![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() ...dat zal niet waar zijn zenne! Hebt ge het misschien nog niet gehoord, maar sinds de vorige regering worden onze bejaarden naar de slachtbank geleid als ze niet meer voldoen
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Binnenkort willen enkel nog gastarbeiders agent worden ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wil deze mensen er toch eens op wijzen dat met de politiehervorming de lonen van deze gasten heel veel zijn gestegen. U kan dat opvragen bij de VVSG. ook de werkomstandigheden. Ze mogen maar 2 weekends meer werken in de 9 weken. Wat de allochtonen betreft: wanneer die bij de politie gaan duurt dat zeker niet lang. Na enige tijd stoppen die er mee want ze worden door de allochtone gemeenschap mentaal en fysiek onder druk gezet. Dus controleer eerst eens iets alvorens te schrijven. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien u gaan aanbieden? Dan kunt u van binnenuit aan een betere werking bijdragen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat is er werkelijk aan de hand op "Het Ster"?
Onze "vrienden" de allochtonen hebben een simpele aanpak. Laat een 8-9 jarige boel zoeken en wanneer hij bingo heeft, vlieg erop met 10-15 tal 15 tot 20 jarigen. Verniel de infrastructuur, (ga met 3 volwassenen in een electrisch bootje zitten bestemd voor 2 kinderen, en tracht het zo snel mogelijk te laten zinken. Fun man !!!) bedreig het personeel (ho zo stoer met 20 tegen 1 of 2 man),Dat is pas leuk jochie . En als er dan gepaste, veel te late, maatregelen komen begin dan te mekkeren over de rasisitische politie en een rasistische burgemeester. Als het dan in de pers komt hebben de allochtonen, de heilige onschuld in persoon, nooit iets gedaan, hoe durf je zo iets nog maar te insinueren. De politie is defacto rasistisch want zij laat het soms niet toe. De burgemeester rasistisch? Inderdaad de politie van Sint Niklaas mag op zijn bevel zo weinig mogelijk PV's opstellen tegen allochtonen "om de integratie te bevorderen" |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() op hun gebied zijn ze zeer zeker geintegreerd,ze kennen goed de kunst van het ruzie zoeken en draaien en keren en zichzelf voordoen als onschuldige slachtoffertjes,wat zeker in de hand gewerkt word door mensen als willockx met hun gedoog beleid,en wat steeds dat vlaams blok daarmee te maken heeft begrijp ik niet,zij gaan daar toch geen rellen veroorzaken.
![]()
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() Tomb is blijkbaar al een tijdje niet meer in België geweest. Vlaams Vierlant heeft gelijk. En wat de verloning betreft. Om als 18 jarige snotneus te beginnen krijg je, zonder diplomavereisten, netto iets van een 47000 fr. Daarbij komen nog heel wat extralegale voordelen zoals goedkope reizen,cd's, huishoudapparaten,sportuitrusting, brandstof,.... Eenmaal opgeleid vlieg je naar de Algemene reserve en krijg je iets van een 52000 netto de maand. Maar als je een paar keer per maand voetbalwedstrijden of festivals kan gaan doen heb je soms topmaanden van rond de 70.000 fr.
Ik als universitair moet het met veel minder de maand doen! En ik heb daarvoor ook een paar jaar onbetaald mijn broek voor versleten.
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Een topmaand van 70,000 voor dat risico en dat leven: Neen bedankt.
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() TomB,
het weekend werk is maximaal 2 weekends op de 9 weken. en dat blauw oog??? Ja veel leraren hebben daar ook tegenwoordig mee te kampen, in ons vaderland. Is het niet van de leerling, dan is het van zijn vader. en die mensen verdienen ook zoveel niet zulle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt er niet echt duidelijker op, vrees ik...
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De kans dat allochtoontjes daar op bezoek komen is vrij gering. (geen grieten) Balzalen voor bejaarden hebben misschien wel nog een aantrekkingskracht. (handtassen) ![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg dat dan meteen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |