Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2003, 01:17   #21
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
Nee, want dan komen de allochtone bejaarde mannetjes er voor de bejaarde grieten...
... en raken ze slaags met de bejaarde Vlaams Blokkertjes
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 01:25   #22
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

...dat zal niet waar zijn zenne! Hebt ge het misschien nog niet gehoord, maar sinds de vorige regering worden onze bejaarden naar de slachtbank geleid als ze niet meer voldoen
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 01:33   #23
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams Vierkant
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tei Ohm Khan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Hij die gaat naar een plaats waar politiecontrole aangekondigd is en zijn pas vergeten is, mag er zich aan verwachten opgepakt te worden. Al de rest is mooie proza die aanduidt dat we meer politie en meer celcapaciteit nodig hebben.
Meer politie zodat die zich nog meer kunnen misdragen? Dat ze de bestaande politie is eerst fatsoenlijk uitrusten voor meer personeel aan te nemen. En die celcapaciteit zal misschien een beetje naar boven moeten maar de politie moet haar beleid eerder bijschaven. Heel de justitie moet dat trouwens. De witte mars enkele jaren geleden is 1000% nutteloos geweest!
Meer politie? Ze moeten de standaarden bij de selectieproeven nu al verlagen opdat ze nog genoeg mensen zouden kunnen opleiden. Wat vandaag in de politiescholen rondloopt is niet om fier op te zijn. Mensen die solliciteren voor basiskader zijn niet echt gemotiveerd te noemen en kan men soms ronduit crapuul noemen.
Fine, noem het herorganizatie en beleidsaanpassing. Dat er crapuul bij de politie rondloopt wil ik best geloven. Met een ondermaats loon en buitengewoon risico loopt ge nu eenmaal dat gevaar.

Binnenkort willen enkel nog gastarbeiders agent worden
Oud 8 juni 2003, 01:36   #24
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Op VT4 lieten ze net beelden uit De Ster zien.

Buiten de politie en de AEL-politiecontroleur-patrouilles (de AEL-POCOPA?)was er amper een kat te zien!
Nog even en het domein kan zijn deuren sluiten wegens failliet!
Ik had toch tenminste gedacht dat al die Blokkers met hun groot bakkes daar zouden naartoe gaan om de orde te garanderen. Ach nee, want dan zou het onveiligheidsgevoel wanen.
Oud 8 juni 2003, 07:55   #25
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hij die gaat naar een plaats waar politiecontrole aangekondigd is en zijn pas vergeten is, mag er zich aan verwachten opgepakt te worden. Al de rest is mooie proza die aanduidt dat we meer politie en meer celcapaciteit nodig hebben.
Meer politie zodat die zich nog meer kunnen misdragen? Dat ze de bestaande politie is eerst fatsoenlijk uitrusten voor meer personeel aan te nemen. En die celcapaciteit zal misschien een beetje naar boven moeten maar de politie moet haar beleid eerder bijschaven. Heel de justitie moet dat trouwens. De witte mars enkele jaren geleden is 1000% nutteloos geweest!
Meer politie? Ze moeten de standaarden bij de selectieproeven nu al verlagen opdat ze nog genoeg mensen zouden kunnen opleiden. Wat vandaag in de politiescholen rondloopt is niet om fier op te zijn. Mensen die solliciteren voor basiskader zijn niet echt gemotiveerd te noemen en kan men soms ronduit crapuul noemen.
Fine, noem het herorganizatie en beleidsaanpassing. Dat er crapuul bij de politie rondloopt wil ik best geloven. Met een ondermaats loon en buitengewoon risico loopt ge nu eenmaal dat gevaar.

Binnenkort willen enkel nog gastarbeiders agent worden

Ik wil deze mensen er toch eens op wijzen dat met de politiehervorming de lonen van deze gasten heel veel zijn gestegen.
U kan dat opvragen bij de VVSG.
ook de werkomstandigheden. Ze mogen maar 2 weekends meer werken in de 9 weken.
Wat de allochtonen betreft: wanneer die bij de politie gaan duurt dat zeker niet lang.
Na enige tijd stoppen die er mee want ze worden door de allochtone gemeenschap mentaal en fysiek onder druk gezet.
Dus controleer eerst eens iets alvorens te schrijven.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 08:57   #26
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er zijn nog vacatures open denk ik.
Misschien u gaan aanbieden? Dan kunt u van binnenuit aan een betere werking bijdragen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 08:59   #27
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Nee, want dan komen de allochtone bejaarde mannetjes er voor de bejaarde grieten...
Of een homobar ?
Oud 8 juni 2003, 09:05   #28
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Citaat:
Of een homobar ?
Wat hebben bejaarde mannetjes die op jacht gaan naar bejaarde grieten te maken met homobars????
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 8 juni 2003, 09:26   #29
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Wat is er werkelijk aan de hand op "Het Ster"?
Onze "vrienden" de allochtonen hebben een simpele aanpak. Laat een 8-9 jarige boel zoeken en wanneer hij bingo heeft, vlieg erop met 10-15 tal 15 tot 20 jarigen. Verniel de infrastructuur, (ga met 3 volwassenen in een electrisch bootje zitten bestemd voor 2 kinderen, en tracht het zo snel mogelijk te laten zinken. Fun man !!!) bedreig het personeel (ho zo stoer met 20 tegen 1 of 2 man),Dat is pas leuk jochie . En als er dan gepaste, veel te late, maatregelen komen begin dan te mekkeren over de rasisitische politie en een rasistische burgemeester. Als het dan in de pers komt hebben de allochtonen, de heilige onschuld in persoon, nooit iets gedaan, hoe durf je zo iets nog maar te insinueren. De politie is defacto rasistisch want zij laat het soms niet toe. De burgemeester rasistisch? Inderdaad de politie van Sint Niklaas mag op zijn bevel zo weinig mogelijk PV's opstellen tegen allochtonen "om de integratie te bevorderen"
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 09:51   #30
joske
Gouverneur

