![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Mitgard heeft niets bereikt in het leven, Mitgard is werkloos en start taalloze threads waar hij mensen die wel iets bereikt hebben uitkakt. Jaloers zijn op iemand anders is zielig. Het waren de NATIONAL BOLSHEVIKEN die de revolutie in Rusland in 1917 gestart hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
In dit land hebben bandarbeiders hun kinderen een heel kleine kans om een hoger diploma te behalen ( sociale selectie ). Ik vraag me ook af of die extreme verschillen in verdienste echt wel nodig zijn. In Japan, een land met een veel volwassener cultuur, heb je die extreme verschillen niet tussen topmensen en gewone mensen, terwijl de welvaart in dat land een factor hoger is dan hier. In Nederland woedt die discussie ook trouwens al.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 17 juli 2005 om 17:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ik woon hier al of nog 12 jaar .... en ik geloof dat kinderen van bandarbeiders wel kansen krijgen om hoger geplaatst te worden dan hun ouders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |