![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
On Sun, 3 Jul 2005 16:24:25 +0200, R.Wereldsman wrote:
<knip Wereldsmania> Kun je me helpen? Ben ik racist als ik zeg dat er geen zwarten zouden mogen bestaan? -- "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#22 |
|
|
"Sjoerd Parasiet" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Bah, waarom dump je deze troep niet in en vullisbak, de geëigende plek > ervoor? Gooi wereldsman dan ook gewoon in je killfile, heb ik tijden geleden al gedaan. Ik had gewoon genoeg van deze persoons racisme fixatie, waarbij hij/zij zelf net zo racistisch was. |
|
|
#23 |
|
|
"Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 3 Jul 2005 16:24:25 +0200, R.Wereldsman wrote: > > <knip Wereldsmania> > > Kun je me helpen? Ben ik racist als ik zeg dat er geen zwarten zouden > mogen bestaan? > Het zou kunnen. Het hangt er vanaf wie dat zegt. Maar je zal meer moeten doen. Blanken die dat zeggen, zijn nu eenmaal verdacht. Als een niet-blanke dat zegt, is het bij voorbaat geen racisme. Niet-blanken kunnen namelijk niet lijden aan racisme. Voor racisme is er een rassenleer nodig. En er bestaat maar een rassenleer en die is van de blanken. Racisme: Gestoordheid die bij "sommige blanken met een bepaalde waanzin" voorkomt met de bedoeling haat te kweken t.o.v. andere groepen die er biologisch anders uitzien om uiteindelijk de slachtoffers te kunnen uitbuiten, beroven en zelfs eventueel te mogen vermoorden. Hier beschrijf ik de verschijningsvormen van racisme die afhankelijk zijn van de fase waarin deze ziekte zich bevindt.. fase 1: De persoon met een kolonialistisch bewustzijn ziet veel groepen van mensen die er anders uitzien dan hijzelf. In zijn bewustzijn zijn deze mensen ondergeschikt en horen uitgebuit te worden. Als de ondergeschiktheid en uitbuiting niet kunnen worden vergolden zal fasen 2 in werking treden. fase 2: De racist gaat haat en nijd kweken door de andere groepen negatief te stigmatiseren. Dan komen de volgende zaken aan de orde: "het zich ergeren aan vreemde en onverstaanbare talen, afwijkende religie en kleding, vermeend inpikken van banen, vermeend misbruik van uitkeringen, angst voor overbevolking, en nog veel meer." fase 3: De fase van de rechtvaardiging van de negatieve gevoelens. Dus: "het derde stadium worden aan de vreemdeling andere biologische eigenschappen toegedicht; racistische media, wetenschappers politici en burgers die niks van genetica afweten maar 'allochtonen' minder intelligentie luiheid, crimineelkarakter toedichten zijn daarvan een goed voorbeeld. fase 4: De toepassing van de waanideeën op individuele personen van de andere groepen alsof de eigen verzinsels werkelijkheid zijn.. Fase 5: De meest gewelddadige fase: geweldstoepassing: fascisme, nazisme en genocide. |
|
|
#24 |
|
|
"Pete Hine" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Van wat je schrijft neem ik aan dat jij een donkere kleur hebt. Het is > niet belangrijk, maar van wat ik tussen de regels lees en begrijp, ben jij > ook een behoorlijke RACIST. Je schrijft heel goed, maar het is te veel in > de zelfde richting. > Mijn kleur is niet van belang. Iedere persoon met welke kleur dan ook kan dit schrijven. Dat je denkt dat ik een donkere kleur heb, zegt al heel veel. Je verwacht van een blanke blijkbaar een andere houding? Impliciet zeg je eigenlijk tegen mij dat blanken een ander soort bewustzijn hebben. Indien je een neger vanaf dag1 van zijn bestaan adopteert en op dezelfde wijze als een blanke opvoedt zal dit negerkindje een minderwaardigheidscomplex ontwikkelen in een land als Nederland. Het negerkindje kan zich absoluut niet identificeren met de racistische bekendmakingen in de media. De heersende cultuur in Nederland heeft duidelijke racistische kenmerken. Als het geen minderwaardigheidscomplex ontwikkelt zal het negerkindje zich kritisch opstellen of zich afzetten tegen de Nederlandse gemeenschap. Dat is 1! Zo'n 70% van de blanke Nederlanders zijn blijkbaar naar mijn inschatting geen racisten (verkiezingen laten dat zien) Het probleem is dat zij zich schamen voor de andere blanken en zich inbeelden en dat notabene tegen alle bewijzen in, dat racisme ook voorkomt bij andere rassen. Er is tot heden geen bewijs dat racisme ook bij andere rassen voorkomt. Het specifieke gedrag van een racist om anderen die er biologisch anders uitzien te problematiseren en te criminaliseren met het doel voordeel eruit te slepen en zoals racisme in 1550 begon te beroven en indien zij zich verzetten te vermoorden is uniek. Pas nadat de 70% Nederlanders zich realiseren dat zij zich niet hoeven te schamen over het feit dat rioolratten blank zijn, kan met vereende kracht deze dierliijke idioterie worden aangepakt. |
|
|
#25 |
|
|
"Fred Olsen" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. nl... > > "Pete Hine" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Van wat je schrijft neem ik aan dat jij een donkere kleur hebt. Het is >> niet belangrijk, maar van wat ik tussen de regels lees en begrijp, ben >> jij ook een behoorlijke RACIST. Je schrijft heel goed, maar het is te >> veel in de zelfde richting. > > > Exact, de pot verwijt de ketel. O jee, nu heb ik toch op een draadje van > Wereldsgek gereageerd, > ik heb mezelf nog zo beloofd noooooooooooooit op die onzin van hem in te > gaan. Normaal gesproken reageer ik slechts op degenen die rechtstreeks op mijn inbreng reageren. Maar het niet reageren op mijn stukken kan zoveel redenen hebben. 1. Je reageert niet omdat je niet wil bijvoorbeeld omdat je van oordeel bent dat ik onzin verkondig. Maar ik weet zeker dat ik geen onzin verkondig want de werkelijkheid is geen onzin en ik mij zelf verplicht om alles te onderbouwen. Dus moet er een andere oorzaak zijn dat je niet reageert. Bijvoorbeeld omdat je hetgeen ik aangeef niet kan tegenspreken en je intelligent genoeg bent te beseffen dat je je dan belachelijk maakt indien je met wartaal probeert te verdedigen. 2. Je reageert niet omdat je niet kan reageren vanwege het feit dat je beseft dat je de werkelijkheid niet kan tegenspreken en die werkelijkheid wil verstoppen, verbergen en ontkennen. Dat kan betekenen dat je zelf een racistisch bewustzijn hebt en dat ik je bewustmaak van je rioolratten bestaan. Een soort valse schaamte. Ik vind het daarom niet van belang of je wel of niet reageer. Ik hoop alleen dat je mijn inbreng zo af en toe lees. Dat is voor mij genoeg. Daar doe ik het voor. Ik heb liever dat men niet reageert dan dom reageert en zich zelf belachelijk maakt. |
|
|
#26 |
|
|
"Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 3 Jul 2005 18:13:19 +0200, "R.Wereldsman" > <[email protected]> wrote: > >> >>"Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> On Sun, 3 Jul 2005 17:25:00 +0200, "R.Wereldsman" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>> >>>>> *KNIP* grote kwatch van een zwarte fascist ala Mugabe. >>>>> >>>> >>>>Wil je mij criminaliseren, kleine Bush! >>> >>> Ik wil niets, jij bent gewoon een criminele zwarte rascist ala Mugabe. >>> Mensen als jij zouden peventief in isolatie opgesloten moeten worden >>> zodat je gift niet verspreid kan worden. >>> >> >>Bush > > Mugabe > Ik denk dat Mugabe het niet zal redden. Maar als hij het redt is hij naar mijn oordeel, de eerste Afrikaanse leider sinds het dekoloniseren van Afrika die recht toe recht aan zich keert tegen racistendom. Ik ben bang dat racistendom niet zal toestaan dat Mugabe een voorbeeld wordt in zwart Afrika. Ik voel mij in de verste verte niet een persoon die vergeleken kan worden met Mugabe. De man is daar te moedig voor. Als Mugabe niet wordt doodgeschoten zal hij de eerste zijn die dat overleeft. Als Mugabe wint, betekent dit licht aan de einder voor miljoenen landloze Afrikaanse boeren, maar tegelijk schrik voor Afrikaanse leiders die de confrontatie met hun eigen bevolking over de landkwestie vrezen, zoals Arap Moi (Kenya) en ook Thabo Mbeki van Zuid-Afrika waar het proces wel gaande is maar veel langzamer gaat dan de vele gegadigden wensen. |
|
|
#27 |
|
|
R.Wereldsman schreef: > Als Mugabe niet wordt doodgeschoten zal hij de eerste zijn die > dat overleeft. ??? |
|
|
#28 |
|
|
R.Wereldsman schreef: > Ik heb liever dat men niet reageert dan dom reageert > en zich zelf belachelijk maakt. Dus waarom reageer je dan? |
|
|
#29 |
|
|
Barokino schreef:
> > R.Wereldsman schreef: > > >>Als Mugabe niet wordt doodgeschoten zal hij de eerste zijn die >>dat overleeft. > > > ??? Inien Mugabe wordt neergeschoten, neem ik aan... -- ------------- Donnerwetter! ------------- |
