![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel gm10, kan je mijn post weerleggen of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
de vlamingen die beweren dat brussel aan hen behoort maar ze weigeren ook maar iets te ondernemen om dit hard te maken (en dit gebrek aan initiatief wordt dan natuurlijk een rondje slachtoffertje spelen, foei die franstaligen)
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
geen enkele, ik herhaal, geen enkele, Europese stad krijgt nachtvluchten over zijn hoofd ik woon vlakbij heathrow en tussen middernacht en 6am passeert geen enkel, ik herhaal GEEN ENKEL, vliegtuig boven mijn hoofd enkel vlaanderen denkt dat dit wel moet kunnen jammer genoeg (voor VL) is brussel niet vlaams maar goed, als jullie dit zo'n goed idee vinden, laat ze dan opstijgen 's nachts he, maar ambeteer een ander er niet mee
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Voor je me voor lafaard verwijt: ik ben nog student en heb nog niet de middelen om zelfstandig te kunnen leven, dus woon ik nog thuis aan waar Schelde en Durme samenvloeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk niet, dat wordt zo geregeld dankzij die andere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() De laatste keer dat ik in Brussel was, bezocht ik een tentoonstelling...man man man begint er zo opeens een bekakt vrouwmens tegen mij int koeterwaals zo druk te doen voor weet ik veel wat. Ik vroeg in het Nederlands wat er scheelde en toen begon ze nog drukker te doen. Een andere toeschouwer kon mij uitleggen dat ze mij zag voor iemand die een half uur voor mijn passage een werk had aangeraakt en het daarna op een lopen zette. Een detail: ik heb geen zwart haar... .
Het beste moet nog komen: het raakt uitgelegd en dan vraagt ze: 'Flamend, vous ne comprenez pas français?!' en ik zei 'Un peu' en ze stapt weg mompelt dan nog iets als '...sale flamends... . Tja, als we in Brussel zijn, praat ik gewoon Nederlands en weiger ik Frans te praten, behalve als het echt niet anders kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hoe vaak kom jij in brussel?
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wat een bitch maar dat je Vlaams was, was wellicht maar een bijkomstigheid, denk je niet?
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Overigens ken ik de Brusselse overheidsdiensten erg goed. Het aantal mensen dat geen woord Nederlands verstaat is schrikbarend groot. Dat zijn de feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||||||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 4 augustus 2005 om 18:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja dan word je als Vlaming zijnde door die bekrompen francofieltjes weer bekeken als een fascist als je één woord Duits zegt... ![]() Engels, hm zijn er dan Franstaligen die dat verstaan? ![]() |
|
![]() |
![]() |