Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 15 juli 2005, 10:09   #21
De Nachtuil
Gouverneur

De Nachtuil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
de frustratie druipt er vanaf..
Snap je niet dat hetVB een grootschalige machtsovername plant? Alle , maar dan ook alle middelen worden aangegrepen hiervoor; van ultraliberalen tot turken, allemaal binnenhalen tot de partij uit z'n voegen barst en het cordon naar de prullenbak verwezen mag worden.
Denk je dat de standpunten van de partij veranderd zijn? neen hé. nu gij.
Ze willen dus een VLDbis worden. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaamse Patriot on 15-07-2005 at 11:10
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Snap je niet dat hetVB een grootschalige machtsovername plant? Alle , maar dan ook alle middelen worden aangegrepen hiervoor; van ultraliberalen tot turken, allemaal binnenhalen tot de partij uit z'n voegen barst en het cordon naar de prullenbak verwezen mag worden.
Ze willen dus een VLDbis worden. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Ze willen dus een VLDbis worden. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Vlaamse Patriot : 15 juli 2005 om 10:10.
De Nachtuil is offline  
Oud 15 juli 2005, 10:36   #22
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Het VB zal regeren; al dat gezeik hier zal er niets aan veranderen. Iedereen die het huidige regime beu is, kan met het VB aan de weg timmeren. Alle linkse hypocrieten en zakkenvullers mogen zoveel bleiren als ze willen, ze zullen onderuit gehaald worden door de kiezer. En als het aan mij ligt zullen ze voor rechtbanken gedaagd worden wegens volksverraad. Ge kunt zoveel woorden kakken als ge wilt, dat is de toekomst van Vlaanderen. Onafhankelijkheid en weg met het circus van Saksen-Coburg.
kwaku is offline  
Oud 15 juli 2005, 11:00   #23
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwaku
Het VB zal regeren; al dat gezeik hier zal er niets aan veranderen. Iedereen die het huidige regime beu is, kan met het VB aan de weg timmeren. Alle linkse hypocrieten en zakkenvullers mogen zoveel bleiren als ze willen, ze zullen onderuit gehaald worden door de kiezer. En als het aan mij ligt zullen ze voor rechtbanken gedaagd worden wegens volksverraad. Ge kunt zoveel woorden kakken als ge wilt, dat is de toekomst van Vlaanderen. Onafhankelijkheid en weg met het circus van Saksen-Coburg.
Uw nick goed gekozen, kwaak maar rustig verder. Naast mijn deur zitten ook kikkers, die blazen enkel zichzelf op. En als er één begint te kwaken, kwaken ze allemaal...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 15 juli 2005, 11:04   #24
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Uw nick goed gekozen, kwaak maar rustig verder. Naast mijn deur zitten ook kikkers, die blazen enkel zichzelf op. En als er één begint te kwaken, kwaken ze allemaal...
Onnozel manneke, kwaku is een afrikaans woord, gij vuile racist. Kakt gij maar rustig verder. Daar moogt ge zeker van zijn, ook in de gevangenis moogt ge naar believen kakken. Uw toekomst is dus verzekerd.
kwaku is offline  
Oud 15 juli 2005, 11:25   #25
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
vooral die van de dikke van Dale!

iro·nie
de ironie (vrouwelijk)

spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te
zeggen
Dus ik herhaal, je weet niet [size=3][size=4]wanneer[/size] [/size]iets ironie is. Die domme mensen toch...
Jampie is offline  
Oud 15 juli 2005, 11:56   #26
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onnozel manneke, kwaku is een afrikaans woord, gij vuile racist. Kakt gij maar rustig verder. Daar moogt ge zeker van zijn, ook in de gevangenis moogt ge naar believen kakken. Uw toekomst is dus verzekerd.
Ach zo, u dreigt ? U bent dus een fascistische breedsmoelkikker...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 15 juli 2005, 12:32   #27
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Alfred Jodocus Kwaku is een negervriendje.
Jampie is offline  
Oud 15 juli 2005, 12:50   #28
MaximusC
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
[size=4]Vlaams Belang hengelt naar Turkse stemmen[/size] [size=2]
[size=2]
Brussel | 13:11 | 14-07-2005

Het Vlaams Belang is begonnen met een campagne in Sint-Joost-ten-Node om de Turkse gemeenschap voor zich te winnen. In een pamflet zet VB-volksvertegenwoordiger Johan Demol, in het Turks, de aanval in op het lokale mobiliteitsplan en wordt staatssecretaris Emir Kir (PS), van Turkse origine, gevraagd om tussenbeide te komen.