joske's schermafbeelding

Standaard

op hun gebied zijn ze zeer zeker geintegreerd,ze kennen goed de kunst van het ruzie zoeken en draaien en keren en zichzelf voordoen als onschuldige slachtoffertjes,wat zeker in de hand gewerkt word door mensen als willockx met hun gedoog beleid,en wat steeds dat vlaams blok daarmee te maken heeft begrijp ik niet,zij gaan daar toch geen rellen veroorzaken.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949
joske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 11:24   #31
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of een homobar ?
Wat hebben bejaarde mannetjes die op jacht gaan naar bejaarde grieten te maken met homobars????
Niets, maar wel de gebouwen waar jullie over bezig zijn.

Citaat:
Voor de allochtoontjes is de lol er dan inmiddels ook wel af (geen grieten meer), dus zoeken ze andere oorden op.
De uitbater blijft over in zijn lege zaak. Volgende keer een balzaal voor bejaarden, denkt de arme middenstander...
Mijn fout, ik had duidelijker moeten zijn
Oud 8 juni 2003, 12:12   #32
Frolic
Burgemeester

Frolic's schermafbeelding

Standaard

Tomb is blijkbaar al een tijdje niet meer in België geweest. Vlaams Vierlant heeft gelijk. En wat de verloning betreft. Om als 18 jarige snotneus te beginnen krijg je, zonder diplomavereisten, netto iets van een 47000 fr. Daarbij komen nog heel wat extralegale voordelen zoals goedkope reizen,cd's, huishoudapparaten,sportuitrusting, brandstof,.... Eenmaal opgeleid vlieg je naar de Algemene reserve en krijg je iets van een 52000 netto de maand. Maar als je een paar keer per maand voetbalwedstrijden of festivals kan gaan doen heb je soms topmaanden van rond de 70.000 fr.

Ik als universitair moet het met veel minder de maand doen! En ik heb daarvoor ook een paar jaar onbetaald mijn broek voor versleten.
Oud 8 juni 2003, 13:33   #33
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frolic
Tomb is blijkbaar al een tijdje niet meer in België geweest. Vlaams Vierlant heeft gelijk. En wat de verloning betreft. Om als 18 jarige snotneus te beginnen krijg je, zonder diplomavereisten, netto iets van een 47000 fr. Daarbij komen nog heel wat extralegale voordelen zoals goedkope reizen,cd's, huishoudapparaten,sportuitrusting, brandstof,.... Eenmaal opgeleid vlieg je naar de Algemene reserve en krijg je iets van een 52000 netto de maand. Maar als je een paar keer per maand voetbalwedstrijden of festivals kan gaan doen heb je soms topmaanden van rond de 70.000 fr.

Ik als universitair moet het met veel minder de maand doen! En ik heb daarvoor ook een paar jaar onbetaald mijn broek voor versleten.
Ja, en uw doorgroeimogelijkheden als universitair zijn dezelfde als die van een politieagent he. En gij moet ook 's nachts gaan werken en in het week-end gaan werken. Alle dagen komt gij in contact met aggressievelingen die u graag een blauw oog of erger zouden bezorgen gewoon omdat ge agent bent.

Een topmaand van 70,000 voor dat risico en dat leven: Neen bedankt.
Oud 8 juni 2003, 13:36   #34
fernand
Europees Commissaris

Standaard

TomB,
het weekend werk is maximaal 2 weekends op de 9 weken.
en dat blauw oog??? Ja veel leraren hebben daar ook tegenwoordig mee te kampen, in ons vaderland. Is het niet van de leerling, dan is het van zijn vader. en die mensen verdienen ook zoveel niet zulle.
Oud 8 juni 2003, 13:56   #35
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of een homobar ?
OK dan, wat hebben balzalen voor bejaarden te maken met homobars?

Het wordt er niet echt duidelijker op, vrees ik...

Citaat:
Oud 8 juni 2003, 15:12   #36
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of een homobar ?
OK dan, wat hebben balzalen voor bejaarden te maken met homobars?

Het wordt er niet echt duidelijker op, vrees ik...
Dan meen ik enige onwil van uw kant te bespeuren daar je bewust hier over las:
Citaat:
Voor de allochtoontjes is de lol er dan inmiddels ook wel af (geen grieten meer), dus zoeken ze andere oorden op.
De uitbater blijft over in zijn lege zaak.
Volgende keer een homobar , denkt de arme middenstander....
De kans dat allochtoontjes daar op bezoek komen is vrij gering. (geen grieten)
Balzalen voor bejaarden hebben misschien wel nog een aantrekkingskracht. (handtassen)
Oud 8 juni 2003, 15:14   #37
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Zeg dat dan meteen

Citaat:
Oud 8 juni 2003, 15:18   #38
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
"Slechts twee dingen zijn oneindig, het universum en de menselijke stupiditeit, en ik ben niet zeker van het eerste." (Albert Einstein)
Ja want hij kon dat niet lezen, hij had dislectie!
Oud 8 juni 2003, 15:20   #39
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
"Slechts twee dingen zijn oneindig, het universum en de menselijke stupiditeit, en ik ben niet zeker van het eerste." (Albert Einstein)
Ja want hij kon dat niet lezen, hij had dislectie!
Hij kon zich tenminste verstaanbaar maken; dat kan niet van iedereen gezegd worden

Citaat:
Oud 8 juni 2003, 15:26   #40
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg dat dan meteen
Ik vertrouwde op uw gevoel voor humor en uw kunst om tussen de lijnen te lezen.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be