|
|
#30 |
|
|
On Mon, 4 Jul 2005 06:15:27 +0200, R.Wereldsman wrote:
> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sun, 3 Jul 2005 16:24:25 +0200, R.Wereldsman wrote: >> >> <knip Wereldsmania> >> >> Kun je me helpen? Ben ik racist als ik zeg dat er geen zwarten zouden >> mogen bestaan? >> > > Het zou kunnen. Het hangt er vanaf wie dat zegt. LOL :)) > Maar je zal meer moeten doen. > Blanken die dat zeggen, zijn nu eenmaal verdacht. ROFL :)) > > Als een niet-blanke dat zegt, is het bij voorbaat geen racisme. Blanken zijn verdacht, maar zwarten die zeggen dat er maar 1 kleur zou mogen bestaan, die zijn dus automatisch GEEN racist? Hoe noem je die zwarte dan? Ik noem hem ook een racist, en jij? > Niet-blanken kunnen namelijk niet lijden aan racisme. Ja, zo redt je natuurlijk je eigen vel. Gelukkig wist je waar ik naartoe wou met mijn uitspraak. > Voor racisme is er een rassenleer nodig. Dat blijft onzin, die je nog steeds niet kon aantonen. Ik heb nooit geleerd om racist te zijn, maar toch zijn er veel die denken dat ik een racist ben, enkel omdat ik tegen het criminele gedrag van bepaalde personen ben. (En toevallig zijn die meestal gekleurd) > En er bestaat maar een rassenleer en die is van de > blanken. Er bestaat enkel rassenleer in je hoofd. <knip bepaalde waanzin> -- "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#31 |
|
|
"R.Wereldsman" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] ... > > "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sun, 3 Jul 2005 16:24:25 +0200, R.Wereldsman wrote: >> > Niet-blanken kunnen namelijk niet lijden aan racisme. Je leert het ook nooit :-( |
|
|
#32 |
|
|
"R.Wereldsman" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] ... > Ik adviseer je mijn berichten te lezen en > niet te reageren want dan weet iedereen > dat je een getikteling bent. Je berichten niet lezen, adviseer je. Niet op je berichten reageren, adviseer je. Als je je berichten dus leest en reageert ben je een getikteling.....?? Beetje eigenaardig, vind je ook niet? Zou het zo kunnen zijn dat je zelf een enorme getikteling bent? Je hebt ze in ieder geval niet op een rijtje in je bovenkamer. |
|
|
#33 |
|
|
"R.Wereldsman" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] ... > Ik adviseer je mijn berichten te lezen en > niet te reageren want dan weet iedereen > dat je een getikteling bent. Je berichten lezen, adviseer je. Niet op je berichten reageren, adviseer je. Als je je berichten leest en niet reageert ben je een getikteling.....?? Beetje eigenaardig, vind je ook niet? Zou het zo kunnen zijn dat je zelf een enorme getikteling bent? Je hebt ze in ieder geval niet op een rijtje in je bovenkamer. |
|
|
#34 |
|
|
"Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 3 Jul 2005 16:24:25 +0200, R.Wereldsman wrote: > > <knip Wereldsmania> > > Kun je me helpen? Ben ik racist als ik zeg dat er geen zwarten zouden > mogen bestaan? > > > -- > "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 > > http://users.pandora.be/dvg Ja. |
|
|
#35 |
|
|
Sjoerd Parasiet wrote:
> Bah, waarom dump je deze troep niet in en vullisbak, de geëigende plek > ervoor? Die vullisbak heet alt.nl.wereldsman. |
|
|
#36 |
|
|
R.Wereldsman a écrit :
> "Sjoerd Parasiet" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] ... >>> >>> "Sjoerd Parasiet" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Bah, waarom dump je deze troep niet in en vullisbak, de geëigende plek >>>> ervoor? >>> >>> Jouw kop is toch een vuilnisbak. >>> Het is bedoeld om het vuil in je kop op te ruimen. >>> Dit heet een cleaner. >> >> dom zwart geroffel! > > Het gaat spontaan in je zieke kop roffelen ja. > Het is het begin van genezing. Wat heet een zieke kop,de naam Wereldsman als jij jezelf zo noemt! |
|
|
#37 |
|
|
On Mon, 4 Jul 2005 11:12:35 +0200, cp wrote:
> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sun, 3 Jul 2005 16:24:25 +0200, R.Wereldsman wrote: >> >> <knip Wereldsmania> >> >> Kun je me helpen? Ben ik racist als ik zeg dat er geen zwarten zouden >> mogen bestaan? >> > > Ja. Ik denk zelfs dat 99.9% van de mensen er zo over denkt. Ik kan ze geen ongelijk geven :) -- "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#38 |