Saint-Josse ta belediye baskaný Demannez yaptýrdýgý yönlendirme (De burgemeester van Sint-Joost Demannez brengt de bevolking in gevaar),” zo schrijft Johan Demol in een recent pamfletje dat in Schaarbeek en Sint-Joost-ten-Node werd gebust. Het Vlaams Belang kondigt hiermee het verzet aan tegen het mobiliteitsplan in Sint-Joost-ten-Node dat drie maand geleden werd ingevoerd en dat via lussenplannen en eenrichtingsstraten de autodruk in de kleine gemeente wil verlichten. Een aanzienlijk deel van de bevolking, dat voor een groot deel uit Turken bestaat, lust het plan niet. Het Vlaamse Belang probeert daar nu aansluiting bij te vinden.

In het drietalig pamflet (Nederlands, Frans, Turks) roept de extreem-rechtse partij staatssecretaris van monumenten en landschappen en ex-schepen in de gemeente Emir Kir (PS) op om vanuit het gewest tussenbeide te komen. Het is een publiek geheim dat Kir zelf niet warm loopt voor het mobiliteitsplan dat zich nu in een testfase bevindt. “Emir Kir heeft als staatssecretaris de macht om in te grijpen. De Steurssquare is immers een beschermd plein,” zo stelt Johan Demol in het Turks.

Het pamflet oogt op het eerste zicht niet als een Vlaams Belang-publicatie: het VB-logo ontbreekt en Johan Demol tekent met ‘Brussels volksvertegenwoordiger’. Er wordt enkel onderaan melding gemaakt van het adres van het Vlaams Belang op het Madouplein. Dat de extreem-rechtse partij in het pamflet gebruik maakt van het Turks is opmerkelijk. In het verleden werd de thuistaal van allochtonen in pamfletten alleen gebruikt om er de spot mee te drijven. Het gebruik van het Turks staat ook haaks op het partijstandpunt. Het Vlaams Belang vindt dat vreemdelingen die de taal van het gastland niet willen leren, het land moeten verlaten. Bovendien voerde het Vlaams Belang enkele maanden geleden nog het protest aan tegen de mogelijke toetreding van Turkije tot de Europese unie, “een land dat niets met het historische Europa te maken heeft. Een toetreding zal een nieuwe immigratiegolf van Turken op gang brengen.” Waarom toch dan deze demarche? Johan Demol reageert laconiek: “We vonden het wel grappig om het pamflet ook in het Turks op te stellen.” Hij voegt er nog aan toe dat het ongenoegen bij de Turkse gemeenschap in Sint-Joost-ten-Node groot is omdat stemmenkanon Emir Kir niet al zijn kiesbeloftes zou zijn nagekomen.

Steven Van Garsse © Brussel Deze Week

Leuk, de haan op de Bloktoren draait weer zot. Wil het echte Blok opstaan ? Het lachen zal de racistjes (maar ook overtuigde Vlamingen) wel vergaan. Zeker weten.
[/size][/size]
Die personen zouden ze moeten uit VB smijten! Wat een mietjes zijn het.

Oprechte Vlaamsche Groeten,
Maximus
MaximusC is offline  
Oud 15 juli 2005, 12:57   #29
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Alfred Jodocus Kwaku is een negervriendje.
Ah zo, gij hebt dus iets tegen negers, vuile racist... 't was te verwachten. Van moslims slachtoffers en sukkelaars maken, maar de echte sukkelaars in deze wereld negeren en beschimpen. Gij zijt ne racist en ne kapitalistische fascist.
kwaku is offline  
Oud 15 juli 2005, 13:10   #30
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[size=4]Vlaams Belang hengelt naar Turkse stemmen[/size] [size=2]
[size=2]

Het Vlaams Belang is begonnen met een campagne in Sint-Joost-ten-Node om de Turkse gemeenschap voor zich te winnen. In een pamflet zet VB-volksvertegenwoordiger Johan Demol, in het Turks, de aanval in op het lokale mobiliteitsplan en wordt staatssecretaris Emir Kir (PS), van Turkse origine, gevraagd om tussenbeide te komen.

(...)

Leuk, de haan op de Bloktoren draait weer zot. Wil het echte Blok opstaan ? Het lachen zal de racistjes (maar ook overtuigde Vlamingen) wel vergaan. Zeker weten.
[/size][/size]
[size=5]Tja, en toch... blijven we het Vlaams Belang electoraal steunen![/size] Tot spijt van wie het benijdt...
Guderian is offline  
Oud 15 juli 2005, 13:49   #31
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
[size=5]Tja, en toch... blijven we het Vlaams Belang electoraal steunen![/size] Tot spijt van wie het benijdt...
[size=7]denk je nu echt dat jouw electorale steun zo boeiend is?[/size]
la_Principessa is offline  
Oud 15 juli 2005, 13:53   #32
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
[size=7]denk je nu echt dat jouw electorale steun zo boeiend is?[/size]
Denk je nu echt dat jouw reaktie zo boeiend is omdat ze in grote letters verschijnt? Flurk.................
kwaku is offline  
Oud 15 juli 2005, 13:54   #33
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk je nu echt dat jouw reaktie zo boeiend is omdat ze in grote letters verschijnt? Flurk.................
nee, uiteraard niet. was een reactie op zijn grote letters.
Oud 15 juli 2005, 13:56   #34
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik wel en jij?
sinan123 is offline  
Oud 15 juli 2005, 13:57   #35
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou maar ermee ophouden. Ze praten tegewoordig zelfs met Turken. Ik bedoel dat doe je toch niet.[edit]
[size=1]After edit by sinan123 on 15-07-2005 at 14:57
Reason:

Citaat:
Ik zou maar ermee ophouden. Ze praten tegewoordig zelfs met Turken. Ik bedoel dat doe je toch niet.[/size]

Citaat:
Ik zou maar ermee ophouden. Ze praten tegewoordig zelf met Turken. Ik bedoel dat doe je toch niet.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door sinan123 : 15 juli 2005 om 13:57.
sinan123 is offline  
Oud 15 juli 2005, 13:58   #36
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik zou maar ermee ophouden. Ze praten tegewoordig zelfs met Turken. Ik bedoel dat doe je toch niet.
ik was er ook echt ni goe van hoor
walen da gaat nog, maar turken...
waar gaat de wereld naartoe....[edit]
[size=1]After edit by la_Principessa on 15-07-2005 at 14:58
Reason:

Citaat:
Ik zou maar ermee ophouden. Ze praten tegewoordig zelfs met Turken. Ik bedoel dat doe je toch niet.
walen da gaat nog, maar turken...
waar gaat de wereld naartoe....[/size]

Citaat:

waar gaat de wereld naartoe....[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door la_Principessa : 15 juli 2005 om 13:58.
Oud 15 juli 2005, 14:01   #37
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Het is een goeie zet van het VB, want Turken haten Marokkanen. En iedereen die Marokkanen haat, is mijn vriend.
kwaku is offline  
Oud 15 juli 2005, 14:03   #38
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is een goeie zet van het VB, want Turken haten Marokkanen. En iedereen die Marokkanen haat, is mijn vriend.
Haten Turken Marokkanen?
Ik niet eigenlijk.
sinan123 is offline  
Oud 15 juli 2005, 14:14   #39
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Ik haat eendenkuikens. Die dingen kunnen mij soms zò boos maken hé, ongelofelijk!
Musketo is offline  
Oud 15 juli 2005, 14:16   #40
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Haten Turken Marokkanen?
Ik niet eigenlijk.
Gelukkig beteken jij niks. Een hondedrol is meer waard dan jou.
kwaku is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be