelens uiten.

Het ging hier niet om u Firestone maar om de bijdragen van de forumgebruiker M.V.V.
Oud 19 juni 2005, 22:54   #38
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

antisemitisme, volgens mij, van iemand die wel héél erg duidelijk aangeeft een "sturmtrüpenfürher" te zoeken..
Citaat:
Leer eerst persoonlijke aanvallen achterwege te laten en op niveau te discussiëren Joodse vreemdeling en anders rot je maar op. Zo simpel kan het zijn.8)
Oud 19 juni 2005, 23:03   #39
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Als rechtse Vlaams-nationalist steun ik het Palestijnse volk in zijn strijd voor zelfbestuur en onafhankelijkheid en tegen de zionistische agressie vanwege Sharon terroristenjunta. Jij bent gewoon een goedkope islamofoob met een kortzichtig liberaal-kapitalistisch wereldbeeld die nog gelooft in het sprookje dat de zionisten boodgenoten zijn in de strijd tegen de islam. Het is vandaar dat de zionistische lobby in Tel Aviv en Washington meende in 1999 het Servische volk plat te moeten bombarderen ten voordele van de belangen van de kosovaarse en Albanese (p)islamieten.
Ik hoor hier die mafketel van het vlaams behang spreken, hoe heet ie?
Flippo dewinter. Ook zo'n kortzichtige sukkel. Helaas met wat meer slimmigheden in huis dan deze Franz, gok ik.
Oud 19 juni 2005, 23:08   #40
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
ahh. U likt graag hielen. En dan enkel door ras-echte dietsers opgepoetste zwarte laarzen, gok ik? Mwah, ieder zijn smaak. De hielen van anderen zijn in elk geval niet mijn smaak..

Oh, trouwens, ik heb een nieuwtje voor je: tegenwoordig mag "eigen Turk eerst" ook al..

ps. Lik ze, he? Die hielen..[edit]
[size=1]After edit by Mephisto on 20-06-2005 at 00:09
Reason:

Citaat:
ahh. U likt graag hielen. En dan enkel door ras-echte dietsers opgepoetste zwarte laarzen, gok ik? Mwah, ieder zijn smaak. De hielen van anderen zijn in elk geval niet mijn smaak..

Oh, trouwens, ik heb een nieuwtje voor je: tegenwoordig mag "eigen Turk eerst" ook al..

ps. Lik ze, he? Die hielen..[/size]

Citaat:
ahh. U likt graag hielen. En dan enkel door ras-echte dietsers opgepoetste zwarte laarzen, gok ik? Mwah, ieder zijn smaak. De hielen van anderen zijn in elk geval niet mijn smaak.. Hé, ps. Lik ze, he? Die hielen..[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 19 juni 2005 om 23:09.
Mephisto is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be