|
|
On Mon, 4 Jul 2005 09:30:37 +0200, Elsbeth wrote:
> "R.Wereldsman" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] ... > >> Ik adviseer je mijn berichten te lezen en >> niet te reageren want dan weet iedereen >> dat je een getikteling bent. > > Je berichten niet lezen, adviseer je. Wel te lezen.... > Niet op je berichten reageren, adviseer je. > Als je je berichten dus leest en reageert ben je een getikteling.....?? Beter nog... In andere postings zegt hij dat men hem gelijk geeft als men geen reactie geeft op zijn berichten :) Hopelijk denkt hij nu niet dat de meerderheid hem gelijk geeft. > > Beetje eigenaardig, vind je ook niet? > Zou het zo kunnen zijn dat je zelf een enorme getikteling bent? Je hebt ze > in ieder geval niet op een rijtje in je bovenkamer. Hij zegt ook dat racisten ontkennen dat ze racist zijn... hij is er in elk geval het bewijs van :p -- "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#39 |
|
|
Je schrijft dat jouw kleur is niet van belang; natuurlijk is het héél
belangrijk; zonder kleuren is er geen racisme, maar zeker wel afgunst en haat. De heersende cultuur in Nederland is de heersende cultuur in de wereld, en heeft duidelijke racistische kenmerken. Onlangs de uitlating in Mexico van die idiot president Fox is een voorbeeld. "R.Wereldsman" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] ... > > "Pete Hine" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Van wat je schrijft neem ik aan dat jij een donkere kleur hebt. Het is >> niet belangrijk, maar van wat ik tussen de regels lees en begrijp, ben >> jij ook een behoorlijke RACIST. Je schrijft heel goed, maar het is te >> veel in de zelfde richting. >> > > Mijn kleur is niet van belang. Iedere persoon met welke kleur dan ook > kan dit schrijven. > > Dat je denkt dat ik een donkere kleur heb, zegt al heel veel. > Je verwacht van een blanke blijkbaar een andere houding? > Impliciet zeg je eigenlijk tegen mij dat blanken een ander > soort bewustzijn hebben. Indien je een neger vanaf dag1 van zijn bestaan > adopteert en op dezelfde wijze als een blanke opvoedt zal dit negerkindje > een minderwaardigheidscomplex ontwikkelen in een land als Nederland. > Het negerkindje kan zich absoluut niet identificeren met > de racistische bekendmakingen in de media. De heersende cultuur in > Nederland > heeft duidelijke racistische kenmerken. > Als het geen minderwaardigheidscomplex ontwikkelt zal het negerkindje > zich kritisch opstellen of zich afzetten tegen de Nederlandse gemeenschap. > Dat is 1! > > Zo'n 70% van de blanke Nederlanders zijn blijkbaar naar mijn inschatting > geen racisten (verkiezingen laten dat zien) > Het probleem is dat zij zich schamen voor de andere blanken en > zich inbeelden en dat notabene tegen alle bewijzen in, dat racisme ook > voorkomt bij andere rassen. > Er is tot heden geen bewijs dat racisme ook bij andere rassen > voorkomt. Het specifieke gedrag van een racist om anderen die er > biologisch anders uitzien te problematiseren en te criminaliseren > met het doel voordeel eruit te slepen en zoals racisme in 1550 > begon te beroven en indien zij zich verzetten te vermoorden is > uniek. > > Pas nadat de 70% Nederlanders zich realiseren dat zij zich > niet hoeven te schamen over het feit dat rioolratten blank zijn, > kan met vereende kracht deze dierliijke idioterie worden aangepakt. > |
|
|
#40 |
|
|
"R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht
<[email protected]>: >Sommige antiracisten, met name de niet-blanken verkondigen de <knip> Aanzetten tot haat tegen blanken. Ook het Slavernijmonument, ware dit gezien als symbool van barbarij door blanke Nederlanders, is een staaltje van aanzetten tot haat. Zwarteslavenhandel was heel gewoon, ook voor zwarte handelaars/despoten. B.v.: http://encyclopedia.jrank.org/DAH_DE...r_Dahome_.html --�* PietHein Toe meisje sluit geen kleurtjes uit!: O meisje, toe weiger geen wip, stop toch een keer. 't Maakt me zo droevig, en onze madam, madam die weet 't niet meer. Zij zit alsmaar te huilen - jij met 'jou baas in eigen buik'. Meisje, geef niet toe aan racisme, je zwemt in eigen fuik, door geklets over zelfbeschikking. 't Is toch achterhaald en maar een verschrikking. |